Teilthän mä saan varmasti hyviä vinkkejä (sis. valitusta)

Emme-Liina 37

Aktiivinen jäsen
28.12.2007
1 614
0
36
Mä oon seurustellut täs nyt tän nykyisen mieheni kans vajaan vuoden. Ongelmana on miehen ex, jonka mies aikoinaan jätti, siitä on varmaan jotain yli kaks vuotta ku niil on menny poikki. Mut edelleenkin tuo ex sen miehen perään soittelee vaikka mäkin oon sille akalle muutaman kerran valitut sanat sanonut, mut ei mee jakeluun... Mitä ihmettä mä oikein keksin et se jättää tuon miehen rauhaan? Kaiken kukkuraksi mä oon joutunut kestää sitä exää täs pari viimeistä kuukautta ku ollaan samal kurssilla...Käpykylä mikä käpykylä... Niin tosiaan toi ex ei tiedä et mä oon tuon kyseisen miehen kans... *valitusta*

Eiköhän se kannattaisi pistää mies kertomaan exälleen elämäntilanteestaan ja siitä, että hänen yhteydenottonsa eivät ole enää kauhean toivottuja. Älä sinä muuten puutu asiaan, hermostut vaan turhaan ja pahoitat mielesi. :hug:

Olet sanonut valitut sanat, mutta ei silti tiedä että seurustelet???
Enpä tiedä vaikuttaako tuollaisiin asioihin niin kauheasti puuttua. Eikö mies voi hoitaa asiaa päiväjärjestyksestä. Tai minkälaatuisia ne puhelinsoitot ovat? Joskus käy niin, että joistakin pareista tulee eron jälkeen ystäviä.

iis sille on kerrottu se sata kertaa, mut ku se akka ei vaan usko! No, tos vähän aikaa sit kuulin et se on yhtä toistakin miestä piinannut samoin... Se akka taitaa olla noiden nuorempien miesten perään...

Yhteistyössä