Ap
Jos olisi aihetta epäillä, että 13 vuotias lapsesi harrastaisi nettiseksiä, vielä samaa sukupuolta olevan kanssa, puuttuisitko asiaan?
Jos vastapuoli on suunnilleen samanikäinen, eikä mikään pervosetä, niin sitten minusta on ok. Kuitenkin aika turvallinen tapa käsitellä seksuaalisia tunteita. Kunhan lapselle on selvä, että jos alkaa tuntua pahalta, niin tilanteesta saa ja pitääkin lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ihanko oikeasti teidän mielestä nettiseksi on ok? Tuon ikäisellä?
Mitä tarkoitat nettiseksillä? Että kirjoittelevat mitä tekisivät toisilleen? Noh, mitä vahinkoa siitä tulee? Luepa teinien kirjoittamia fan fiction -juttuja joskus, siellä kirjoitetaan aika hurjista teemoista.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ihanko oikeasti teidän mielestä nettiseksi on ok? Tuon ikäisellä?
Nettiseksi on periaatteessa masturbointia. Eiköhän 13v ole ihan normaali ikä masturboida.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Minkä ikäisiä lapsia vastaajilla on? Mä olen järkyttynyt. Mä en hyväksy tuollaista. 13v on lapsi vielä. Että ala-aste ikäisten on ok harrastaa seksiä, vaikka olisikin netissä. Voi luoja
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Sukupuolella on väliä. Tuon ikäinen vasta etsii seksuaalisuuttaan (joskaan puolestani ei tarttis vielä edes etsiä). Ja minä kuulun niihin joiden mielestä homous on sairaus.
peesi.Alkuperäinen kirjoittaja vastaaja:Nettiseksi on periaatteessa masturbointia. Eiköhän 13v ole ihan normaali ikä masturboida.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Minkä ikäisiä lapsia vastaajilla on? Mä olen järkyttynyt. Mä en hyväksy tuollaista. 13v on lapsi vielä. Että ala-aste ikäisten on ok harrastaa seksiä, vaikka olisikin netissä. Voi luoja
Mua järkyttää minne maailma on menossa ja lapset kasvaa aivan liian nopeesti... Jokainen tyylillään ja ajallaan tottakai, mut turvallisempaa se nettiseksi kuin se mitä itse kävin joskus läpi...Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Minkä ikäisiä lapsia vastaajilla on? Mä olen järkyttynyt. Mä en hyväksy tuollaista. 13v on lapsi vielä. Että ala-aste ikäisten on ok harrastaa seksiä, vaikka olisikin netissä. Voi luoja
Etkö sinä kirjottanu seksiin liittyvistä asioista koskaan päiväkirjaan mitään 13-vuotiaana?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Minkä ikäisiä lapsia vastaajilla on? Mä olen järkyttynyt. Mä en hyväksy tuollaista. 13v on lapsi vielä. Että ala-aste ikäisten on ok harrastaa seksiä, vaikka olisikin netissä. Voi luoja
peesi!Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Minkä ikäisiä lapsia vastaajilla on? Mä olen järkyttynyt. Mä en hyväksy tuollaista. 13v on lapsi vielä. Että ala-aste ikäisten on ok harrastaa seksiä, vaikka olisikin netissä. Voi luoja
Ja nimenomaan "seksi"... olihan se vähän erilaista. Ja salaa piti lukea tädin Reginaa...Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:Mulla ja varmasti monilla muillaki "seksi" oli mielessä jo sillon. Vaikka mitään ei tehty konkreettisesti =)