Tein abortin

  • Viestiketjun aloittaja nyt nikittä
  • Ensimmäinen viesti
nyt nikittä
On se kuulkaas hyvät ihmiset niin väärin, kun toiset ne ei saa lasta vaikka kuinka toivois ja esim. minä tulin raskaaksi yhdestä keskeytetystä yhdynnästä, mutta lapsi oli vahinko :ashamed: ja tein keskeytyksen :'( Voi kun olisin voinut laittaa sen pienen vauvani jonkun teidän kohtuun kasvamaan, varmasti hän olisi saanut hyvän elämän koska minä en sitä voinut hänelle tarjota :'( On tää elämä niin epäoikeudenmukaista. \|O \|O \|O \|O Arvatkaa tunnenko huonoa omaatuntoa :'( Nyt alan kohta itkemään itkunsekaista naurua, tää tuntuu niin kummalliselta maailmalta :/ Saa kommentoida
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2005 klo 22:55 Äippä kirjoitti:
Olen kyllä sitä mieltä ettei tämmöiset uutiset välttämättä kuulu Lapsettomuus-palstalle!! :\|
olen samaa mieltä, että todella huonon paikan valitsit tuon kertomiselle.. :ashamed: mutta ehkä joskus itse ymmärrät erheesi mikäli joudut kärsimään lapsettomuudesta. Sitä en kyllä toivo kenellekkään :/

mutta yhden hyvän asian voin kertoa, mikä ei liity tuohon kommenttiin vaan minuun... tein tänä aamuna kp 23 haamuplussan :'( mua itkettää kun en millään usko tätä ja olen onnellinen jo tuosta haamusta.... kun on ollu se keskenmeno silloin -03 ja endometrioosi, niin tuo tuntuu jo taivaan isän lahjalta :heart: mikäänhän ei ole vielä varmaa, mutta tämä antoi jo toivonkipinän harmauteen =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2005 klo 22:55 Äippä kirjoitti:
Olen kyllä sitä mieltä ettei tämmöiset uutiset välttämättä kuulu Lapsettomuus-palstalle!! :\|

Olen samaa mieltä. Ei tämmöisiä juttuja lapsettomuus palstalle. Moni täällä on kokenut pettymyksiä kuukaudesta toiseen, kun vauvaa ei kuulu. Itse olen kokenut vasta keskenmenon. Ei tällaiset tarinat ainakaan piristä oloa. :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2005 klo 22:55 Äippä kirjoitti:
Olen kyllä sitä mieltä ettei tämmöiset uutiset välttämättä kuulu Lapsettomuus-palstalle!! :\|
Samaa mieltä. Toivottavasti kirjoittaja osaa hävetä ja paljon kirjoittaessaan tänne tuollaisia. Oikein tekisi mieli motata ja lujaa. Toivottavasti, voi kun toivon kovasti, että joskus joudut kokemaan lapsettomuuden omakohtaisesti. Ja viimeistään sitten osaisit hävetä.
(rankkaa tekstiä, mutta niin paljon sapettaa)
 
lasta kaipaava
Mun mielestä toi ei ollut ollenkaan asiatonta laittaa viestiä tänne.
Päinvastoin monien meidän lapsettomien kommentit olivat asiattomia ja älyttömiä.
Abortintekijähän olisi mieluummin luovuttanut pienen enkelinsä jonkun meidän masuun kasvamaan, kauniisti ajateltu ja TOIVOTTU, että olisipa se mahdollista. Sen takiahan viesti kuului juuri tälle palstalle. Pitäisikö teidän tuomitsijoiden hävetä :ashamed:
 
Oma lapsettomuuteni ei johdu abortista mutta olen kuitenkin sitä mieltä että vaikka ap:n ajatus ehkä on tarkoitus olla kaunis niin empaattisuus ei ole vielä kehinnyt tarpeeksi että hän olisi ymmärtänyt miltä juttu kuulosti todella lapsettomuudesta kärsivästä ihmisestä.
Meidän lapsettomien toive saada lapsi voi ehkä oikeasti toteutua lapsettomuushoidoilla ei sitä enää halua haaveilla ja ajatella että voisi ottaa vauvan jonkun muun kohdusta itselleen kun se ei ole oikeasti mahdollista vaikka joku haluaisikin antaa omansa pois. Näissä realistisissakin haaveissa on tarpeeksi kantamista ja asia on erittäin kipeä joten on vaikea antaa myötätuntoa abortin tehneille vaikka olisivat miten miellyttäviä ihmisiä. Jaksamisia meille kaikille myös ap:lle :flower:
 
yh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2005 klo 20:57 lasta kaipaava kirjoitti:
Mun mielestä toi ei ollut ollenkaan asiatonta laittaa viestiä tänne.
Päinvastoin monien meidän lapsettomien kommentit olivat asiattomia ja älyttömiä.
Abortintekijähän olisi mieluummin luovuttanut pienen enkelinsä jonkun meidän masuun kasvamaan, kauniisti ajateltu ja TOIVOTTU, että olisipa se mahdollista. Sen takiahan viesti kuului juuri tälle palstalle. Pitäisikö teidän tuomitsijoiden hävetä :ashamed:

hyi hitto!!!ensin tappaa oman lapsensa ja sitten vielä kehtaa tulla sitä tänne repostelemaan tyyliin;-minäpä sain lapsen vaikken halunnu ja te ette saa vaikka kuinka yritätte,lällällää!!!
häivy tältä palstalta senkin tunteeton lapsen murhaaja!!!! :kieh: :'(
 
Kirianna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2005 klo 20:57 lasta kaipaava kirjoitti:
Mun mielestä toi ei ollut ollenkaan asiatonta laittaa viestiä tänne.
Päinvastoin monien meidän lapsettomien kommentit olivat asiattomia ja älyttömiä.
Abortintekijähän olisi mieluummin luovuttanut pienen enkelinsä jonkun meidän masuun kasvamaan, kauniisti ajateltu ja TOIVOTTU, että olisipa se mahdollista. Sen takiahan viesti kuului juuri tälle palstalle. Pitäisikö teidän tuomitsijoiden hävetä :ashamed:
Siis minkä takia tuomitsijoiden pitäisi hävetä?Haloo,on kaksi täysin eri asiaa kärsiä lapsettomuudesta ja sillä että tulee tälle osiolle kertomaan abortista.Mielestäni ajatus "pikkuenkelin"siirtämisestä toisen kohtuun oli myös älytön.Toiset täällä kamppailevat päivittäin erilaisten hoitojen kanssa ja joutuvat kasvotusten realismin kanssa etteivät ehkä tälläkään kerralla onnistuneet ,joten tuollaiset symboliset vertauskuvat voi heittää roskakoppaan.

 
kyllä se kumminkin aika asiaton viesti oli...Tämä on lapsettomuus palsta,ei abortti.Täällä itketään ja surraan lapsia joita ei saada.Sitten joku tosiaan tulee sanomaan,et oli raskaana,tein abortin,haluaisin antaa sen jollekkin teistä??? :ashamed: Jos niin oikeasti ajattelisit,olisit synnyttänyt lapsen ja antanut adobtoitavaksi,silloin se olisi oikesti mennyt jolleekin joka ei niitä itse saa.....harmillista....
 
Äiti 99 ja 03
Just joo!!! Itse sain tietää, että kohdussani on myoma noin kaksi kuukautta sitten.. Minulla on jo kaksi lasta, mutta he eivät voi korvata sitä, että pelonsekaisin tuntein ajattelen ,etten voi mahdollisesti enää tulla äidiksi, vaikka olen lapsistani äärettömän onnellinen ja kiitollinen. Riippuu sen kasvaimen laadusta jne.
Sapettaa tuollainen, että joku tulee kertomaan abortista, kun toiset yrittää täällä hakea lohtua ja tukea elämän tarjoamaan suureen iskuun vasten kasvoja. Ois kyllä kirjoittaja voinut valita palstansa toisin. Lapsettomuus, tai sen pelko ei aikaisemmin ole ollut osa elämääni.. nyt kun se on, niin tuo kyseinen kirjoitus viilsi syvältä sydämestä. Toivottavasti kirjoittaja pystyy elämään oman itsekkään itsensä kanssa :(
 

Yhteistyössä