Teidän syytä!*mur*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen syöppö:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Mä löysin Omarsuklaata Postista :o Ja lisäksi siellä oli Fazerin pieniä suklaapatukoita, joissa oli sitruuna-jugurttia täytteenä. Aivan älyttömän hyviä! :p :p
Tuollasista en ole kuullutkaan. Täytyypä muistaa maistaa... :)

maistaa:)
saat sitten ostaa niit vajaat 30kipaletta,ku sulkaata menee vaan 15 :D

Mä jo meinasin et pystyn oleen tän viikon ilman suklaata,mut ehkä mun täytyy viel kipasta iltaostoksille.eikö nyt oo keskiviikko,eli jos mies ottaa pari bissee,niin meikä voi ostaa sit pari levyy suklaatia.slurps
Juu, kyllä se nuin menee lakipykälien mukaan... :D

Ai tähän tilanteeseen on ihan pykälätkin? No,kai se on sit pakko ottaa se suklaalevy vastaan... :whistle: En kyl millään haluis :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Hyödynnä myös tämän päivän otsikko, eli euron hedelmät K-supermarketeissa! Sehän neutraloi tuon suklaan :whistle: :saint:
Ai kiva, en mä tienykkään tuollasesta... Hyvälle kuulostaa tuokin tarjous! (Ei tosin niin hyvälle kuin tuo sitruunajogurttisuklaa :D )

Tää mun älytön suklaan syöminen... :kieh:

Ensin täällä vöyhötetään Omarsuklaasta ja niinpä mun on kierrettävä moonta kauppaa löytääkseni tuota paljon puhuttua suklaata! Vihdoin löysin sitä Korson siwasta ja pari levyähän sitä oli ostettava ku vihdoin ja viimein sitä löysin... :ashamed:

No tuosta selvittyäni alkaa tämä: Oletteko ostaneet k-kaupasta Maraboun tarjoussuklaita?
Arvatkaas vaan kuka taas kipittää kiireesti k-kauppaan plussakorttia käyttämään (tähän asti se on saanut ihan rauhassa olla lompakossa ) ja ei muuta ku tarjoussuklaata kärryihin. Ensin 9 levyä ja vielä sunnuntaina kiireesti ajamaan kaupaan ja ostamaan vielä 6 levyä lisää :o :ashamed: :headwall:
Siis yhteensä 15 levyä suklaata, ku halvalla sai :saint: Miehen mielestä tää palstailu tulee kalliiks... koska nytkään mä en ois tieny mitään tuolasista suklaista jos teitä ei ois. :kieh: ;) :D
*Jatkaa Digestivesuklaan mussuttamista*
Taidan olla palstan pahin suklaasyöppö :ashamed:

kuulostaa ihan samalta kuin minä ja suklaa :ashamed:

Ootko muuten korsosta tai siitä läheltä kotoisin?
Itte asuin koko pienen ikäni korsossa. nyt en enää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:

Ensin täällä vöyhötetään Omarsuklaasta ja niinpä mun on kierrettävä moonta kauppaa löytääkseni tuota paljon puhuttua suklaata! Vihdoin löysin sitä Korson siwasta ja pari levyähän sitä oli ostettava ku vihdoin ja viimein sitä löysin... :ashamed:

No tuosta selvittyäni alkaa tämä: Oletteko ostaneet k-kaupasta Maraboun tarjoussuklaita?
Arvatkaas vaan kuka taas kipittää kiireesti k-kauppaan plussakorttia käyttämään (tähän asti se on saanut ihan rauhassa olla lompakossa ) ja ei muuta ku tarjoussuklaata kärryihin. Ensin 9 levyä ja vielä sunnuntaina kiireesti ajamaan kaupaan ja ostamaan vielä 6 levyä lisää :o :ashamed: :headwall:
Siis yhteensä 15 levyä suklaata, ku halvalla sai :saint: Miehen mielestä tää palstailu tulee kalliiks... koska nytkään mä en ois tieny mitään tuolasista suklaista jos teitä ei ois. :kieh: ;) :D

En oo. Tulee vaan käytyä siellä aina silloin tällöin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:

En oo. Tulee vaan käytyä siellä aina silloin tällöin. :)

=)

mä en oo siel korson "uudistuneessa" keskustassa edes kunnolla käyny. autolla joskus ohi ajanu ja mentiihän me naimisiin kesällä siin kirkossa :)

Yhteistyössä