Tein rikosilmoituksen lyöjästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No ikävyyksiähän siitä seuraa, mutta toivottavasti sille pällille, joka sun kimppuun kävi. Ootko pahassa kunnossa? Ja kävit kai näyttäytymässä terveyskeskuksessa?
Tästä seuraa vain ja ainostaan mulle hankaluuksia, mutta noh.. Joo, käytiin ensiavussa, hyvän hoidon sain.
se ketä teki onko sillä jotai syytä miks käyttäytyi noin ???
onko silla kaikki ihan kunnossa että tekee noin
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
[


Miksi sulle ? Eikö sen pitäisi tulla tekijälle ?
Mulle tulee hankaluuksia, kun henkilä kuulee, että oon rikosilmoituksen tehny.
Mutta eikö tää henkilö tajua, että sä olet niin kiva, että teet rikosilmoituksen, etkä sentään tee hänelle niin pahasti, kuin hän teki sinulle?
 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
[


Miksi sulle ? Eikö sen pitäisi tulla tekijälle ?
Mulle tulee hankaluuksia, kun henkilä kuulee, että oon rikosilmoituksen tehny.

Kuule tuosta tekijän turha suuttua.Hän se väärin toimisi.Joten oikein teit.
Oliko tekijä esim. miehesi? Miksi sinulle tehtiin noin? juovuspäissäänkö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
saisinpa minäkin tehtyä kun mies taas äsken hakkasi.
mutta ehkä helpompi tehdä ulkopuolisesta joka ei ole perheenjäsen.
oikein teit.
Helpointa on tehdä se alussa, kuin vuosien päästä. Hakkaajasta eroominenkin voi olla vaikeaa, vaikka oikeesti haluis erota.

Kyllä saat parempaa ja ansaitset parempaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[

Liittyiskö sun työ juttuihin???
Siis miten niin työjuttuihin?
Etkö sä tee jotain joka liittyy sijoitettuihin lapsiin ja joskushan voi olla että nää vanhemmat purkaa vihaansa.. Vai sekoitanko sut nyt johonkin muuhun nimimerkkiin??
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Siniliida:
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
saisinpa minäkin tehtyä kun mies taas äsken hakkasi.
mutta ehkä helpompi tehdä ulkopuolisesta joka ei ole perheenjäsen.
oikein teit.
Helpointa on tehdä se alussa, kuin vuosien päästä. Hakkaajasta eroominenkin voi olla vaikeaa, vaikka oikeesti haluis erota.

Kyllä saat parempaa ja ansaitset parempaa.
Tiedän, että väkivaltasuhteesta on tosi vaikea erota ja lähteä.

Olen törmännyt poikiin, jotka ovat kasvaneet perheissä, joissa isä lyö äitiä tai muuta väkivaltaa äitiä kohtaan,. Nämä pojat eivät arvosta naista ollenkaan. Heidän mielestään naista saa kohdella miten huvittaa. He eivät tottele, eivät usko jos nainen esim. nuorisokodissa vaatii jotain, mutta miehen puhetta uskovat.

he eivät arvosta omia äitejäänkään, koska äiti on ollut niin heikko, että on jäänyt hakattavaksi.
He eivät siis puoliusta heikompaa, vaan halveksivat, nimenomaan naista, koska nainen ei puolusta itseään, antaa kohdella itseään huonosti, on hakattavana.
He mieltävät sen jotenkin myös heidän itsensä, lapsen, puolustamiseen. Äidistä ei ole mihinkään, kun äiti salli itsensä hakkaamisen, ja samalla vahingoitti heitä lapsiakin.
Samalla he saavat mallin, miten miehenä toimitaan: hakataan ja halveksitaan naisia.

>Tulevaisuudessa he tulevat kohtelemaan omia tyttöystäviään ja vaimojaan samalla tavalla kuin isä kohteli äitiä.


 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Siniliida:
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
saisinpa minäkin tehtyä kun mies taas äsken hakkasi.
mutta ehkä helpompi tehdä ulkopuolisesta joka ei ole perheenjäsen.
oikein teit.
Helpointa on tehdä se alussa, kuin vuosien päästä. Hakkaajasta eroominenkin voi olla vaikeaa, vaikka oikeesti haluis erota.

Kyllä saat parempaa ja ansaitset parempaa.
Tiedän, että väkivaltasuhteesta on tosi vaikea erota ja lähteä.

Olen törmännyt poikiin, jotka ovat kasvaneet perheissä, joissa isä lyö äitiä tai muuta väkivaltaa äitiä kohtaan,. Nämä pojat eivät arvosta naista ollenkaan. Heidän mielestään naista saa kohdella miten huvittaa. He eivät tottele, eivät usko jos nainen esim. nuorisokodissa vaatii jotain, mutta miehen puhetta uskovat.

he eivät arvosta omia äitejäänkään, koska äiti on ollut niin heikko, että on jäänyt hakattavaksi.
He eivät siis puoliusta heikompaa, vaan halveksivat, nimenomaan naista, koska nainen ei puolusta itseään, antaa kohdella itseään huonosti, on hakattavana.
He mieltävät sen jotenkin myös heidän itsensä, lapsen, puolustamiseen. Äidistä ei ole mihinkään, kun äiti salli itsensä hakkaamisen, ja samalla vahingoitti heitä lapsiakin.
Samalla he saavat mallin, miten miehenä toimitaan: hakataan ja halveksitaan naisia.

>Tulevaisuudessa he tulevat kohtelemaan omia tyttöystäviään ja vaimojaan samalla tavalla kuin isä kohteli äitiä.


 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei se ole aina niin yksinkertaista jos on tuttu tekijänä.Minuakin kaveri löi puukolla käteen enkä tehnyt ilmoitusta.Tikit käteen ja homma selvä.
Onko se edelleenkin kaveri? Et kai ota sitä kotiisi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei se ole aina niin yksinkertaista jos on tuttu tekijänä.Minuakin kaveri löi puukolla käteen enkä tehnyt ilmoitusta.Tikit käteen ja homma selvä.
Sehän tästä hankalan asian tekeekin. Mutta mä sen ilmoituksen tein, vaikka tiedän, ettei se ko.henkilöön vaikuta mitenkään. Tai siis hänen käytökseensä, surullista.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Siniliida:
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
saisinpa minäkin tehtyä kun mies taas äsken hakkasi.
mutta ehkä helpompi tehdä ulkopuolisesta joka ei ole perheenjäsen.
oikein teit.
Helpointa on tehdä se alussa, kuin vuosien päästä. Hakkaajasta eroominenkin voi olla vaikeaa, vaikka oikeesti haluis erota.

Kyllä saat parempaa ja ansaitset parempaa.
Tiedän, että väkivaltasuhteesta on tosi vaikea erota ja lähteä.

Olen törmännyt poikiin, jotka ovat kasvaneet perheissä, joissa isä lyö äitiä tai muuta väkivaltaa äitiä kohtaan,. Nämä pojat eivät arvosta naista ollenkaan. Heidän mielestään naista saa kohdella miten huvittaa. He eivät tottele, eivät usko jos nainen esim. nuorisokodissa vaatii jotain, mutta miehen puhetta uskovat.

he eivät arvosta omia äitejäänkään, koska äiti on ollut niin heikko, että on jäänyt hakattavaksi.
He eivät siis puoliusta heikompaa, vaan halveksivat, nimenomaan naista, koska nainen ei puolusta itseään, antaa kohdella itseään huonosti, on hakattavana.
He mieltävät sen jotenkin myös heidän itsensä, lapsen, puolustamiseen. Äidistä ei ole mihinkään, kun äiti salli itsensä hakkaamisen, ja samalla vahingoitti heitä lapsiakin.
Samalla he saavat mallin, miten miehenä toimitaan: hakataan ja halveksitaan naisia.

>Tulevaisuudessa he tulevat kohtelemaan omia tyttöystäviään ja vaimojaan samalla tavalla kuin isä kohteli äitiä.
Tän takia typerintä, mitä voi tehdä, on jäädä tämmöseen väkivaltaiseen liittoon muka lasten takia. kauhea lahja lapselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei se ole aina niin yksinkertaista jos on tuttu tekijänä.Minuakin kaveri löi puukolla käteen enkä tehnyt ilmoitusta.Tikit käteen ja homma selvä.
Onko se edelleenkin kaveri? Et kai ota sitä kotiisi?
Kummitytön isä.Ei olla tosin oltu tekemisissä pitkiin aikoihin mutta ei tämän homman takia.Kaveriporukka vaan vaihtui.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei se ole aina niin yksinkertaista jos on tuttu tekijänä.Minuakin kaveri löi puukolla käteen enkä tehnyt ilmoitusta.Tikit käteen ja homma selvä.
Eikö tollasesta mene sairaalasta ilmotus suoraa vaikka et itse haluaisikaan??
Eipä tuo lekuri siitä ilmoittanut vaikka tiesikin kuka oli lyönyt.
 
Niin, ei se ole kovinkaan epätavallista, että pahoinpideltyä uhkaillaan sen takia, että uskalsi tehdä ilmoituksen. Kuitenkaan jotkut eivät tosiaan tajua, että pahoinpitely on oikeasti rikos ja vielä vähemmän sitä, että myös se laiton uhkailukin on rikos.

Onko sulla kkk siis kovinkin läheinen kyseessä? Tai saatko fyysistä turvaa joltain tutulta henkilöltä, tätä uhkailevaa pahoinpitelijää vastaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Niin, ei se ole kovinkaan epätavallista, että pahoinpideltyä uhkaillaan sen takia, että uskalsi tehdä ilmoituksen. Kuitenkaan jotkut eivät tosiaan tajua, että pahoinpitely on oikeasti rikos ja vielä vähemmän sitä, että myös se laiton uhkailukin on rikos.

Onko sulla kkk siis kovinkin läheinen kyseessä? Tai saatko fyysistä turvaa joltain tutulta henkilöltä, tätä uhkailevaa pahoinpitelijää vastaan?
Se ei onneksi asu samalla paikkakunnalla, vaan useamman sadan kilometrin päässä. Ja on mun tietojen mukaan lähtenyt kotiinsa.

 
niinjotta
meinasin ensin sanoo et olet täällä joskus ni vittumainen etten epäilis et sua livenä turpaan leivotaan..mutta kuitenkin olitko tapahtuman sattuessa kaksin tekijän kanssa?
 

Yhteistyössä