Teiniäidit 23.12.2013

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko jo puitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla alkaa mennä hermot tohon Saritaan (joo tiedän naurettavaa, mutta silti!). Multa ei kyllä heru minkäänlaisia säälipisteitä sitä kohtaan (kukapa mun sääliä kaipaiskaan mutta silti!). Siis ensinnäkin, KAHDEN viikon ajan ei pystynyt olla "douppaamatta". Alkoi niin paljon ahdistaa kyseinen mesta, ettei KAHTA viikkoa siellä pystynyt kituuttamaan. HUHHUH. Ja muutenkin, mitä hyötyä jostain 2 viikon katkosta voi olla? Propsit sille joka tekee täyskäännöksen kahden viikon katkon jälkeen. Ärsyttää tuo muija niin paljon! Saanut äitinsä aivan murheen murtamaksi ja poikansakin elämästä ei tolla menolla tuu ikinä normaalia.

Sitten vielä se "en voi mennä terveyskeskukseen testeihin, koska mulla ei oo henkilöllisyystodistusta. tosi kiva että tää menee tälleen sellasista syistä joihin en ite voi vaikuttaa mitenkään". Niin eikö niitä henkilöllisyystodistuksia saa muka hankittua, HALOO! Aivan satavarmasti vaikka Saritan äiti maksaisi sen henkilöllisyystodistuksen tolle akalle, jos ei sillä siihen ois varaa (ei ilmeisesti ole, tai ei näköjään ainakaan laskujaan ole maksanut kun oli sähkötkin katkaistu).

Anteeks törkeä kielenkäyttö ja hirveä avautuminen, mutta pisti vaan niin vihaks että oli pakko päästä purkautumaan johonkin!

mä en oikein ymmärrä kun täällä kaikki aina hehkuttaa roosaa. siis joo ihan symppiksen oloinen tyyppi ja ikäviä ne ongelman vauvan kanssa ja todella surullista että menetti ystävänsä. mutta eikö kellään särähdä korvaan sen vauvan isäehdokaskuviot. nyt jo kolmas isäehdokas käynyt testeissä. ja kaikki nämä isäehdokkaat olleet roosan kanssa 3 viikon sisällä. joo, sinäänsä normaalia että vasta baari-ikään päästyään helposti tulee useinkin yhden illan juttuja, mutta luulis nyt että viitsis vähän yrittää ehkäisystä huolehtia. pakko sanoa että mun mielestä aika vastuuntunnotonta, holtitonta ja kevytkenkäistä toimintaa..

Mä en jostain syystä kestä tota Roosaa. On niin teini.. En vaan kestä. Jotenkin teennäinen, välillä vaikuttaa jopa se miten se puhuu lapselleen niin teennäiseltä.

Noniin kivittäkää..

Pirkko-Petteri, samaa mieltä olen ja tyttö on kuitenkin jo 18? Onko nuoret tosiaan noin vastuuttomia ja ennenkaikkea seksuaalisesti estottomia nykyään..

Samoin Demin miesääni ja tapa puhua saa raivon partaalle. Hän on noista kylläkin ainoa hyvä äiti.

MFT, kyllähän se aika yleistä on, että kun täysi-ikäisiksi tullaan ja baareissa alkaa käymään, niin joillain tulee aika ruuhkainen seksielämä siinä vaiheessa. mutta luulis että osais edes siitä ehkäisystä huolehtia.

mun mielestä Demi on aika symppis tyyppi.

Toisaalta ihan hyvä, että sarjassa on mukana yksi luuseri, ei jää kenellekään tarpeettoman ruusuinen kuva teiniäitiydestä. Veikkaan että Saritasta tulee vuosien mittaan Tuksu-tyyppinen turha julkkis, alku on jo lupaava :/

Demin puhetapa saa mun verenpaineen nousemaan, en jaksais livenä lainkaan. Voi olla että on sitä "teiniyttä" vielä ja ajanmyötä karisee. Kovin kiinni vielä äidissään mutta ehkäpä sekin siitä pikkuhiljaa helpottaa..
Roosa on ihana ja Sannasta tykkään. Saritan lasta käy sääliksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tässä yksi mielipide;29365937:
Mun mielestä Demi on itseään täynnä.

Hyvä äiti on kylläkin.

Tiiätkö, jotenkin sama tullu mullekkn mieleen. Luulee olevansa suuremmankin luokan julkkis. Ja enemmän kuin on. Monet pitää sitä jotenkin tosi ihanana mutta musta on liian itserakas.

[QUOTE="katja";29366076]Demin puhetapa saa mun verenpaineen nousemaan, en jaksais livenä lainkaan. Voi olla että on sitä "teiniyttä" vielä ja ajanmyötä karisee. Kovin kiinni vielä äidissään mutta ehkäpä sekin siitä pikkuhiljaa helpottaa..
Roosa on ihana ja Sannasta tykkään. Saritan lasta käy sääliksi.[/QUOTE]

Minusta Roosa on olut tähä päivää saakka herttainen, mutta tää sen isäehdokas juttu alkaa olla jo vähän liikaa. Ja vaikka hän väittää että häntö hävettää se niin suhtautuminen siihen kertoo ihan muuta.
Ja se tän päiväinen valitus ja narina meni yli. Ja kaveri vaikutti... Ei niin kaverilta.

Demi on ihana, mutta aika tylsä. Roosa on myös aivan ihana ja itkettävä, mutta myös vähän tylsä.

Tylsyys Demissä ja Roosassa on kuitenkin positiivista, sillä se kertoo siitä, ettei heidän elämässään ole juurikaan mitään draamaa, eli tasapainoinen kasvualusta heidän lapsilleen. :)
En ymmärrä, miksi Roosan lapsen isäkuviot kuuluisivat mitenkään meille.
Ihan turha ruveta tuollaisesta syyllistämään, hänhän sanoi jo itse jossain aikaisemmassa jaksossa häpeävänsä asiaa.
Noh, sittenhän asian voi jo unohtaa, kun oikea isä on löytynyt. Sen jälkeen sitä on turha miettiä.

En pysty katsomaan tämän tyyppisiä ohjelmia ollenkaan, jossa kuvataan ihmisten ankeaa elämää. Samaan älä katso, koska ahdistut kategoriaan olen luokitellut hääohjelman(en tiedä tarkkaa nimeä), omaa elämää videoivat ihmiset(en tiedä nimeä), vankilamuijat/äijät, huonotapaiset kakarat ja nämä teinari-äidit. Ehkä olen pumpulissa kasvanut ihminen, mutta huono käytös ja moniongelmaisuus ahdistavat minua.

mun kävi Saritaa sääliksi, on selkeesti tosi hukassa ittensä kanssa ja huomashan siitä että lasta oli kova ikävä :( emmä jaksa tuomita, kaikki mokailee ja jotku pahemmin ku toiset.

Roosan kaveri vaikutti tosi tylsistyneeltä. :D

Ei ne sähköt kyllä ihan heti poikki mene. Itse unohdin kerran maksaa laskun ja muikkari tuli lindorffilta.
Eli turha pistää 2viikon katkon piikkiin.
Soitin silloin vantaan energiaan, ja ne sano että ei ne niin nopsaan mee poikki kun olin ihan huolesta soikeena...

mun kävi Saritaa sääliksi, on selkeesti tosi hukassa ittensä kanssa ja huomashan siitä että lasta oli kova ikävä :( emmä jaksa tuomita, kaikki mokailee ja jotku pahemmin ku toiset.

Roosan kaveri vaikutti tosi tylsistyneeltä. :D

Mun ei käynyt sääliksi, eikä mun mielestä sunkaan pitäisi sääliä.
Sääli on hyödytöntä, se ei auta ketään, mutta vahingoittaa monia vielä lisää.

Sarita voisi, jos haluaisi, ottaa itseään niskasta kiinni ja antautua autettavaksi. Valitettavasti on vielä niin keskenkasvuinen (osittain johtuen huumeista) ettei edes pohjalla suostu nöyrtymään ja käsittelemään ongelmiaan aikuismaisesti.

Mun mielestä Saritan äidin pitäisi katkaista välit kokonaan tyttäreensä, laittaa ehdot tapaamiselle (menee katkolle, käy ammattiauttajalla ja saa vertaistukea, AA jne.)
Ehtikö muuten tuo Saritan äiti jo saada osittaisen huoltajuuden poikaan, vai jäikö vain puheeksi ennen kuin tuo huostaanotto tapahtui?

Pikkasen nauratti se edellinen jakso jossa Roosa kertoi siitä mallasuutejutusta.Kun vauva kakkaa vain kerran päivässä!Eikös se ole ihan normaalia kuitenkin.Mallasuutteen voimalla"kakkaa oli tullut viikon edestä"ja sitä oli seinässä ja Roosan tukassa :D

Yhteistyössä