Tein lapsille mekkoja...ihan itte! *kuvat on*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi kivat mekot. Pitää tuota sun blogia lueskella lisää jos saisin ompelukärpäsen puraisemaan minuakin. Ja ei haittaa vaikka tännekkin lisää kuvia tulisi :D Kone nyt vaa odottaa käyttäjäänsä ja pölyyntyy kodinhoitohuoneen nurkassa :D

Mulle tuli anopin kone lainaksi, koska en ollut aivan varma onko saumurille käyttöä siinä määrin, kuin mitä ns. pitäisi. Mutta kyllä on :)

Koitapa sinäkin kaivella kone pölyn alta esiin :)

[QUOTE="vieras";26759448]Tosi ihanat mekot. Minkä merkkisen saumurin tilasit?[/QUOTE]

Kiitos.

Saumuri on Brotherin. Ei varmaan paras mahdollinen, mutta toivottavasti toimii sen, minkä pitääkin :)

No voi jestas sun kanssas :) - sä oot niin kätevä käsistäs; kaikki puuhat mihin ryhdyt, niin - voila! - valmista tulee ja vielä nätin näköistäkin! Höpinät pois, jotta ei olis siistiä jälkeä! Tosi kivannäköiset mekot teit, piste. :)

Kiitos...mä en ihan oikeasti tee kovinkaan siistiä työjälkeä, koska mun pitää saada kaikki HETI valmiiksi. Ei mulla riitä hermot mihinkään nyhräämiseen, vaan olen suurten linjojen ihminen :D

Mutta kyllä tää mulle passaa oikeen vaan hyvin :)

No heiii - kiitos linkistä ja vinkistä :)! Vaikuttaapa tosi näppärältä ja helppotekoiselta tämmösen yksinkertaisemmankin kokeiltavaksi...!

Se on tosiaan todella helppo. Vain 2 sivusaumaa, kanttaukset kolmeen kohtaan ja sitten eteen ja taakse kujat nauhaa varten.

Tosin jos ihan totta puhutaan, niin mulla oli kyllä sen kaavan piirtämisen kanssa ongelmaa. Mutta kun sain hetken rauhaa (muksut pois jaloista) niin sekin luonnistui :D

Kiitos.

Saumuri on Brotherin. Ei varmaan paras mahdollinen, mutta toivottavasti toimii sen, minkä pitääkin :)

Äläs nyt Brotheria moiti.
Myin niitä aikoinaan käsityöliikkeessäni ja se kolmilankainen oli maailman helpoin ja luotettavin (ei ole vielä 20 v päästäkään hajonnut edes lasten käsittelyssä) eikä ne 4 nelilankaisetkaan vanhat ole huonoja.

Uusimmissa niin paljon finessejä, että menevät ohi hilseen tällaiselta yksinkertaiselta mummelilta.

:)

Viimeksi muokattu:
Äläs nyt Protheria moiti.
Myin niitä aikoinaan käsityöliikkeessäni ja se kolmilankainen oli maailman helpoin ja luotettavin (ei ole vielä 20 v päästäkään hajonnut edes lasten käsittelyssä) eikä ne 4 nelilankaisetkaan vanhat ole huonoja.

Uusimmissa niin paljon finessejä, että menevät ohi hilseen tällaiselta yksinkertaiselta mummelilta.

:)

Vanhemmat onkin varmaan hyviä. Mutta uudemmat lienee kaikkine härpäkkeineen olevan vähän eri tasoa. Mutta tällä nyt edetään.

Ja jos mä ihan oikeasti alan joskus ompelemaan, niin sitten mä ostan jonkun kunnon koneen. Semmoisen vanhan ja painavan, mikä ei hajoa koskaan. Kuten tuo mun Pfaffin ompelukoneeni :)

Yhteistyössä