Tein tuossa ruokaa ja mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arghg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arghg

Vieras
...ei voinut lopettaa edes xboxin peluuta ajoissa, että olisi kerennyt saunaan ennen ruoka-aikaa. Lähti nyt vasta saunaan, kun kaikki on jo valmista.

Väänsin vielä "herkkuruuan"; punajuurilaatikkoa, rapeaa chilitofua pinaatti-kookoskastikeessa ja marinoituja uuniporkkanoita.

Ärsyttää kun mies ei arvosta ruuanlaittoa ollenkaan, pitää sitä niin itsestään selvyytenä, että hän sitten tulee valmiiseen pöytään. Syökööt saatana vaikka leipää.

[QUOTE="Mä";25369023]en ole kasvissyöjä,mutta hyvän kuuloinen menuu ap:lla.[/QUOTE]

Kiitos! En minäkään ole kasvissyöjä, mutta tykkään kovasti kasvisruuista.

Mep, minun mieheni on 28. Veikkaan että paljon pelaavia riittää aina 40-vuotiaaseen asti, itsekin tunnen sellaisia :D

[QUOTE="Mies";25369090]Jep, me aikuiset miehet olemme pahimpia. Missään tapauksessa en itse tulisi koskaan takaisin, jos tuo ruoka täyttää "herkkuruoan" kriteerit.

Olen 50v.[/QUOTE]

Ja pakko jatkaa vielä: Olen jo 80-luvullla alkanut pelailemaan pelejä, eikä siihen mitään loppua ole näkyvissä. Miksi te luulette, että miehen peli-into vähenisi iän myötä? Ei se vähene. Ihan samanlaisia poikia me ollaan edelleen, sekä peleissä että "peleissä"

Minulla loppui innostus peleihin ysärin puolessa välissä ja Facebookin ajantappopelit ovat ainoita, joita edes vähän pelaan. Jotakuinkin näin kävi kaveripiirissänikin. Meillä kyllä on laadukkaat pelivermeet, mutta niillä pelaavat lapset.

[QUOTE="Mies";25369143]Ja pakko jatkaa vielä: Olen jo 80-luvullla alkanut pelailemaan pelejä, eikä siihen mitään loppua ole näkyvissä. Miksi te luulette, että miehen peli-into vähenisi iän myötä? Ei se vähene. Ihan samanlaisia poikia me ollaan edelleen, sekä peleissä että "peleissä"[/QUOTE]

En minäkään pysty kuvittelemaan, että jonain päivänä mies vaan lopettaisi pelaamisen. Veikkaan, että pelaa niin kauan kuin pystyy.

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25369078:
En tunne yhtäkään konsolipeleihin hurahtanutta yli kolmekymppistä vaikka suurin osa kavereistani sen rajapyykin ylittää. Kyllä se on kakaroiden hommaa.

Meillä pelaa koko perhe ja aikuisilla ikää molemmilla yli 40-vuotta! Ollaan pelattu aina ja tullaan pelaamaan varmaan niin kauan kyetään....
Ja velimieskin pelaa.... joten kait tää sit sukuvika on!

...ei voinut lopettaa edes xboxin peluuta ajoissa, että olisi kerennyt saunaan ennen ruoka-aikaa. Lähti nyt vasta saunaan, kun kaikki on jo valmista.

Väänsin vielä "herkkuruuan"; punajuurilaatikkoa, rapeaa chilitofua pinaatti-kookoskastikeessa ja marinoituja uuniporkkanoita.

Ärsyttää kun mies ei arvosta ruuanlaittoa ollenkaan, pitää sitä niin itsestään selvyytenä, että hän sitten tulee valmiiseen pöytään. Syökööt saatana vaikka leipää.

jos kerrankin tekisit ruokaa, josta miehesi oikeasti pitää eikä ruokia joista vain sinä pidät. Ei millään pahalla, mutta en tulisi minäkään syömään, jos "herkkuruokasi" on todella tuota mitä kirjoitit - huh huh.

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25369163:
Minulla loppui innostus peleihin ysärin puolessa välissä ja Facebookin ajantappopelit ovat ainoita, joita edes vähän pelaan. Jotakuinkin näin kävi kaveripiirissänikin. Meillä kyllä on laadukkaat pelivermeet, mutta niillä pelaavat lapset.

Lapset ovat olleet maailmalla jo aika pitkään (23, 29 ja 30v.) Olen hommannut PS3:n ja tehokkaan PC:n paljon sen jälkeen kun tuo jälkikasvu on päässyt omilleen.

Vaimo kyllä ymmärtää pelailun, mutta nämä palstamammat luultavasti eivät. Tosin suurin osa heistä ei ymmärrä juuri yhtään mitään...

Yhteistyössä