vierailija
No saitteko iskettyä pimuja? Ja minkä ikäisiä?Olin itse "autojannu" 80-luvulla, mut ei me yläasteen parkkiksilla pyöritty, vaan Espan runtsaa, Hietsua, Steissiä, jne...
No saitteko iskettyä pimuja? Ja minkä ikäisiä?Olin itse "autojannu" 80-luvulla, mut ei me yläasteen parkkiksilla pyöritty, vaan Espan runtsaa, Hietsua, Steissiä, jne...
Täysikäisiä. En ole koskaan pannut alle 16-vuotiasta.No saitteko iskettyä pimuja? Ja minkä ikäisiä?
Se on enemmän maaseudun juttuja. Mummolassa kuuli ja tajusi miten eri meininki siellä oli kun kaikki tunsivat toisensa ja nussivat ristiin rastiin toistensa mökeillä, joissa järjestivät bileitä ilman aikuisten valvontaa. Ehkä siellä ei ollut muuta tekemistä ja piirit olivat tosiaan niin pienet, että 20-vuotias ja 14-vuotias olivat ihan luontevasti samaa kaveripiiriä. Ei tuollainen voinut tulla Helsingissä kuuloonkaan kun itse olin nuori.Olen aivan tyrmistynyt tästä ketjusta. En ole pyörinyt ollenkaan tuollaisissa piireissä, vaikka Helsingissä olen asunut koko ikäni.
- 11+13 -
Muistan kuinka intissä yhdellä juntilla oli 14-kesänen tyttöystävä ja tuntui oudolta miten jo aikuisella miehellä voi olla niin nuori panokaveri.Se on enemmän maaseudun juttuja. Mummolassa kuuli ja tajusi miten eri meininki siellä oli kun kaikki tunsivat toisensa ja nussivat ristiin rastiin toistensa mökeillä, joissa järjestivät bileitä ilman aikuisten valvontaa. Ehkä siellä ei ollut muuta tekemistä ja piirit olivat tosiaan niin pienet, että 20-vuotias ja 14-vuotias olivat ihan luontevasti samaa kaveripiiriä. Ei tuollainen voinut tulla Helsingissä kuuloonkaan kun itse olin nuori.
Perusmeininkiä 80-90-luvulla. Riparillakin autojannut pyöri innokkaasti.Muistan kuinka intissä yhdellä juntilla oli 14-kesänen tyttöystävä ja tuntui oudolta miten jo aikuisella miehellä voi olla niin nuori panokaveri.
Valtasosa ei aloittakaan, mutta monenlaisia tapauksiahan sitä on. Kyllähän se ihan fakta on, että keskimäärin huonommassa asemassa olevat tytöt aloittavat seksielämänkin aikaisemmin. Ei tietenkään tarvi yleistää, mutta keskimäärin siis.Ällöttää nämä jutut kun oma tyttö on 14. En itsekään noin nuorena aloittanut ja toivon että suurin osa näistäkin jutuista on vahvasti liioiteltuja
Valtasosa ei aloittakaan, mutta monenlaisia tapauksiahan sitä on. Kyllähän se ihan fakta on, että keskimäärin huonommassa asemassa olevat tytöt aloittavat seksielämänkin aikaisemmin. Ei tietenkään tarvi yleistää, mutta keskimäärin siis.
Eikä se aina ole edes huono juttu, mutta monelle on. Itse kun mietin näitä tyttöjä, jotka yläasteiässä jo vehtasi aikamiesten kanssa, niin eipä kauheesti oo hurraamista suurimman osan elämässä. Varmaan koulutustason ja neitsyyden menettämisiän suhteen on käänteinen korrelaatio, ainakin tytöillä. Pojista vaikea sanoa.
Mut jos tyttö on muuten ok, koulu menee hyvin ja tuntee olevansa rakastettu, niin varmaan itsetunnon ja muunkin puolesta riski líian aikaisiin seksuaalikokemuksiin pienenee.
Mitä täältä on lukenut, niin en sanois että olis jutut kauheen liioiteltuja. Kyllä mun nuoruudessa se oli juurikin tuollaista osalle teinejä. Mutta aika pieni osa kuitenkin. Suurin osa oli aikas kilttejä loppujen lopuksi. Ja eipä suurin osa miehistäkään autoiässä jahdannut alaikäisiä tolla tavalla. Aika surkeina tapauksina noita autojannuja jo tuolloin pidettiin.
Sillä ei ole mitään väliä, kun joku hyödyntää niitä. Ottivat pois sen oleellisen asian, että lehdet keräävät tarinoita täältä ja vauva-palstalta.Jos ei ole hurraamista niiden tyttöjen elämässä, niin eipä taida olla autojannujenkaan... Työttömiä luusereita jne. porukkaa...
Eiks siitä tuu kuivaa?Olin 20v kun tapasin mieheni. Sitä ennen en ollut edes suudellut kenenkään kanssa. Melkein vuosi meni ennen kuin mentiin sänkyyn (ei harrastettu ennen sitä mitään seksiin viittaavaa).
Edelleen ollaan yhdessä. Olen nyt 59v.
Miten työttömillä on rahaa ostaa auto ja polttaa bensaa?Jos ei ole hurraamista niiden tyttöjen elämässä, niin eipä taida olla autojannujenkaan... Työttömiä luusereita jne. porukkaa...
Aika sonni kun vetelee muutamassa minuutissa neljät spruitsit.Jotkut kertoo ketjussa että 80- ja 90-luvulla oli enemmän tai vähemmän normaalia hyväksikäyttää sammuneita naisia ja myös teinejä. Oma ensikokemus oli tällaisen miehen kynsissä. Olin 13-vuotias kun kaveri järjesti kotonaan bileet ja kävelyn sijasta poistuin toisen vieraan (miehen) autossa. Matkan aikana hän tarjosi siideriä ja hyvin pian olin melkein kaatokännissä. Hän oli ilmeisesti lisännyt siihen väkevää (myöhemmin opin että tyrmäystipoista menee aivan sekaisin). Mies ajoi vähän syrjäisemmälle paikalle, pakotti minut neljään yhdyntään ja poistui paikalta. Hoipertelin omin avuin kotiin.
Mies huomasi tietysti että olin neitsyt ja sanoikin verenvuodosta jotain (en muista mitä). Tilanne oli alistava ja nöyryyttävä. Pahinta oli kuitenkin että seuraavat kaksi kuukautta mielessä pyöri jatkuvasti että voin olla raskaana. En kertonut tapahtuneesta kenellekään.
Seuraava kerta tapahtui kun olin 17-vuotias samanikäisen pojan kanssa ja se oli jo parempaa.
Ei tainnut kirjoittaja sanoa mitään tilanteen kestosta...Aika sonni kun vetelee muutamassa minuutissa neljät spruitsit.
Miten niin?Eiks siitä tuu kuivaa?
"Mikä" sinusta tuli aikuisena? Kouluttauduitko IT-alalle?Kotipitäjässä oli samanlainen meno 90-luvun lopulla. Itse valitsin pussikaljan ja puskan sijasta tietsikkapelit eli koti-illat. Kuulin koulussa tarpeeksi kuka-pani-ketä juttuja. Olin vähän vailla 16v kun itse aloitin. Sain jo traumat, kun aikuinen mies kertoi 14v miten saan melaa mekkoon. Ensin hän oli ahdistanut minut nurkkaan. Kantameininki