Teineistä ja seksistä

  • Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti
Ap
Sukupuolella on väliä. Tuon ikäinen vasta etsii seksuaalisuuttaan (joskaan puolestani ei tarttis vielä edes etsiä). Ja minä kuulun niihin joiden mielestä homous on sairaus.
 
mie
Nettiseksiä? Pitäisin tuota lähinnä kokeiluna ja itsensä löytämisenä seksuaalisesti. Jos kumppani samanikäinen eikä varsinaista kontaktia edes ole ollut, antaisin olla ja tehdä.
 
Ansa
Tuon ikäisenähän sitä aletaan seksuaalisuuteen muutenkin tutustua. Tuskin kovin harvinaista nykyään että että tehdään netin kautta. Ehkä puoliksi leikillään, mutta kuitenkin.

Muutama sana kyllä kannattaisi vaihtaa siitä että netissä kaikki ei ole todellista ja itsestään ei saa antaa liikaa tietoa jne. Samoin kuin samaan sukupuoleen kohdistuvasta kiinnostuksesta voivi vaihtaa muutaman sanan, sillä tilanne on varmaan hänelle hämmentävä (siis niin ettei teini ahdistu).

Mutta en todellakaan antaisi ympärikorvia niin kuin täällä jotkut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ihanko oikeasti teidän mielestä nettiseksi on ok? Tuon ikäisellä?
Jos vastapuoli on suunnilleen samanikäinen, eikä mikään pervosetä, niin sitten minusta on ok. Kuitenkin aika turvallinen tapa käsitellä seksuaalisia tunteita. Kunhan lapselle on selvä, että jos alkaa tuntua pahalta, niin tilanteesta saa ja pitääkin lähteä.

 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ihanko oikeasti teidän mielestä nettiseksi on ok? Tuon ikäisellä?
Mitä tarkoitat nettiseksillä? Että kirjoittelevat mitä tekisivät toisilleen? Noh, mitä vahinkoa siitä tulee? Luepa teinien kirjoittamia fan fiction -juttuja joskus, siellä kirjoitetaan aika hurjista teemoista.
 
Ap
Minkä ikäisiä lapsia vastaajilla on? Mä olen järkyttynyt. Mä en hyväksy tuollaista. 13v on lapsi vielä. Että ala-aste ikäisten on ok harrastaa seksiä, vaikka olisikin netissä. Voi luoja :eek:
 
Sukupuolella ei väliä. Enkä tuomitse nettiseksiäkään. Mutta neuvoisin sen pysyvän netin tasolla, ei tapaamisia.

Onhan se inhottava ajatella, että se netin toinen puolikas voi olla kuka tahansa...

Höh, hankala kuvitella...
 
vastaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Minkä ikäisiä lapsia vastaajilla on? Mä olen järkyttynyt. Mä en hyväksy tuollaista. 13v on lapsi vielä. Että ala-aste ikäisten on ok harrastaa seksiä, vaikka olisikin netissä. Voi luoja :eek:
Nettiseksi on periaatteessa masturbointia. Eiköhän 13v ole ihan normaali ikä masturboida.
 
Ansa
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Sukupuolella on väliä. Tuon ikäinen vasta etsii seksuaalisuuttaan (joskaan puolestani ei tarttis vielä edes etsiä). Ja minä kuulun niihin joiden mielestä homous on sairaus.



Just :eek: on meitä moneen junaan. olet sen verran pimeä tapaus että varmaan parempi että jätät mitenkään puuttumatta.
 
Ansa
Alkuperäinen kirjoittaja vastaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Minkä ikäisiä lapsia vastaajilla on? Mä olen järkyttynyt. Mä en hyväksy tuollaista. 13v on lapsi vielä. Että ala-aste ikäisten on ok harrastaa seksiä, vaikka olisikin netissä. Voi luoja :eek:
Nettiseksi on periaatteessa masturbointia. Eiköhän 13v ole ihan normaali ikä masturboida.
peesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Minkä ikäisiä lapsia vastaajilla on? Mä olen järkyttynyt. Mä en hyväksy tuollaista. 13v on lapsi vielä. Että ala-aste ikäisten on ok harrastaa seksiä, vaikka olisikin netissä. Voi luoja :eek:
Mua järkyttää minne maailma on menossa ja lapset kasvaa aivan liian nopeesti... Jokainen tyylillään ja ajallaan tottakai, mut turvallisempaa se nettiseksi kuin se mitä itse kävin joskus läpi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Minkä ikäisiä lapsia vastaajilla on? Mä olen järkyttynyt. Mä en hyväksy tuollaista. 13v on lapsi vielä. Että ala-aste ikäisten on ok harrastaa seksiä, vaikka olisikin netissä. Voi luoja :eek:
Etkö sinä kirjottanu seksiin liittyvistä asioista koskaan päiväkirjaan mitään 13-vuotiaana?

Mulla ja varmasti monilla muillaki "seksi" oli mielessä jo sillon. Vaikka mitään ei tehty konkreettisesti =)
 
13-vuotiaat on jo yläasteella... Onhan ne pieniä, mutta kyllä niillä jo hormonit hyrrää. Eikös ole parempi että samanikäisen kaverin kanssa netissä vähän "harrastavat seksiä", kuin että oikeasti kokeilevat? 13-vuotiaalle tehtävä abortti ei ole mikään harvinaisuus, niin mikä tahansa "korvaava toiminta" on minusta parempi vaihtoehto.

Ja jos se lapsesi on homo/lesbo, niin et sinä sille asialle mitään voi. Paitsi aiheuttaa traumoja ja patoutumia, jos et kykene hyväksymään lastasi.
 
Ap
Minulla on oikeus mielipiteeseen homoseksuaaleista. Tunnen kyllä muutaman ja kivoja ovat, mutten haluaisi läheiseni sellainen olevan. En usko, että kukaan homoksi syntyy, vaan joku käsittelemätön ongelma se on.

En tiedä, mitä se seksi tässä tapauksessa on, epäilen että kamera on osallisena. Masturbointi ja nettiseksi eivät ole ollenkaan sama asia mielestäni. Eikä kolmetoistavuotiaan kuulu harrastaa seksiä, missään muodossa. Masturbaatiota en voi estää, ja se on ok.
 

Yhteistyössä