Keväällä 2010 ostin sellaisen juoksuvyön ja -taluttimen koiran kanssa hölkkäämistä varten. Kertaakaan en sitä sitten käyttänyt, kun onnistuin hukkaamaan sen heti. Tänään sitten aamulla huomasin, että kuopuksen lenkkarit on ihan resut ja aloin kaivella kaappeja, kun olen jemmannut isoveljien vanhoja ehjiä kenkiä talteen. Kaapissa oli pahvilaatikoita, joihin pakattu kaikenmoista kengistä lähiten. Avasin ensimmäisen laatikon ja siellä oli minun opiskeluajan joitain luentopapereita ja niiden alla se juoksuvyö -systeemi. Jee!
Monta kertaa olen aikonut uuden ostaa, kun ajatettelin jo, että ei se voi olla mihinkään laatikkoon pakkattuna, vaan on yksinkertaisesti joutunut johonkin roskapussiin, kun paljon ollaan vuoden aikana tavaraa karsittu pois. Tulipas hyvä mieli tuosta löydöstä.
Monta kertaa olen aikonut uuden ostaa, kun ajatettelin jo, että ei se voi olla mihinkään laatikkoon pakkattuna, vaan on yksinkertaisesti joutunut johonkin roskapussiin, kun paljon ollaan vuoden aikana tavaraa karsittu pois. Tulipas hyvä mieli tuosta löydöstä.