Teille keltä tota partylitea löytyy G:monta erilaista somistetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen ja rupesin ympärilleni katselemaan ja aika laillahan noita on :D 11(+ joihinkin sarjoihin kuuluu useampi osa) erilaista ja lempisomisteeni on Solina.Mikä muilla lempparina?

Mä tykkään siitä huvila-sarjasta (on jo poistunu) ja tosta nuorekkuus triosta. Sit noi metalliset antiikkipatinoidut lehdet seinällä (en tiä nimee) on kans ihanat.

Mulla taitaa olla 10 noita somisteita. Sen vihreän lehden haluaisin vaikka tonne mun huoneeseen mutta en ole vielä saanut sitä hommattua. Olkkarissa on sellanen somiste johon tulee pikku kupit joihin voi laittaa tuikkivat tai sitten niitä voi käyttää kukkamaljakkona. Sitten on tossa ruokailutilan puolella olevalla seinällä kahta puolen taulua takorautaiset somisteet ja eteisessä vielä on yksi somiste jonka nimeä en muista, siihen sai laitettua joko tulppaaninmuotoset lasit joihin tulee tuikkivat tai votiivit tai siihen käy myös kattauskynttilät. Sitten on norsu, keijukainen ja onhan noita.

hitto että mä oon vajaa... ensin tuli reimatek, sitten tuppervare ja nyt partylite ja aina olen sanonut etten ikinä koskaan koske mihinkään noista kolmesta :ashamed: seuraavaks varmaan lähden shoppailemaan sotkaan :laugh:

mutta jooo partylitesta oon hankkinut lähinnä kynttilöitä, kun ne tuoksuu niin ihanille :) ja joitakin somisteita on mukaan tarttunut, mutta ne on usein ihan SAIRAAN RUMIA mun makuun.. ainoa kiva on punaiset sydämet ja niitä on kolme :)

Yhteistyössä