Tein häirintäilmon naapurista

Vieras
Asutaankohan samassa talossa... Yläkerrasta kuuluu kyllä niin kamala huuto joka päivä vähän väliä, että olen miettinyt tekeväni kohta myös jonkun ilmoituksen...
 
Voi vitsi tekis mieli munkin tehdä! Alakerran akka huutaa lähes päivittäin, usein _koko_ helvetin päivän. Lisäks kuuluu ihme paiskontaa usein ja sitäkin monta tuntia. Menee niin hermo kun ei edes omassa kodissa saa olla rauhassa vaan pitää kuunnella jatkuvaa huutoa :( Ja kyllä, ymmärrän että kerrostalossa pitää sietää elämän ääniä, ja kyllä mä elämisen ääniä siedän, mutta mun mielestä tavalliseen elämään ei kuulu jokapäiväinen monen tunnin huutaminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsku:
Mitä se on tehnyt?
Huutaa. Joka ikinen ilta se alkaa klo 21.
Ihan outo tapaus, huutaa kymmeniä kertoja illassa "lopeta" ja miehen nimeä, sitten "vittu lopeta oikeesti".
Ja sen ohella kiroilee huutamalla, paiskoo tavaroita.
Me kuullaan sanasta sanaan mitä se huutaa.

Toissapäivänä tuli huutamaan meidän parvekkeen alle miehensä nimeä, käskin olla hiljaa, kutsui mua vitun huoraksi
:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsku:
Mitä se on tehnyt?
Huutaa. Joka ikinen ilta se alkaa klo 21.
Ihan outo tapaus, huutaa kymmeniä kertoja illassa "lopeta" ja miehen nimeä, sitten "vittu lopeta oikeesti".
Ja sen ohella kiroilee huutamalla, paiskoo tavaroita.
Me kuullaan sanasta sanaan mitä se huutaa.

Toissapäivänä tuli huutamaan meidän parvekkeen alle miehensä nimeä, käskin olla hiljaa, kutsui mua vitun huoraksi
:eek:
:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsku:
Mitä se on tehnyt?
Huutaa. Joka ikinen ilta se alkaa klo 21.
Ihan outo tapaus, huutaa kymmeniä kertoja illassa "lopeta" ja miehen nimeä, sitten "vittu lopeta oikeesti".
Ja sen ohella kiroilee huutamalla, paiskoo tavaroita.
Me kuullaan sanasta sanaan mitä se huutaa.

Toissapäivänä tuli huutamaan meidän parvekkeen alle miehensä nimeä, käskin olla hiljaa, kutsui mua vitun huoraksi
:eek:
:LOL: Oikea valionaapuri :hug:
 
mii
Ei saa tietää mutta saattaa arvata. Soitettiin joskus poliisit yläkertaan kun huusivat ja paiskoivat huonekaluja 12 yöllä ja kyllä musta tuntu että ne tiesi kuka soitti. No oli ne jonkun viikon hiljaa ja sitten sama ralli. Onneks täällä ei oo kuulu mitkään äänet mistään.
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsku:
Mitä se on tehnyt?
Huutaa. Joka ikinen ilta se alkaa klo 21.
Ihan outo tapaus, huutaa kymmeniä kertoja illassa "lopeta" ja miehen nimeä, sitten "vittu lopeta oikeesti".
Ja sen ohella kiroilee huutamalla, paiskoo tavaroita.
Me kuullaan sanasta sanaan mitä se huutaa.

Toissapäivänä tuli huutamaan meidän parvekkeen alle miehensä nimeä, käskin olla hiljaa, kutsui mua vitun huoraksi
:eek:
Sä asut ihan selkeesti meiän vanhassa kämpässä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Ei saa tietää mutta saattaa arvata. Soitettiin joskus poliisit yläkertaan kun huusivat ja paiskoivat huonekaluja 12 yöllä ja kyllä musta tuntu että ne tiesi kuka soitti. No oli ne jonkun viikon hiljaa ja sitten sama ralli. Onneks täällä ei oo kuulu mitkään äänet mistään.
Mun naapurit ainakin tietää että se oon sitten ollut minä jos on poliisti oven takana :ashamed: Oon kaikille sanonu et mulla on nyt sitten mitta täys et mä en enää tuu oven taakse valittamaan vaan mä soitan suoraan poliisit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Voi vitsi tekis mieli munkin tehdä! Alakerran akka huutaa lähes päivittäin, usein _koko_ helvetin päivän. Lisäks kuuluu ihme paiskontaa usein ja sitäkin monta tuntia. Menee niin hermo kun ei edes omassa kodissa saa olla rauhassa vaan pitää kuunnella jatkuvaa huutoa :( Ja kyllä, ymmärrän että kerrostalossa pitää sietää elämän ääniä, ja kyllä mä elämisen ääniä siedän, mutta mun mielestä tavalliseen elämään ei kuulu jokapäiväinen monen tunnin huutaminen.
No tee ihmeesä ilmoitus.
Mä en voi sietää ihmisiä, jotka
ei osaa tai halua yhtään ottaa huomioon muita ihmisiä.
Kerrostalossa kun nyt vaan ei voi huutaa täyttä kurkkua myöhään
illalla.
Ja tää meidän naapuri vaikuttaa totaalisen ääliöltä juttujensa perusteella..
 
.0.
Mä tein kans talvella valituksen naapurin ukosta, sen asunnosta kun kuului jatkuvaa tappelua ja huutoa, tai jos ei niitä niin sitte sillä oli bileet.
Parhaimmat kekkerit kesti 4 vuorokautta. Kyseessä siis nelikymppinen mies, osti naapuriasunnon vajaa vuosi sitten. Ukko on melko spurgu ja naisystävänsä samaa kastia. Kiva kuunnella joka viikonloppu ja useasti viikollakin sitä "Vitun huora pää kiinni" Tai "Ammu mut sitten saatana" tyylistä mellakointia.
Viime viikonloppuna tämä ukko oli kussut pihalla lasten hiekkalaatikkoon.

Tyypistä on ainakin mun lisäksi yksi naapuri tehnyt valitukset, mutta omistusasunnon ollessa kyseessä ja kun taloyhtiö on suuri on mahkut saada tämä tyyppi ulos asunnostaan aika minimaaliset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .0.:
Mä tein kans talvella valituksen naapurin ukosta, sen asunnosta kun kuului jatkuvaa tappelua ja huutoa, tai jos ei niitä niin sitte sillä oli bileet.
Parhaimmat kekkerit kesti 4 vuorokautta. Kyseessä siis nelikymppinen mies, osti naapuriasunnon vajaa vuosi sitten. Ukko on melko spurgu ja naisystävänsä samaa kastia. Kiva kuunnella joka viikonloppu ja useasti viikollakin sitä "Vitun huora pää kiinni" Tai "Ammu mut sitten saatana" tyylistä mellakointia.
Viime viikonloppuna tämä ukko oli kussut pihalla lasten hiekkalaatikkoon.

Tyypistä on ainakin mun lisäksi yksi naapuri tehnyt valitukset, mutta omistusasunnon ollessa kyseessä ja kun taloyhtiö on suuri on mahkut saada tämä tyyppi ulos asunnostaan aika minimaaliset.
Joo, mä oon kuullu muutamia tarinoita häiriköistä omistusasunnoissa.
Se voi olla yhtä helvettiä naapureille, onneks ei ole sitä ongelmaa.

Pelkään vaan, että milloin meidän tyttö kuulee ja rupeaa matkimaan sen akan jatkuvaa kiroilua.
 
Karita
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
Alkuperäinen kirjoittaja Karita:
Ettet asuis Kotkan Karhuvuoressa :D Meininki kuullostaa tutulle, onneks oon muuttaas pois...
En asu. Ja onneksi meilläkin suunnitelmissa muuttaa pois.
Ei enää kerrostaloon, kiitos
Mulle passaa kerrostalo, mutta vain jos tiedän mihin muutan, niinkuin nyt tiedän naapurit ennestään, muuten ettisin jonkun muun asuinpaikan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karita:
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
Alkuperäinen kirjoittaja Karita:
Ettet asuis Kotkan Karhuvuoressa :D Meininki kuullostaa tutulle, onneks oon muuttaas pois...
En asu. Ja onneksi meilläkin suunnitelmissa muuttaa pois.
Ei enää kerrostaloon, kiitos
Mulle passaa kerrostalo, mutta vain jos tiedän mihin muutan, niinkuin nyt tiedän naapurit ennestään, muuten ettisin jonkun muun asuinpaikan.
Aivan, enkä mäkään voi sanoa, ettei enää IKINÄ kerrostaloon.
Aluevalinnallakin voi yrittää karsia mahdollisia häiriköitä pois.
Edellisessä kerrostalossa Helsingin ytimessä ei ollut mitään ongelmia.
 
Karita
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Karita:
Ettet asuis Kotkan Karhuvuoressa :D Meininki kuullostaa tutulle, onneks oon muuttaas pois...
Samma här :wave: enkä koskaan enää muuttais sinne takas :D
Tavallaan ei uskois mikä meininki täälä on kun vuokrat on niin isot, mutta kun tietää paikan niin osas kyllä odottaa. Väliseisakkihan tää mulle oli, ei kukaan täysjärkinen voi tälläsessä menossa nukkua ja elää normaalielämää.
 

Yhteistyössä