Teille ei kelpaa kyllä taas mikään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Ootte työ tavan epeleitä, sanonpahan vaan. Ensinnäkään miun ei kannattais lisääntyä, se on ihan hanurista koko homma. Mut sit jos miä oon köyhä niin miä en saa lisääntyä. Mut jos miä ehin jo lisääntyä niin en saa mennä soskuun. Mut jos miä meen niin en saa kertoa kellekkään. Ja sit jos miä oon yh niin en ainakaan saa lisääntyä. Sit jos miä oon lisääntynyt kuitenkin niin en saa viedä lasta päiväkotiin 10 kuukautisena. Mut sit miä en kyllä saa maata kotona soskun tuillakaan kunnes kersa on kolme. Sit miusta tuntuu ettei mikään oikein nyt ole hyvä :saint:

Mut en miä oikeestaan välitä mitä työ miusta ajattelette, miä oon sen verran hölömö että miulla on hauskaa kuitenkin :xmas:

Juu, ei joillekin näytä passaavan mikään ja aivan sama mitä/miten tekee, niin aina joku sanoo ettei noi saa tehdä..
Monta on nikkiä ja monta on mielipidettä, mutta jokainen tehköön niin kuin itsestään parhaalle tuntuu, eiks joo??

:laugh: :laugh: :laugh:
Ja sit jos miä oon yh niin en ainakaan saa lisääntyä. Sit jos miä oon lisääntynyt kuitenkin niin en saa viedä lasta päiväkotiin 10 kuukautisena. Mut sit miä en kyllä saa maata kotona soskun tuillakaan kunnes kersa on kolme.

*kops*

:laugh: :kieh:
Jep, näinhän se just menee. Mut muista, jos olet yh, et ainakaan saa seurustella, etkä varsinkaan ikinä tutustuttaa lastasi uuteen kumppaniisi.
Itseasiassa saat vain istua ja heitellä tuhkaa päällesi. :kieh:

Eli yh:t ei saa tästä lähtien tehdä mitään, kysymättä lupaa kaksplussalaisilta. :laugh: :laugh:
Et saa käydä töissä,et saa tulla raskaaksi,et saa seurustella, et saa piereskellä, et saa katsoa miehiä sillä silmällä, et saa käydä soskussa ja lista olisi loputon. :D

sitte mie en saa harrastaa seksiä, sitte mie en saa juoda kaljaa, sitte mie en saa ostaa mitään kivaa ittelleni, sitte mie en saa laittaa lasta ikinä yöhoitoon, sitte mie en saa.....vai miten se oli?

Mut tiiättehän työ että miä tykkään teistä kamalasti? :heart: Tuommosia vempuloita on kamalan hankala vaan miellyttää. :whistle: Mut savolaisethan on tunnetusti niin kieroja että pipokin pittää ruuvata piähän, kyllä miä taivun vähän jokaisen mieliks, jonoon vaan ja valittamaan :D

Yhteistyössä