Tein jo viidennen abortin. Kysyttävää?

  • Viestiketjun aloittaja Abortti
  • Ensimmäinen viesti
Ape--
Olen kuullut ehkäisystä, mutta kondomeista en pidä ja kaikki pillerit ym. on todettu sopimattomiksi.

Tykkään paljon seksistä, ja koska kyseessä on vain mukaihminen, voi minusta sen käydä halutessaan myös abortoimassa (omilla rahoilla)

En ole holtiton saati epäkypsä, tämä vain on minulle paras ratkaisu.

Ihmetyttää miksi jotkut ovat niin vihamielisiä jos suhtautuu aborttiin kuten vaikkapa luomen poistoon..
Minä en häpeä omaa kehoani ja biologiaa, ei maailma siihen lopu jos minä en tee yhden yhtäkään lasta.



Minusta tämä on järkevin ratkaisu, ja toimivin minulle.

Sterilointia en edes harkitse koska haluan pitää mahdollisuudet avoimena, samoiten käsittääkseni esim. kohdunpoistoa ei tehdä ihan kenellä vaan mistä syystä tahansa..

Psyyke on ihan kunnossa, se on se asenne mikä ratkaisee tässäkin asiassa.
 
"vieras"
Luulin olevani ainoa, jolle on tehty viisi aborttia. Nuo tapahtuivat 70-luvulla ja olin silloin tosi hyväksikäytettävä maalaistyttö kaupungissa. Ei ne minua ole koskaan kaihertaneet, koska olin silloin niin eri ihminen kuin nyt ja en olis pystynyt pitämään yhtäkään lasta.
 
"Niinno"
[QUOTE="jaaha";28854947]No, kohta ei tarvitse abortoidakaan enää. Kunnon sukupuolitauti kyllä steriloi sinut ennen pitkää.[/QUOTE]
siinä vaiheessa sormi osoittaa miestäni.
 
"vieras"
tuommonen ei ole kuin epäkypsyyttä!toivon hartaasti ettet koskaan lasta saisikaan jos joskus sitä haluaisit!vastuutonta!!!!ei ihmisen kehoa todellakaan oo suunniteltu toistuvien aborttien tekoon.hei haloo.järki käteen!sulle kuuluis ehottomasti sterilisaatio!
 
"Hmm"
[QUOTE="vieras";28854980]No joo pari kysymystä mulla olisi esittää, jos sopii:

1. Mitä söit tänään aamupalaksi?
2. Mitä tekisit jos suomenlinnan lipunmyyjä ei ota korttia vastaan?[/QUOTE]

1. Riisimuroja
2. Antaisin käteistä
 

Yhteistyössä