teini ei ole tehnyt mitään, eikö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Heitti 1,5l limupullolla käsivarteen, Onneksi oli vaan 1/3 osa täynnä.

Löi oveen kattilalla, siihe tuli 5cm jälki
On valvottanut kaikkia 2 tuntia
Löi koiraa
Heitti täysinäisen limupullon lattiaan , uhkas lyödä mua kattilalla (se loppu kun sanoin että lyö vaan niin meen näyttää sen lääkärille ja teen rikosilmoituksen!).
Ämmitteli,huoritteli, vittuili.

Ei siis taas tapansa mukaan suostunut yöksi antaa kännykkää pois! Ja mä huusin että lähtee sit viikoks pois

Tuo tilanne on jo eskaloitunut siihen pisteeseen, että on aika varata käynti perheneuvolaan.
Elä emmi vaan soita heti maanantaina aika. Uskon että sieltä saatte apua tilanteeseen.
Tsemppiä!

Tuo tilanne on jo eskaloitunut siihen pisteeseen, että on aika varata käynti perheneuvolaan.
Elä emmi vaan soita heti maanantaina aika. Uskon että sieltä saatte apua tilanteeseen.
Tsemppiä!
Olin tulossa kirjoittamaan samaa.
Ehdottomasti nyt ulkopuolisen avun hakemista. Olette molemmat suhteessa toisiinne niin kaukana toisistanne, että on ihan turha lähteä enää pitkittämään tilannettanne puutteellisilla tämänhetken keinoilla. Perheneuvolassa osaavat antaa konkreettisia keinoja teille kummallekin yhteiseloanne helpottamaan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Miksi puhelin pitää antaa sulle yöksi? o_O
Jos se häiritsee normaaleja toimintoja kuten nukkumista? Tai jos käytös on huonoa?

Ottaisin kylmästi kaikki laitteet pois ja antaisin vielä kotiarestiakin jos mulle alkais naabergulliaiset isottelemaan!:coffee:

How ever...kun kunnioitus vanhempaa kohtaa rakoilee jo noin pahasti kuin ap:n muksulla niin sotahan siitä syttyy jos otat luurin! Kannattaa puida asioita ammattilaisen kanssa perheneuvolassa. Siellä kommunikaatio onnistuu - kaikki osapuolet tulee kuulluksi. Ja ratkaisuja tehdään yhdessä.(y)

Jos se häiritsee normaaleja toimintoja kuten nukkumista? Tai jos käytös on huonoa?

Ottaisin kylmästi kaikki laitteet pois ja antaisin vielä kotiarestiakin jos mulle alkais naabergulliaiset isottelemaan!:coffee:

How ever...kun kunnioitus vanhempaa kohtaa rakoilee jo noin pahasti kuin ap:n muksulla niin sotahan siitä syttyy jos otat luurin! Kannattaa puida asioita ammattilaisen kanssa perheneuvolassa. Siellä kommunikaatio onnistuu - kaikki osapuolet tulee kuulluksi. Ja ratkaisuja tehdään yhdessä.(y)
Eikös pidä pitää ensin huoli siitä että lapselle ei tule puhelin addiktiota.

Ja mun kyssäri on ap.:lle. Odotan vastausta häneltä.

Yhteistyössä