Blue
Toiset heistä on vaan helpompi erottaa kirjoitusten perusteella.Kyllä se jumala kompelksi tulee sun jutuista mieleen yhdellä jos toisellaki. Johtuu ylimielisestä, kaikkivoipaisesta asenteesta.
Toiset heistä on vaan helpompi erottaa kirjoitusten perusteella.Kyllä se jumala kompelksi tulee sun jutuista mieleen yhdellä jos toisellaki. Johtuu ylimielisestä, kaikkivoipaisesta asenteesta.
Miten niin seuraavalla kerralla? Sähän oot vittuillut tässä ketjussa jo pitkään.Eli seuraavalla kerralla mäkin alan vittuilla päin naamaa, se on se ainoa oikea palstameninki näköjään.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1512876-3-lapsiset-perheet-lastenne-ika/#post17269016En näe mitään tarvetta jatkaa tätä keskustelua. Ja ei, lapseni eivät ole pieniä ja minullakin ikää on, ainakin sen verran että varmasti osaa ajatella.
Kertoisitko meille miksi vastailet itse itsellesi ylimielisesti (?)?Olipa yllätys...
Sinne päin, mutta ei kuitenkaan. Pidä toki.http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1512876-3-lapsiset-perheet-lastenne-ika/#post17269016
Lapsesi ovat siis nykyään noin 10-, 8- ja 6-vuotiaita. Minä pidän tuon ikäisiä kyllä pieninä lapsina.
No laitapa sinä esimerkki. Äläkä ala selittämään että et pidä kirjaa tai et jaksa tms.Miten niin seuraavalla kerralla? Sähän oot vittuillut tässä ketjussa jo pitkään.
Jokainenhan meistä luo jonkinlaisia oletuksia synnyttäen ajatuksia lukemalla toisten kirjoituksia.Toiset heistä on vaan helpompi erottaa kirjoitusten perusteella.
Älä määräile.No laitapa sinä esimerkki. Äläkä ala selittämään että et pidä kirjaa tai et jaksa tms.
Voi rakas. Tiedän kirjoittavani ärsyttävästi. En kuitenkaan lähde ketään haukkumaan tms. vaan noudatan nettikettiä. Mä en kiellä sitä etteikö mua saa pitää ärsyttävänä. Mä kiellän sen jos joku sanoo mun vittuilevan tai haukkuvan muita. Samalla kyseenalaistan joidenkin tyylin kommunikoida olet tyhmä-tyyliin.Jokainenhan meistä luo jonkinlaisia oletuksia synnyttäen ajatuksia lukemalla toisten kirjoituksia.
Useampi on nyt todennut, että vaikutat tietynlaiselta ja sinä haluat vahvasti kiistää ja kieltää sen.
Onko se niin vaikea pala, ettet vaikutakaan kaikkien mielestä kauhean ihanalta heti aluksi? Sehän ei tarkoita, että olet paska tms.
Mitkä on sinun heikkouksiasi?
Yep..Älä määräile.
Ok, jos sä todella kaivat verta nenästäsi, tulet sitä saamaan.Eli se siitä sitten, arvasin. Helppo olisi ollut tästä ketjustä moinen linkittää, mutta kun sitä ei ollutkaan.
Ei ole, onhan tässä hyvääkin puhetta. Jos haluat hyvän väittelyesimerkin niin mene katsomaan tuo uskontoketju, siinä ihmiset osaavat keskustella vaikka ovatkin eri mieltä.Eli kaikki mitä sulle tässä ketjussa vastataan niin on vittuilua. Mutta kun rouva itse vastaa ihan samalla tyylillä takaisin, niin sekö sitten ei ole vittuilua? Otappa silmä käteen ja selaile omia vastauksia taakse päin. Saatat valaistua...
Mokat.Ok, jos sä todella kaivat verta nenästäsi, tulet sitä saamaan.
Minä voin todellakin kaivaa tähän KAIKKI sinun elämäsi moat.
Sitten sanon vaan: olet masokisti, enkä minä ole (enää) niin sadisti.
Miksi nolaisin sinut? Mieti sitä. Miksi haluat tulla nolatuksi? Mieti sitä.
Miksi sä haluat, että mä rökitän sut 6-0? Et sä sitä halua, usko minua.
No se on todellakin tullut selväksi että näin onNäytä mulle mitä tarkoitat, olen sen verran tyhmä etten tajua.
Ja taas jäi suutariksi. Ette siis kykene näyttämään väittämiänne toteen.No se on todellakin tullut selväksi että näin on
Mikäs sun napaasi kutittaa tänään?Tässä esimerkiksi erään äidin tarina. Hyvän perheen tytär ajautui huumeidenkäyttäjäksi. Mutta onneksi palstan Blue on täysin varma, ettei hänen lapsilleen voi käydä samoin. Bluehan jo tietää lastensa tulevaisuuden ja tapahtumat, ettei hänen lapsilleen tapahdu mitään mikä voisi ajaa heidät huumeidenkäyttöön.
Anitan yli 20 vuoden piina: Tyttäreni eli 16-vuotiaasta lähtien huumekoukussa - Studio55.fi
Lisäksi tuli mieleen eräs toinen tarina eräästä perheestä, jonka tytär teki itsemurhan. Tyttären (tappoi itsensä noin 20-vuotiaana) äiti sitten kertoi kuinka heidän perhe leimattiin tämän vuoksi, että perheessä täytyi varmasti olla jotain vikaa, kun yksi heistä tappoi itsensä. Tuokin perhe oli aivan tavallinen perhe, ei mikään ongelmaperhe. Mutta onneksi Blue tietää, ettei hänen lapsilleen voi näin käydä.
Yep..
Mä nielen ja lähden pois. Tuolla säännöissä kun luki että älä yllytä häiriköitä reagoimalla heidän viesteihinsä. Joten lakkaan tekemästä niin.Meitä on täällä muitakin, vahvoja ihmisiä ja vahvoja persoonia.
Älä oikeasti kapua muita ylemmäs väkisin, kun et oikeasti meitä muita ylempänä ole.
Sinä vaadit minua kaivamaan tähän (tai olen nolo tms.) sinun mokasi mutta minä en tule sitä tekemään oman moraalini ja sinun vuoksesi.
Ketään en vihaa niin paljoa, että alkaisin luettelemaan nolouksia, vaikka kuinka vaadit.
Mutta älä hyvä nainen nosta itseäsi kerta toisensa jälkeen jollekin olemattomalle alustalle ja kuvittele että sinua vihataan siksi.
Olet varmaan ihan ok, mutta älä oikeasti kaiva sitä mitä et halua kaivettavan äläkä oleta kaikkien suhtautuvan sinuun yhtä nätisti. Joku päivä se totaalikyrpä voi tulla sua vastaan ja pamauttaa kaiken tähän ruudulle.
Niele osa ylpeydestäsi. Olet varmaan tosi hyvä äiti mutta kuuntele joskus muitakin?
Mikään ei ole jäänyt suutariksi. Kai sinä aikuinen ihminen osaat sen verran selata sivuja taakse päin, että pystyt lukemaan kirjoittamasi. Mutta kun et taida uskaltaa.Ja taas jäi suutariksi. Ette siis kykene näyttämään väittämiänne toteen.
En ole sinun rakas.Voi rakas. Tiedän kirjoittavani ärsyttävästi. En kuitenkaan lähde ketään haukkumaan tms. vaan noudatan nettikettiä. Mä en kiellä sitä etteikö mua saa pitää ärsyttävänä. Mä kiellän sen jos joku sanoo mun vittuilevan tai haukkuvan muita. Samalla kyseenalaistan joidenkin tyylin kommunikoida olet tyhmä-tyyliin.
Ihmettelen sinun ylimielisyyttäsi ja sitä kuinka voit väittää olevasi täysin varma miten lapsillesi tulee käymään. Sinä et voi etukäteen tietää varmuudella millaisia lapsistasi tulee, arvauksia ja toiveita voit aina esittää, mutta pidän melkoisena ylimielisyytenä sitä, että julistetaan ennakkoon, ettei omista lapsista tule tietynlaisia.Mikäs sun napaasi kutittaa tänään?
Mutta kun et lähde, vaan tulet lukemaan nämä viestit.Mä nielen ja lähden pois. Tuolla säännöissä kun luki että älä yllytä häiriköitä reagoimalla heidän viesteihinsä. Joten lakkaan tekemästä niin.
Niin, sinusta on rumaa se ja tämä mutta neiti tuntuu tekevän sitä kaikkea ihan itse <3Mokat.
Ja uhkailu on rumaa.