Ap
Miks kaikki olettaa, että lapsi on tyttö? Voin paljastaa teille, että kyseessä onkin poikalapsi.
Tutkimusten mukaan ainakin. Meidän yläasteella hyvin harva oli kokeillut siinä 13-14v:nä ja nekin olivat pelkästään tyttöjä, omasta kaveriporukastani nuorin on aloittanut 15-vuotiaana. Kyllä se on hyvin pieni määrä, joka 13-14-vuotiaana aloittaa. Itse olen jo 19 eli melko "vanha" eikä mulla ole yhtään seksikokemusta vielä..enkä ole edes mikään harvinaisuus, tiedän todella monia saman ikäisiä, jotka eivät ole vielä seksiä harrastaneet. Uskon tuohon, että suuri osa aloittaa vasta 16-18-vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:noinkohanAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ei kyllä todellakaan valtaosa, vain murto-osa kokeilee noin aikaisin. Puolet nuorista aloittavat seksikokeilut vasta 17-18-vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja Porvoilija:No ei varmaan kuuluisikaan, mut tänä päivänä valta-osa tuon ikäisistä on sitä jo harrastanut!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Minulla on oikeus mielipiteeseen homoseksuaaleista. Tunnen kyllä muutaman ja kivoja ovat, mutten haluaisi läheiseni sellainen olevan. En usko, että kukaan homoksi syntyy, vaan joku käsittelemätön ongelma se on.
En tiedä, mitä se seksi tässä tapauksessa on, epäilen että kamera on osallisena. Masturbointi ja nettiseksi eivät ole ollenkaan sama asia mielestäni. Eikä kolmetoistavuotiaan kuulu harrastaa seksiä, missään muodossa. Masturbaatiota en voi estää, ja se on ok.
So? Kerrot mielipiteitäsi. Mitä ne meille kuuluvat?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Minä en voi seksiä kieltää, totta. Mutta minä voin laatia säännöt kotona. Alaikäisen seksi on ok, jos kyseessä on seurustelukumppani. Mielellään kyllä vasta vanhempana kuin ala tai ylä-asteikäisenä. Mutta että netissä ties kenen kanssa. Ei meillä.
13-vuotias poika, joka ei runkkaa eikä kokeile mitään seksiin liittyvää, on poikkeava.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Miks kaikki olettaa, että lapsi on tyttö? Voin paljastaa teille, että kyseessä onkin poikalapsi.
Musta sukupuolella on völiä tuossa tilanteessa. Koska on erittäin epätodennäkäistä, että se ap:nlapsen seksipartenri on 13 v samaa sukupuoltaoleva lapsi. Paljon todennäköisempää on, että se seksipartneri on aikuinen mies, joka houkuttelee koukkuunsa nuoria tyttäjä/poikia. 13 veen nettiseksi haiskahtaa mun nenääni aina pedofiilin yritykseltä saada taas yksi hyväuskoinen saaliikseen. Olisin ERITTÄIN varovainen - ja voisin jopa turvautua "pakkotoimenpiteisiinkin" - estääkseni tuon ikäiseltä netissä tapahtuvan seksin tai seksikontaktien haun. Ihan vaan sen lapsen oman turvallisuuden takia.Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Mitä väliä sukupuolella on?
Saattaisin kysyä, mitä on meneillään.
13-vuotiaista alle 5% on harrastanut seksiä eli yhtä luokkaa kohden noin 1 kpl. 17-vuotiaistakin vielä hieman yli puolet on neitsyitä (pojista vielä enemmän)Alkuperäinen kirjoittaja Porvoilija:No ei varmaan kuuluisikaan, mut tänä päivänä valta-osa tuon ikäisistä on sitä jo harrastanut!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Minulla on oikeus mielipiteeseen homoseksuaaleista. Tunnen kyllä muutaman ja kivoja ovat, mutten haluaisi läheiseni sellainen olevan. En usko, että kukaan homoksi syntyy, vaan joku käsittelemätön ongelma se on.
En tiedä, mitä se seksi tässä tapauksessa on, epäilen että kamera on osallisena. Masturbointi ja nettiseksi eivät ole ollenkaan sama asia mielestäni. Eikä kolmetoistavuotiaan kuulu harrastaa seksiä, missään muodossa. Masturbaatiota en voi estää, ja se on ok.
Näin se taitaa kutakuinkin mennä =) Suuret on teineillä suut, mutta totuus onkin sitten ihan toista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:13-vuotiaista alle 5% on harrastanut seksiä eli yhtä luokkaa kohden noin 1 kpl. 17-vuotiaistakin vielä hieman yli puolet on neitsyitä (pojista vielä enemmän)
Outo asenne sinulla! Mitä tarkoitat "kokeile mitään seksiin liittyvää"?Alkuperäinen kirjoittaja take it easy:13-vuotias poika, joka ei runkkaa eikä kokeile mitään seksiin liittyvää, on poikkeava.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Miks kaikki olettaa, että lapsi on tyttö? Voin paljastaa teille, että kyseessä onkin poikalapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Outo asenne sinulla! Mitä tarkoitat "kokeile mitään seksiin liittyvää"?Alkuperäinen kirjoittaja take it easy:13-vuotias poika, joka ei runkkaa eikä kokeile mitään seksiin liittyvää, on poikkeava.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Miks kaikki olettaa, että lapsi on tyttö? Voin paljastaa teille, että kyseessä onkin poikalapsi.
13-vuotias on vielä nuori, ehtii sitä myöhemminkin. Kaikki ihmiset eivät myöskään ole samanlaisia, toiset leikkivät vielä leluilla 13-vuotiaana.
Nykyään moni vanhempi suorastaan tuputtaa lapselleen seksiä. Annetaan lapsen ymmärtää että seksiä pitää harrastaa tai muuten on outo.
Tuossa olet oikeassa. Mutta silti, minusta se ja sama, kumpaa puolta on. Ikä kyselyttäisi...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Musta sukupuolella on völiä tuossa tilanteessa. Koska on erittäin epätodennäkäistä, että se ap:nlapsen seksipartenri on 13 v samaa sukupuoltaoleva lapsi. Paljon todennäköisempää on, että se seksipartneri on aikuinen mies, joka houkuttelee koukkuunsa nuoria tyttäjä/poikia. 13 veen nettiseksi haiskahtaa mun nenääni aina pedofiilin yritykseltä saada taas yksi hyväuskoinen saaliikseen. Olisin ERITTÄIN varovainen - ja voisin jopa turvautua "pakkotoimenpiteisiinkin" - estääkseni tuon ikäiseltä netissä tapahtuvan seksin tai seksikontaktien haun. Ihan vaan sen lapsen oman turvallisuuden takia.Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Mitä väliä sukupuolella on?
Saattaisin kysyä, mitä on meneillään.