Tein lapselle ajattelemattomuuttani vahinkoa!!!!

  • Viestiketjun aloittaja voi itku!
  • Ensimmäinen viesti
voi itku!
Tyhmä minä!

Lapsi riekkui, eikä komennoista huolimatta rauhoittunut. Sitten kävi niin, että se tallasi meidän toiselta lapselta pään.
Minun tarkoitukseni oli vain ottaa lapsi rauhoittumaan, mutta kun tuo oli pelkät pikkuhousut jalassa ja itse aliarvioin pahasti voimani, lapsen reiteen tuli syvä jurmu minun kynnestäni.

Lapsi säikähti pahasti ja pillahti myös itkuun. Kauhea, miten paha mieli minullekin tuli.
Pyysin ainakin miljoona kertaa anteeksi häneltä.
 
Lasten hyväksi
Ensin leikaat kynnet!
Sitten menet pyytämään lapselta anteeksi ja menet jäähypenkille istumaan 28 minuutiksia.
Sitten menette yhdessä tekemään LS-ilmoituksen.
 
Jyrki Viertola
Nyt on pakko saada sut edesvastuuseen. Kyseessä on lapsen pahoinpitely tai törkeä pahoinpitely. Toivottavasti olet sen verran rehti, että käyt tunnustamassa lastensuojelussa ja poliisilla mitä teit. Ihan törkeää tuollainen.
 
Oletko Jyrki sitä mieltä, että nyt tämä äiti ainakin puoleksi vuodeksi vankilaan ja lapset huostaan? :LOL: Todellakin tuossa lukee, että äiti yritti viiltää kynnellä lapsen jalan poikki!
Kaikkea sitä kuuleekin... Sinä alkuperäinen kirjoittaja, et ole lainkaan toiminut väärin! Vahinkoja tosiaan sattuu ja olet anteeksi pyytänyt :)
 
"jenni"
Mitä järkeä säikyttää lasta hysteerisellä anteeksipyytelyllä? Tulee vaan turhaa hässäkkää vahingosta ja tilenne pitkittyy. Normaalit pahoittelut ja selitys vahingosta riittää, tuolla tavalla vain opetetaan turhaa draamailua.
 

Yhteistyössä