Tein elämää suurempaa päätöksen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cilla

Jäsen
17.08.2006
49
0
6
Laihdutan vuoden aikana 25 kg,laitan rahaa säästöön ja vuoden päästä lähden yksin viikoksi Mauritiukselle :D
Mulla aina ollut haaveena sinne päästä,nyt rupean tekemään asialle jotain. Mies saa olla lasten kanssa sillä aikaa kun minä makaan rannalla ja otan aurinkoa ja samalla hätistelen yli-innokkaita miehiä pois kimpusta koska olen tyrmäävä näky pikku,pikku bikineissä!!!

Se muuten toimii kun laittaa jääkaapin oveen sellasen sairaalloisen lihavan ihmisen alastonkuvan. Ei tee tasan mieli syödä mitään epäterveellistä kun sitä kattoo... :D
Onnea aapeelle. Mäkin aloittelin eieln taas elämäntapamuutosta ja pitäis kiloja karistella. Porkkanana on sit vuoden päästä itselle luvattu harrikka, jos saan painon puoaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:29 NiskalaukausVarmistus kirjoitti:
Se muuten toimii kun laittaa jääkaapin oveen sellasen sairaalloisen lihavan ihmisen alastonkuvan. Ei tee tasan mieli syödä mitään epäterveellistä kun sitä kattoo... :D
Onnea aapeelle. Mäkin aloittelin eieln taas elämäntapamuutosta ja pitäis kiloja karistella. Porkkanana on sit vuoden päästä itselle luvattu harrikka, jos saan painon puoaan.
hei kiitti vinkistä, etsinkin googlella jonkun kauheen tankin ja laitan sen jääkaapin oveen :saint: mut entäs keksikaappi.. pitää sit joka keittiönkaappiin laittaa joku motivoiva kuva :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:31 vieras kirjoitti:
\
hei kiitti vinkistä, etsinkin googlella jonkun kauheen tankin ja laitan sen jääkaapin oveen :saint: mut entäs keksikaappi.. pitää sit joka keittiönkaappiin laittaa joku motivoiva kuva :whistle:

Joka oveen vaan toinen toistaan isompia matameja :D

\
mulla olis varmaan päinvastoin :whistle: motivois enemmän jos laittaisin jonku tosi hyväkroppasen (en sairaalloisen laihan,vaan sopivasti lihaksikkaan ja kauniin) kuvan jääkaapin oveen :) näkisin että tollaseksi haluun :p
sellanen sairaalloisen lihava kuva vaan "antais luvan" ottaa vähä löysemmin sen laihdutuksen ku "enhän mä nyt noin lihava ole..." :) mut ihmiset on niin erilaisia ja erilaiset asiat motivoi.

onnea kaikille laihdutukseen :flower: =)

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://i37.photobucket.com/albums/e96/meg27mancini/fat_lady_eating_cake.jpg&imgrefurl=http://www.discovervancouver.com/forum/topic.asp%3FTOPIC_ID%3D157313&h=422&w=580&sz=57&hl=fi&start=2&um=1&tbnid=uHi0pxBBwYjeFM:&tbnh=97&tbnw=134&prev=/images%3Fq%3Dfat%2Blady%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dfi%26rls%3DGGGL,GGGL:2006-38,GGGL:fi%26sa%3DX tuolla on useempikin...

Uusimmat

Yhteistyössä