Teille jotka vetoatte WHO:hon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aika ajatella myös itse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aika ajatella myös itse

Vieras
Onko kyseisen lafkan sana ehdoton totuus,jota uskottava silmittömästi?Kun WHO kerta näin sanoo,niin sen täytyy pitää paikkansa.Ihmiset ne tuotakin järjestöä pyörittävät ja mistä heidän tarkoitusperiään loppuviimein tietää.Eikös kyseisen järjestön taustalla ole mm. Rockefeller,joka on kaikkea muuta kuin pikku pulmunen.

Vähän sama kuin uskoa näihin ilmastonmuutostutkinta- ja sätelytutkintalafkoihin, joiden on juuri todettu vääristelleen tutkimustuloksiaan. Ei ole siis sikalfunssaa, ei ilmaston lämpiämistä, eikä säteilyvaaraa.

koska mä oon niin yksinkertainen ihminen et mä en osaa päättää missä asiassa mä uskon WHO:n sanaa ja missä en, joten sokeasti uskon vaan kaikessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aika ajatella myös itse:
Onko kyseisen lafkan sana ehdoton totuus,jota uskottava silmittömästi?Kun WHO kerta näin sanoo,niin sen täytyy pitää paikkansa.Ihmiset ne tuotakin järjestöä pyörittävät ja mistä heidän tarkoitusperiään loppuviimein tietää.Eikös kyseisen järjestön taustalla ole mm. Rockefeller,joka on kaikkea muuta kuin pikku pulmunen.

Käsittääkseni WHO on YK:n alajärjestö ja Rockefeller ei mielestäni ole allekirjoittanut YK:n peruskirjaa eikä ole valtio. Rockefeller taitaa olla taas sukunimi ja sen nimisiä on aika monta. En tiedä kyllä sitäkään onko joku antanut pulmuselleen (lintu) nimen Rockefeller. Sen nimisen koiran olen kyllä tavannut.

Beep: David Rockefellerin rahastot ja lahjoitukset tukivat minun asumistani ja opiskeluani hyvässä yliopistossa Amerikassa useamman vuoden ajan, ja tapasinkin äijän kerran livenä. Mutta en siis ymmärrä miksi hän on itse piru, mulle ihan uusi juttu? Mä lähinnä ajattelen, että siinä on mies, joka on lahjoittanut pois omaisuuttaan keskivertoa enemmän. Ilman että muhun istutettiin otsaan mikrosirua tai että vauhkoaisin Israelin puolesta tai suoltaisin hämäriä salaliittoteorioita nettiin.

Mä en tajua teitä kansainvälisten järjestöjen demonisoijia. Ootteko ikinä käyneet YK:ssa? WHO:ssa? Tunnetteko ketään joka on niissä töissä? Ihan tavallisia perheenisiä ja äitejä tekemässä tylsiä virastohommia, järjestämässä kokouksia ja raportoimassa, ei ne ole mitään antikristusten siittoloita. Huoh...

Yhteistyössä