tein eilen illalla päätöksen

Hemmetin Raivostuttavaa

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
1 133
0
36
tästä illasta lähtien en syö mitään klo 20 jälkeen, juon vain vettä.
aikaisemmin sitä mässäsi vaikka mitä kun alko se niinsanottu "oma aika"
Tänään käyn myös ilmoittamassa itseni kuntosalille

En vain tiedä onko tuosta pahemmin hyötyä painon hallinnassa tuosta ei syödä klo 20 jälkeen mitään koska mä en koskaan päivisin syö, kaiketi se vain vaatii kuria että söis edes jotakin

hyvä päätös,itse tein saman u-v ja on pitänyt,ei oo nälkä enää iltaisin ja jos lenkin jälk. huikoo otan banaanin, satsuman (joita taas hamstrasin kun illalla kävin kaupas :D )
yks kysymys mulla ois? voiko ananasta syödä,siis purkkiananasta kun laihduttaa?

Sanookos ne viisaat nyt että maks. neljä tuntia. Eli kolmen neljän tunnin välein sapuskaa namaan! Ja vielä kun katsot mitä syöt, niin aina paranee, eli terveellistä ja kevyttä. Tällä mä olen karistanut nyt jotakuinkin kilon verran vajaassa kahdessa viikossa, kylläkin myös liikkumista lisännyt.

Syöt isoja annoksia terveellistä ruokaa ja välipaloja.

Sit kunnon iltapalan, mysliä, ruisleipää tms. niin ei tuu nälkä. Jätät vaan herkut pois, millekään nälkäkuurille ei kannata ruveta.

Mut hieno päätös :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Kannattaahan se, mutta sit sun pitää opetella syömään säännöllisesti päivisin. Tasaisin välein ja riittävästi, niin ei illallakaan syötätä.

mikä olisi semmonen säännöllinen aikaväli?

5x pv:ssä käsketään syödä ja pieniä määriä.

Ananasta voi hyvin syödä, se jonkunverran poistaa nestettä eli keventää. Mitä tahansa syömällä saa itsensä lihomaan jos sitä syö liikaa, joten ei ananastakaan kantsi purkkikaupalla mättää. Terve järki mukana!

Ananasta voi hyvin syödä, se jonkunverran poistaa nestettä eli keventää. Mitä tahansa syömällä saa itsensä lihomaan jos sitä syö liikaa, joten ei ananastakaan kantsi purkkikaupalla mättää. Terve järki mukana!

näin just ;) yleensä illalla lenkin jälkeen syön 1purkin ananasta :p

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
Kannattaahan se, mutta sit sun pitää opetella syömään säännöllisesti päivisin. Tasaisin välein ja riittävästi, niin ei illallakaan syötätä.

mikä olisi semmonen säännöllinen aikaväli?

Syöt lasten tahtiin eli samat ruoka-ajat kuin heillä, mä oon nyt 12 vuotta syönyt lapsen kanssa samaan tahtiin eli
aamupala
lounas
välipala
päivälline
iltapala

ja aikaisemmin mun paino heittelehti +/- 10 kg ja söin miten sattui välillä kaiken mitä eteen kannettiin ja välistä en mitää, nyt on 10 vuotta paino pysynyt melkein kilolleen samoissa lukemissa

Uusimmat

Yhteistyössä