teine naine

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilja

Vieras
Olen virolaismiehen salarakas, ollut jo muutamia vuosia. Ja yhteisymmärrys on siinä ollut, että jatkamme näin, emme haaveksi yhteisestä tulevaisuudesta, olemme siis tyytyväisiä ja onnellisia näin, tähän elämään.
No, nythän olenkin sitten raskaana, ja mies ehdottomasti haluaa olla lapselle isänä. Vaimo asuu virossa, eli ei välttämättä koskaan saisi tietää lapsestamme mitään, jos mies ei puhu.
Nyt on teidän mielipiteiden aika. En välitä kuulla moraalisaarnoja suhteestamme haluan vain mielipiteitä siitä, kuuluuko vaimon mielestänne saada lapsesta tietää. Mikään heidän välillään, ei meidän välillämme lapsen myötä tue muuttumaan.

Kyllä mä ainakin haluaisin tietää ja mielestäni kuuluisikin tietää, jos miehelläni olisi lapsi, ja lapsillamme sisarus, josta en olisi tietoinen!

"Mikään heidän välillään, ei meidän välillämme lapsen myötä tue muuttumaan." ??????

Jos asia sulle passaa niin mikäjottei. Se mieshän tässä pettäjä on et sinä. En moralisoisi sinua enkä kyllä miestäkään. Jokainen tekee niinkuin tahtoo. Kenelläkään ei ole oikeutta puuttua toisten tekemisiin. Paitsi miehen vaimolla virossa, jonka olisi ehkä hyvä saada tietää, jotta voisi ottaa eron miehestä ja löytää oikea rakkaus.
Onko heillä lapsia? Asia olisi kyllä sitten vaikeampi.

Anteeksi mut mua todella pännii kaltaisesi naiset. Ettekö te oikeesti voi löytää omaa miestä, pakkoko on panna muiden? Ja mun mielestä on nainen ihan yhtä lailla vastuussa pettämisestä jos tietää että miehellä on perhe.

nyt oikeasti vaimolla on oikeus tietää ja sitten voi tehdä omat ratkaisunsa. kuvottavaa oikeasti.

mun on kyllä erittäin vaikea uskoa tuota. että olisit tyytyväinen. miten ihmeessä sä tyydyt tuollaiseen???!!!!![/quote]

Monestakin syystä, olen aika itsenäinen, enkä muutenkaan halua yhteiselämää kenenkään kanssa. Rakastamme toisiamme ja nautimme elämästämme näin. Kaikki on meille juhlaa, ollut jo monta vuotta.

Mis siin ikka öelda! Igayks elab oma elu ja teeb oma otsused ise...
Tee nii nagu 6igeks arvad. Foorumist sa objektiivseid soovitusi ei kuule...
Kuula oma sydame häält.

Päikest!

Alkuperäinen kirjoittaja lilja:
mun on kyllä erittäin vaikea uskoa tuota. että olisit tyytyväinen. miten ihmeessä sä tyydyt tuollaiseen???!!!!!

Monestakin syystä, olen aika itsenäinen, enkä muutenkaan halua yhteiselämää kenenkään kanssa. Rakastamme toisiamme ja nautimme elämästämme näin. Kaikki on meille juhlaa, ollut jo monta vuotta.

[/quote]

ensinnäkin, elämä ei ole aina juhlaa. usko mua, niin se vaan ei ole. ja sun lapsellasi on oikeus tietää sisarestaan, samoin sillä toisella lapsella on oikeus tietää. eli ei ole oikein salata tuollaista asiaa ja elää valheessa. ei elämä vaan mene niin.

Alkuperäinen kirjoittaja meesus:
Kuula oma sydame häält.

Päikest!

Juu, kyllä jokainen ratkaisunsa tekee itse, halusin vain mielipiteitä asiaan.
Ja tiedän kyllä, etten palstalta tukea tule saamaan..
Sydämeni sanoo, kuinka toimin ja olen onnellinen nainen. Ja elän onnellista odotuksen aikaa :)
Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja meesus:
Kuula oma sydame häält.

Päikest!

Juu, kyllä jokainen ratkaisunsa tekee itse, halusin vain mielipiteitä asiaan.
Ja tiedän kyllä, etten palstalta tukea tule saamaan..
Sydämeni sanoo, kuinka toimin ja olen onnellinen nainen. Ja elän onnellista odotuksen aikaa :)
Kiitos!

minkähän ihmeen takia täältä sitten mitään kyselet?! mielipiteen varmaan osasit kuitenkin jo etukäteen arvata!

En välitä kuulla moraalisaarnoja suhteestamme haluan vain mielipiteitä siitä, kuuluuko vaimon mielestänne saada lapsesta tietää.

Onko kysymyksesi itseasiassa: Pitäisikö sinun kertoa vaimolle? Pitäisikö sinun patistaa miestä kertomaan? Vai ihan puhtaasti teoreettinen pohdinta siitä, olisiko vaimon hyvä tietää?

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
En välitä kuulla moraalisaarnoja suhteestamme haluan vain mielipiteitä siitä, kuuluuko vaimon mielestänne saada lapsesta tietää.

Onko kysymyksesi itseasiassa: Pitäisikö sinun kertoa vaimolle? Pitäisikö sinun patistaa miestä kertomaan? Vai ihan puhtaasti teoreettinen pohdinta siitä, olisiko vaimon hyvä tietää?

Teoreettinen pohdinta siitä, olisko vaimon hyvä tietää.
En varmasti itse tule kertomaan ja mies tehköön kuten haluaa.