teinille parituntia lasten kanssa leikkimisestä,mitähän sellaisesta maksaa yms?

Tarvitsisin joskus lapsilleni hoitajaa jotta saisin omaa aikaa.Mutta täällä ei ole mll hoitajia eikä muitakaan tuttuja.Mitä jos laittaisi kaupan seinälle ilmoituksen?Kuinkahan paljon uskaltaa luottaa sitten tyyppeihin jotka saattaa hakea?
Tarkoitus olisi että olen itse useimmiten paikan päällä.Olisi vain jokuseksi tunniksi joskus että mä saisin omaa aikaa ommella tms?koska nyt kesä näyttää sille että muuten en saa omaa aikaa kuin vasta jos otan sen pois yöunista.
Paljonko tyypeille pitäisi sitten maksaa ja minkälainen ilmoitus siis miten muokata järkevästi tai jotain ja pitääkö se tehdä verokortilla vai voisko sen tehdä vain ns."taskuraha"tyyppisesti?
(saikohan tästä kukaan mittää tolkkua?)
 
joo mää kans aattelin että ku mä mietin että mies saa 10e tunti miinus tietty verot ja itse saisin 8e tunti miinus verot jos saisin töitä.Joten jos kyse on kuitenkin taskuraha tyyppisestä hommasta ja olen itse samassa talossa tai tontilla kuitenki ja tosiaan vain lapsia leikittää että saan omaa aikaa joskuskaan kun sitä meinaan ei ole muuten.Ja kyse olisi pari kertaa viikossa jokunen tunti kuitenkin.tietty meillä olisi pitkät matkat että mun pitäisi hakea ja viedä ellei ole omaa kulkupeliä(jolloin tietty maksun saisi siitä lisäksi)
Ja kohta joku alkaa sanomaan että itsepä olen soppasi keittänyt mitä tuollaisia mietit että kestä lapsiesi kanssa keskenäsi niin muutkin tekee...
 
vieras
Ilmoitus kannattaa muokata silleen, että siitä selviää heti että kyseessä ei oo varsinainen "vahtiminen", vaan lähinnä seuranpito. Ts. sä oot tarvittaessa saatavana, jos tulee hätä. 5? tunnista ois mun mielestä ihan ok korvaus + ehkä joku välipala.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmoitus kannattaa muokata silleen, että siitä selviää heti että kyseessä ei oo varsinainen "vahtiminen", vaan lähinnä seuranpito. Ts. sä oot tarvittaessa saatavana, jos tulee hätä. 5? tunnista ois mun mielestä ihan ok korvaus + ehkä joku välipala.
Tottakai saisi jotakin mahan täytettä!
Olen vain nyt si miettinyt että lähteekö kukaan tuollaisella summalla si liikenteesee?Kun suurin osa mitä olen tässä asiaa tutkiessani saanut on sanonut että ei kukaan lähde tuollaisella summa:(Joka on tosi surku sinäänsä koska tuo on toosi helppoa rahaa mielestäni!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmoitus kannattaa muokata silleen, että siitä selviää heti että kyseessä ei oo varsinainen "vahtiminen", vaan lähinnä seuranpito. Ts. sä oot tarvittaessa saatavana, jos tulee hätä. 5? tunnista ois mun mielestä ihan ok korvaus + ehkä joku välipala.
Tottakai saisi jotakin mahan täytettä!
Olen vain nyt si miettinyt että lähteekö kukaan tuollaisella summalla si liikenteesee?Kun suurin osa mitä olen tässä asiaa tutkiessani saanut on sanonut että ei kukaan lähde tuollaisella summa:(Joka on tosi surku sinäänsä koska tuo on toosi helppoa rahaa mielestäni!
mun teinit kyllä lähtis ja ovat lähteneetkin. missäpäin sä asut, et varmaan kuitenkaan meilläpäin? Kouvolan seutu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmoitus kannattaa muokata silleen, että siitä selviää heti että kyseessä ei oo varsinainen "vahtiminen", vaan lähinnä seuranpito. Ts. sä oot tarvittaessa saatavana, jos tulee hätä. 5? tunnista ois mun mielestä ihan ok korvaus + ehkä joku välipala.
Tottakai saisi jotakin mahan täytettä!
Olen vain nyt si miettinyt että lähteekö kukaan tuollaisella summalla si liikenteesee?Kun suurin osa mitä olen tässä asiaa tutkiessani saanut on sanonut että ei kukaan lähde tuollaisella summa:(Joka on tosi surku sinäänsä koska tuo on toosi helppoa rahaa mielestäni!
mun teinit kyllä lähtis ja ovat lähteneetkin. missäpäin sä asut, et varmaan kuitenkaan meilläpäin? Kouvolan seutu.
Valitettavasti täällä keskellä ei mitään!Kokkolan suuntamissa en kuitenkaan keskustassa vaan pienemmässä kylässä.Yhdistyttiin vain kokkolaan vuoden alussa.
 

Yhteistyössä