tein sitten tilauksen jeans.fi sivustolta

  • Viestiketjun aloittaja harmitus
  • Ensimmäinen viesti
harmitus
ihania tuotteita,farkkuja kolmet ym.No menin kassalle ja otin laskun mutta siinä kysyttiin hetua joten jäi tilaus tekemättä.ei siksi et ei olis luottotiedot kunnossa,ne on mutta kun mä en uskalla tollasia tietoja nettiin laittaa eli tässä tapauksessa tota hetua.Laskun olisin ottanu siksi et postiennakkoa ei saa ja vaikka olis saanu ni lasku helpompi jos tarvii paluttaa ja kun loppusumma oli lähemmäs 230e...
 
"vieras"
No, jos et halua laittaa henkilötunnustasi nettiin, onko sulla mahdollisuus käyttää luottokorttia? Tai mikset yksinkertaisesti maksaisi heti tililtä, niin ei tarvitse sitten antaa hetua, tai myöskään jättää tuotteita tilaamatta.
 
asj
Olen monesti tuolta tilannut vaatteita laskulla. Ja jeans on todella luotettava paikka vaikkakin aika kallis. Ne vaan tarkistaa että sulla on luottotiedot ei ne sillä mitään muuta tee ja lasku tulee klarnalta ja tämänhän kaikki tuntee, eikös vain? Ei ne sitä mihinkään muuhun käytä.
 
harmitus
[QUOTE="vieras";25250185]Et kai sä tosissasi kuvittele saavasi laskulle ilman henkilötunnusta? :) Jeans on luotettava sivusto, tulee mitä pitääkin :)[/QUOTE]

No en luule mut mä olen vaan aika varovainen tollasten suhteen mihin pitää hetu antaa.
 
harmitus
[QUOTE="vieras";25250188]No, jos et halua laittaa henkilötunnustasi nettiin, onko sulla mahdollisuus käyttää luottokorttia? Tai mikset yksinkertaisesti maksaisi heti tililtä, niin ei tarvitse sitten antaa hetua, tai myöskään jättää tuotteita tilaamatta.[/QUOTE]

Ei oo luottokortteja pelaan vaan käteisellä. Mites toi tililtä maksaminen toimii...?
 
harmitus
Olen monesti tuolta tilannut vaatteita laskulla. Ja jeans on todella luotettava paikka vaikkakin aika kallis. Ne vaan tarkistaa että sulla on luottotiedot ei ne sillä mitään muuta tee ja lasku tulee klarnalta ja tämänhän kaikki tuntee, eikös vain? Ei ne sitä mihinkään muuhun käytä.
Kallista oli todellakin mutta hemmottelen niin harvoin itteeni ja kun nyt eron tuli olen jostain kumman syystä panostanut vaatteisiin ja kenkiin todella, kai se on halu muuttaa itteään.

toi Klarna on kyllä mulle ihan tuntematon ja uus juttu.
 
harmitus
[QUOTE="vieras";25252295]Siihen tulee kyllä ohjeet kuinka toimitaan, sulle tulee lasku spostiin tai voit maksaa sen heti suoraan, ihan helppoa on[/QUOTE]

mites sit jos haluan palautta jotain...meneekö samalla tyylillä kun laskulla?
 
Jeans.fi on luotettava sivusto.Itsekkin oon sieltä tilannu useammat farkut ja muutakin vaatetta-hyvät ja laadukkaat tuotteet!

Ikävä tosiasia(joidenkin mielestä) on nykyään se,että ilman hetua et saa mistään laskulle/osamaksulle tuotteita.Myyjätkin pitävät omia puoliaan,ja se heille suotakoon!
 
heiwe
kyllä niihin uskaltaa laittaa hetun, tarkistavat vain luottotiedot, koska riski jää heille sitten.

täältä kannattaa kans tilata http://www.manzarella.fi sielä ei oo tuota klarnaa, mutta mainostaa everydayta mikä on ilmanen ja saa kuukauden maksuaikaa
 
vierailija123
En ole koskaan saanut niin huonoa asiakaspalvelua kuin jeans.fi. Törkeää viestiä laittaa missä kutsuu asiakasta valehtelijaksi...Jouduin kaiken päälle maksamaan tuotteet jotka olin palauttanut puoli vuotta aiemmin.
 
vierailija
Vähän vanha ketju, mutta kommentoin nyt silti. Jeans.fi ei ole kyllä luotettavimmasta päästä nettikauppoja. Tilasin muutaman vaatteen sieltä, palautin osan. Osa rahoista tuli tilille takaisin, puuttumaan jäi jotain about 10 e, eikä mitään selitystä, että miksi. En tilaa sieltä enää itään
 
vierailija
Tilasin jeansilta silloin kun olin laiha,nyt läskinä turha toivo kun mikään ei mahdu päälle.Edes heidän isot koot eivät ole isoja.En tiedä mistä läski tilaisi kauniita ja hyvin istuvia vaatteita.
 
vierailija
Ei todellakaan tullu mitään luvattiin, alle viikko sitten tuli paketti ja kiinalaista laatua vaikka luki että turkissa tehty. Ja palautus maksaa 4,95 joten olisin menettänyt rahaa jo tuotteeseen 10euroa jos olisin palauttanut. En tilaa enään koskaan, vaikka nopea tilaus silti ei ole sitä mitä kuluttajasuojalaki vaatii tuotteilta. Ei rahan arvoista. Halvemmallakin saa muualta ja vielä parempaa laatua :)
 

Yhteistyössä