Tein mahtavan löydön, en usko todeksi..

• Viestiketjun aloittaja en heti uskonut todeksi
  • Ensimmäinen viesti
en heti uskonut todeksi
Katselin alastonsuomi sivuill akuvia ja eteeni osui paikallisen kaupan kassatyttö, näkyi naama ja kikki paikkakuntakin oli oikea, siinä se kuvissa estoitta esitteli tavaraansa ja näytti olevan jotain dildojakin sisässä, ikinä en olisi uskonut siitä tytöstä mitään tällästä kun se on aina niin hiljainen ja jotenkin rauhallisen oloinen. =)

"aloittaja"
Löytö oli siksi niin mahtava kun en ikikuuna päivänä olisi voinut uskoa sen söpön kassatytön laittavan kuviaan julkisesti nettiin ja vielä alastonkuvia, aina olen kaupassa käydessä ajatellut että tuo on varmasti ihannevaimo jollekin kun on niin kaunis ja rauhallisen oloinen tasaisen varman oloinen omissa teoissaan.

"aloittaja"
Niin tosiaan jos vaikka kysyisin ohimennen miten se laittoi kuvansa sinne ja sanon että minä katselin niitä, toisaalta voisihan se mennä hämmennyksiin kysymyksestä. =)

"harmaa"
[QUOTE="aloittaja";23349672]Niin tosiaan jos vaikka kysyisin ohimennen miten se laittoi kuvansa sinne ja sanon että minä katselin niitä, toisaalta voisihan se mennä hämmennyksiin kysymyksestä. =)[/QUOTE]

Niin..eipä s esitä tarkoita et jos joku tunnistaa, et pitäis mennä asiasta mainitseen.
Tykkäisitkö itse jos lekuris huutais kauppajonos, et tuolta tyypiltä minä kerran poistin kaameat peräpukamat..Niin että tunnistettu on.

[QUOTE="jepjep";23349679]Niin, meillä jokaisella on oma elämämme, myös kassatytöllä.[/QUOTE]

no oma ja oma. Eihän ne enään mitään kovin yksityisiä kuvia ole jos ne on netissä kaikkien pällisteltävänä :D Mutta eihän siinä toki mitään vikaa ole. Jotkut laittavat kuvia kakuistaan, koiristaan ja toiset alapäästään. :p

"milla"
Alkaisi juttelemaan kassan kanssa. Sitten parin viikon juttelun jälkeen sanoisi asian kuin ohimennen, kysyisi vaikka onko se ja se dildo hyvä kun sulla näytti olevan asiasta kokemusta :p

Yhteistyössä