Tein aamulla r-testin ja nyt on vähän sekava olo

Testiin tuli haalea viiva. Olen sitten kait raskaana. Ajattelin ylihuomenna testata uudestaan jos kuukautiset ei tässä välissä ala.

Meillä on yksi lapsi ja toisesta on puhuttu. Tosin oli tarkoitus saada ensin talous vähän vakaampaan kuntoon ja ehkä katteltu omaa asuntoakin ja SITTEN se toinen lapsi.

Mä olen todella iloinen ja olen oikeastaan toivonutkin jo jonkin aikaa että tulisin raskaaksi. Mies on vähän ei-niin-innostunut asiasta vaikka yritin kyllä selittää että jos seksiä harrastaa niin siitä voi sitten tuloksena olla vauva :xmas: (yksi kerta harrastettiin seksiä ilman ehkäisyä!!)

Mies lähti kahdeksi viikoksi työhommiin ja mulla ei ole ketään kelle tästä juttelis. Olen yrittänyt jotenkin nyt työntää asian taka-alalle ja teen sen testin uudestaan torstaina. Jos silloinkin testiin tulee viiva niin sitten vasta uskon että olen oikeasti RASKAANA!
 
vieras
Ainahan sitä löytyy elämäntilanteesta syitä, joiden perusteella lisääntymistä pitäisi lykätä parempaan aikaan. Nauti nyt vaan onnestasi, asiat kyllä järjestyvät!
 

Yhteistyössä