V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vähän rajaa:Röökiä, sidukkaa saatava koko ajan. Roskaruokaa ja mässyä kilokaupalla.
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Vähän rajaa:Röökiä, sidukkaa saatava koko ajan. Roskaruokaa ja mässyä kilokaupalla.
![]()
ei oo röökiä eikä sidukkaa...
roskaruokaa tekis mieli mut ei oo... eikä mitään mässättävää... eikä o oollu pitkään aikaan :/
mitä nyt pitäs tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Vähän rajaa:Röökiä, sidukkaa saatava koko ajan. Roskaruokaa ja mässyä kilokaupalla.
![]()
roskaruokaa tekis mieli mut ei oo... eikä mitään mässättävää... eikä o oollu pitkään aikaan :/
mitä nyt pitäs tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mä olen juonut kahdessa päivässä sixpäkillisen Dr.Pepperiä. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Vähän rajaa:Röökiä, sidukkaa saatava koko ajan. Roskaruokaa ja mässyä kilokaupalla.
![]()
mitä nyt pitäs tehdä?
Älä valehtele, kyllä ap tietää paremmin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Vähän rajaa:Röökiä, sidukkaa saatava koko ajan. Roskaruokaa ja mässyä kilokaupalla.
![]()
mitä nyt pitäs tehdä?
Älä valehtele, kyllä ap tietää paremmin :saint:
no joo tunnusta.
tää kurkkukipu ja äänen menetys johtuu vaan röökaamisesta ja viskin juonnista.
Ja mikä mässäys... tunnusta :| antaaksi valehtelu :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mä olen juonut kahdessa päivässä sixpäkillisen Dr.Pepperiä. :ashamed:
Juappo.
:xmas: