Tein tänään jotain todella villiä!

• Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Wau. En voi pistää paremmaksi muutoin, kuin tunnustamalla, että mä en osaa laittaa ompelukoneeseen ees lankoja! :D
No sama vika rahikaisella... Laskeskelin juuri, että viimeksi ompelin ompelukonneella vuonna 1998. =)

Hitsi kun meillä ei ole tollasta kurssia, voisin mennäkin. Sit haluisin kanssa tehdä oman arkun.

Mä vaan ilmoittauduin venäjän kurssille sekä kalligrafian kurssille. Huvittavaa sinänsä en osaa edes ruotsia ja enkkua enkä opi kieliä ja en ole yhtään peritty äidin kuvaamataiteellisiä lahjoja, ja mainostekstauksen kurssikaan ei valmistunut parhailla arvosanoilla... :whistle:

Mut haluun silti yrittää :)

vieras
Wau. En voi pistää paremmaksi muutoin, kuin tunnustamalla, että mä en osaa laittaa ompelukoneeseen ees lankoja! :D
Ei sitä ompelukoneella tehdäkään vaan perinteisesti silmäneulalla -tosin metallista saa käyttää, ennenhän ne tais olla luusta :) Riippuu kai opettajasta miten tarkasti pitää kiinni perinteisistä menetelmistä. Me tehtiin äitini kanssa 10v sitten puku, kyllä oli työläs mutta aivan ihana lopputulos!

Pikku vinkki: jos teillä sattuu olemaan jotain perintöliinoja tai pellavapyyhkeitä, vaik isomummun itse valmistamia joita ei raaski hävittää mutta ei tiedä mihin niitä käyttäiskään, niin niitä voi käyttää esim liivin vuoriin!

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Mä reputin ompelukoneen ajokortin inssin ala-asteella :LOL:

Repikäätten siitä...

:flower: ap:lle!
:LOL: no kait sen sai uusia? monennella kerralla pääsit läpi..?
Joutuukohan siitä muuten maksamaan erikseen sitten joka inssiajon...? :LOL:
Se oli kattokaas sellainen taitoajotesti. Piti pysyä suurinpiirtein viivan päällä ja "ommeltiin" sellaista kahdeksikkoa paperiarkin päällä. Ja hylsy tuli :D

Uusin sen varmaan pari kertaa ja säälipisteillä lopulta läpi.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei sitä ompelukoneella tehdäkään vaan perinteisesti silmäneulalla -tosin metallista saa käyttää, ennenhän ne tais olla luusta :) Riippuu kai opettajasta miten tarkasti pitää kiinni perinteisistä menetelmistä. Me tehtiin äitini kanssa 10v sitten puku, kyllä oli työläs mutta aivan ihana lopputulos!

Pikku vinkki: jos teillä sattuu olemaan jotain perintöliinoja tai pellavapyyhkeitä, vaik isomummun itse valmistamia joita ei raaski hävittää mutta ei tiedä mihin niitä käyttäiskään, niin niitä voi käyttää esim liivin vuoriin!
Ei hemmetti, nyt mua alkoi pelottamaan mihin olen pääni pistänyt...

Yhteistyössä