Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onnea sulle, mä oon onneksi onnellisesti ja toivotusti raskaanaja osaan käyttää ehkäisyä silloin kun en raskaaksi halua;-)
Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä;26011748:Oliko se hirveetä? Siis fyysiset oireet, verenvuoto, kivut jne? Kestikö monta päivää? Pitikö sun olla koko se aika vaan kotona ja vuotaa? Pelottiko?
Onnea myös sulle. Tiedäthän että mikään ehkäisy ei ole edes oikein käytettynä sataprosenttisen varma?
Toistaiseksi ei ainakaan ole ollut mitään oireita, jotka viittaisivat kohtutulehdukseen tai muihin komplikaatioihin, jotka voisivat johtaa kaavintaan.
Itse olisin ehkä jopa mieluummin valinnut alun perin kaavinnan, mutta lääkäri suositteli lääkkeellistä erittäin painokkaasti.
Mistä huomasit expo että kaavinta tarvittiin, entä Anatolian kaveri?
Kauanko sulla on tosta toimenpiteestä? Siitähän on noin kahden viikon päästä jälkitarkastus ja jos siellä näkyy ettei kaikki oo tullut ulos niin joutuu kaavintaan.
Verikokeesta: raskaushormonit (tai mitänenyton) erittäin koholla. Seuraavana päivänä sairaalaan ultraan, erittäin elossa oleva sikiö siellä näkyi. Tekivät kaavinnan samantien.Mistä huomasit expo että kaavinta tarvittiin, entä Anatolian kaveri?
Olen ollut kaavinnassa, varmaankin melko lailla samanlaiset toimenpiteet joten en halua kysyä sen kummemmin mitään.