tein äsken raskaustestin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pimpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pimpula

Vieras
ja tuli sellanen haalea viiva siihen toisen vahvemman punasen viereen :) uskaltaako sitä iloita jo! menkat pitäs alkaa huomenna.. tein niillä markettien testeillä.. refsu vai mikä lie..

Onnea!

Teitkö aamun ensimmäisestä pissasta?
Mietin, et onko sillä vaikutusta? Kun kai siinä aamupissassa on enemmän niitä hormooneja. Vai?

T. joku jolla on menkat myöhässä, mutta testi näytti negaa eilen iltapäivällä...

aattelin että se ois kaikista "vahvinta" et siinä näkys jos on näkyäkseen.. ja hetken jo ehin taas pettyä.. kunnes katoin tarkemmin ja sydän alko hakkaamaan 10000000!!! tosin pelottaa kun mahassa on vähän niinkuin menkkasärkyä!! :( et miten tässä käy-- oliko pelkkä haamu vai ei.. tosin näkyy vieläkin siinä testissä se viiva.. apua kun pelottaa!

Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
aattelin että se ois kaikista "vahvinta" et siinä näkys jos on näkyäkseen.. ja hetken jo ehin taas pettyä.. kunnes katoin tarkemmin ja sydän alko hakkaamaan 10000000!!! tosin pelottaa kun mahassa on vähän niinkuin menkkasärkyä!! :( et miten tässä käy-- oliko pelkkä haamu vai ei.. tosin näkyy vieläkin siinä testissä se viiva.. apua kun pelottaa!

Eiö alkuraskaudessa oo ihan normaalia,et on menkka tuntemuksia? mulla ainakin oli alussa niitä. :hug:

nii jos se varmuus tulis sitten sieltä

tein itse viime keväänä marketin testillä päivää kahta ennen kuin menkat alkoi ja haalea viiva oli.odotin sitten muutaman päivän ja varmistin labrassa.ja oli menkka kipua silloin.oli sellanen olo että menkat alkais

me ollaan nyt yritetty vaavia 3kk.. jospa se nyt sitten tosiaan tärppäis. tosin oon aika ihmeissään kun koitin ovista metsästää ihan testien kanssa enkä sitä oo 3kk aikana saanut näkymään testeihin.. ja olen ajoissa alkanut testaamaan.. :/ siksi kait nämä epäilykset on vaa seurana.. kiitoskia kuiteskin onnittelijoille!!!

en halua olla ilkeä.. mutta,mutta en luottias tohon kyseiseen testiin yhtään.
tiedän ihmisiä jotka ovat tehneet sillä "väärän postiivisen" ja varmistaneet asiaa seuraavana pvänä apteekin testillä ja aivan selvä nega...
käy apteekissa ostamassa testi

se ei näy hyvin jos näyttö on kirkkaalla.. ja ei kannata kovin läheltä tihrustaa.. näkee paremmin kauempaa

Heh, ymmärsin et siinä kontrolliviivan vieressä se vaaleampi viiva :saint:
Siltikin ihan selvä plussa =)
Tuo viiva ei ole haamua nähnytkään :whistle:

ja tietenkin kameran linssinläpi ei ole edes niin vahva kun livenä.. onneksi siis joku muukin näkee siinä "selvän" viivan!! noh ilmoittelen kuitenkin huomen aamulla mitä apteekin herkkä testi sanoo.. jos maltan siihen huomiseen odottaa!!

No pitänee sitten munkin hankkia uusi testi, jos ei viikonloppuun mennessä ala mitään tapahtumaan. Onhan se tietty mahdollista, että menkat on jääneet väliin flunssan tai stressin tms. aiheuttaman hormonihäiriön takia. Tosin ei mulle kyllä ole sellaista ennen sattunut.

Vaikeaa odotella rauhallisella mielellä!

Ja siis oikeestiko "menkkakipuja" voi tuntua alkuraskaudessakin? Kun siis oon jo viikon ollut varma, että menkat alkaa vrk:n sisällä, kun on ollut just semmoinen vähän kipuisa menkkaolo. Mut mitään ei ole tapahtunut. Ajattelin, että en kyllä ainakaan raskaana voi olla just ton menkkakivun takia. Ja kun se testikin näytti negaa. Apua, tässähän hermostuu melkein.... jaiiks

Mä tein suunnilleen kaks vuotta sitten kolme tommosta samanlaista "haamua" ihan apteekin testeillä ja menkat oli myöhässä jo useita viikkoja eikä se siitä tummemmaks muuttunu....ja niin syntyi elokuussa 06 kuopus!
Eli onnea :flower: