nyt harmaana
Ilmoittauduin kansalaisopiston kansallispuku -ompelukurssille.
Pistäkääs tytöt paremmaksi!
Pistäkääs tytöt paremmaksi!
No sama vika rahikaisella... Laskeskelin juuri, että viimeksi ompelin ompelukonneella vuonna 1998. =)Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Wau. En voi pistää paremmaksi muutoin, kuin tunnustamalla, että mä en osaa laittaa ompelukoneeseen ees lankoja!
ompelukoneen ajokortin?Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Mä reputin ompelukoneen ajokortin inssin ala-asteella
Repikäätten siitä...
:flower: ap:lle!
Mä suorin sen hyvällä arvosanalla. Polkupyörälläajokorttia en melkeen saanu läpi, mut kun katsoin nätisti poliisi setää niin sain kortin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ompelukoneen ajokortin?Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Mä reputin ompelukoneen ajokortin inssin ala-asteella
Repikäätten siitä...
no kait sen sai uusia? monennella kerralla pääsit läpi..?Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Mä reputin ompelukoneen ajokortin inssin ala-asteella
Repikäätten siitä...
Joutuukohan siitä muuten maksamaan erikseen sitten joka inssiajon...?Alkuperäinen kirjoittaja miuu:no kait sen sai uusia? monennella kerralla pääsit läpi..?Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Mä reputin ompelukoneen ajokortin inssin ala-asteella
Repikäätten siitä...
Ei sitä ompelukoneella tehdäkään vaan perinteisesti silmäneulalla -tosin metallista saa käyttää, ennenhän ne tais olla luusta Riippuu kai opettajasta miten tarkasti pitää kiinni perinteisistä menetelmistä. Me tehtiin äitini kanssa 10v sitten puku, kyllä oli työläs mutta aivan ihana lopputulos!Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Wau. En voi pistää paremmaksi muutoin, kuin tunnustamalla, että mä en osaa laittaa ompelukoneeseen ees lankoja!
Se oli kattokaas sellainen taitoajotesti. Piti pysyä suurinpiirtein viivan päällä ja "ommeltiin" sellaista kahdeksikkoa paperiarkin päällä. Ja hylsy tuliAlkuperäinen kirjoittaja ap :Joutuukohan siitä muuten maksamaan erikseen sitten joka inssiajon...?Alkuperäinen kirjoittaja miuu:no kait sen sai uusia? monennella kerralla pääsit läpi..?Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Mä reputin ompelukoneen ajokortin inssin ala-asteella
Repikäätten siitä...
Ei hemmetti, nyt mua alkoi pelottamaan mihin olen pääni pistänyt...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei sitä ompelukoneella tehdäkään vaan perinteisesti silmäneulalla -tosin metallista saa käyttää, ennenhän ne tais olla luusta Riippuu kai opettajasta miten tarkasti pitää kiinni perinteisistä menetelmistä. Me tehtiin äitini kanssa 10v sitten puku, kyllä oli työläs mutta aivan ihana lopputulos!Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Wau. En voi pistää paremmaksi muutoin, kuin tunnustamalla, että mä en osaa laittaa ompelukoneeseen ees lankoja!
Pikku vinkki: jos teillä sattuu olemaan jotain perintöliinoja tai pellavapyyhkeitä, vaik isomummun itse valmistamia joita ei raaski hävittää mutta ei tiedä mihin niitä käyttäiskään, niin niitä voi käyttää esim liivin vuoriin!