Tein löydön kirppiksellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mää löysin tytölle alkkarit. Vähä oli jarruraitaa takana mut eiköhän tuo pesemällä lähe. Ja makso vaan 1,90e! Uudet ois toki saanu samalla rahalla kaupasta mut ajattelin et säästäähän tällä ees luonnonvaroja!

Sama varmaan sulla mielessä? Onnea sullekki!!!

en ymmärrä miksi pitää pilkata niitä jotka ostaa reimateciä? Otetaanko seuraavaksi kohteeksi vaikka ne jotka käyttää remua?
Itse ostan sen mikä silmää miellyttää ja usein se on reimaa. Oon varmaan pilannu lapseni.

Meidän lapsella ei vielä kertaakaan ollu ulkoiluun muuta hyvää pukua ku Reimatec. Ticket on nyt syyspukuna ja on ihan ok. Tähti Jonathaniin olin tosi pettyny ja Legon haalari oli päällä kerran..meni saman tien tuttavan lapselle kun suostu sen ilman ottamaan. Eli mä olen reimatecin hyväksi havainnu ja enää en muita ees kokeile!!

Alkuperäinen kirjoittaja niin lapsellista:
en ymmärrä miksi pitää pilkata niitä jotka ostaa reimateciä? Otetaanko seuraavaksi kohteeksi vaikka ne jotka käyttää remua?
Itse ostan sen mikä silmää miellyttää ja usein se on reimaa. Oon varmaan pilannu lapseni.

Varmaan kyse on siitä, että kirppiksellä myydään suoraansanottuna paskaa, rikkinäistä ja ikivanhaa uuden hinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Alkuperäinen kirjoittaja niin lapsellista:

Varmaan kyse on siitä, että kirppiksellä myydään suoraansanottuna paskaa, rikkinäistä ja ikivanhaa uuden hinnalla.

Tai kateudesta. Kun toisilla on varaa ja halua ja toisilla ei...

Yhteistyössä