Teinikännien top 3 juomat (Alko)

  • Viestiketjun aloittaja muistoja
  • Ensimmäinen viesti
muistoja
muisteleeko kukaan koskaan mitä on tullu juotua?

tästä noin 10 vuotta taaksepäin niin mulla oli top kolmonen:

1.Ofelia (ihan mikä maku vaan kelpasi) oli halpaa ja sai nopeat kännit.
2.Gin lemon ( se juomasekoitus pullo)..saa vissiin vieläkin
3.Pink cat tai Black Cat :D

ja sit oli joku Squash tai joku tällänen jota aina juotiin kun oltiin semmosia 15-17 ikäsiä :p
 
Rukoilijasirkka
No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
 
merimies
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
Sä olit fiksu teini. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muistoja:
muisteleeko kukaan koskaan mitä on tullu juotua?

tästä noin 10 vuotta taaksepäin niin mulla oli top kolmonen:

1.Ofelia (ihan mikä maku vaan kelpasi) oli halpaa ja sai nopeat kännit.
2.Gin lemon ( se juomasekoitus pullo)..saa vissiin vieläkin
3.Pink cat tai Black Cat :D

ja sit oli joku Squash tai joku tällänen jota aina juotiin kun oltiin semmosia 15-17 ikäsiä :p
Ofeliaa ja Pink Catia tuli juotua niin hirveät määrät etten ole koskenut kumpaankaan kymmeneen vuoteen, oksentaisin varmaan pelkästä tuoksusta. Ne on niin ällön makeitakin.

Yks suosittu oli tietysti isin baarikaapin sekalaiset, eli otettiin jokaisesta avatusta pullosta sen verran ettei huomannut, laitettiin niitä siis samaan pulloon.. ja lantrattiin limsalla tai jollain.
 
hmm
Mä aloitin vasta 18-vuotiaana, mutta koulubileiden suosikkijuoma taisi olla Libis eli Liebfraumilch tai jotain sinne päin. Halpa valkkari. Baarissa kuului tilata sinistä enkeliä tai lumipalloa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muistoja:
muisteleeko kukaan koskaan mitä on tullu juotua?

tästä noin 10 vuotta taaksepäin niin mulla oli top kolmonen:

1.Ofelia (ihan mikä maku vaan kelpasi) oli halpaa ja sai nopeat kännit.
2.Gin lemon ( se juomasekoitus pullo)..saa vissiin vieläkin
3.Pink cat tai Black Cat :D

ja sit oli joku Squash tai joku tällänen jota aina juotiin kun oltiin semmosia 15-17 ikäsiä :p
Ofeliaa ja Pink Catia tuli juotua niin hirveät määrät etten ole koskenut kumpaankaan kymmeneen vuoteen, oksentaisin varmaan pelkästä tuoksusta. Ne on niin ällön makeitakin.

Yks suosittu oli tietysti isin baarikaapin sekalaiset, eli otettiin jokaisesta avatusta pullosta sen verran ettei huomannut, laitettiin niitä siis samaan pulloon.. ja lantrattiin limsalla tai jollain.
Meillä oli kanssa tuota baarikaappi coctailia.Kaikkea sekaisin :$ Onko muuten enää tuota Pink Cattia myynnissä...Maistuisikohan...
 
seurakuntanuori
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
Olit outo ja niin olin mäkin, mutta juominen ei kyllä kiinnostanu tippaakaan. Mun kaveripiirissä oli toisaalta helppo olla juomatta, ku ei kukaan muukaan juonu...
 

Yhteistyössä