V
vierailija
Vieras
Mitäs teillä tänään syödään? Aamupala? Lounas? Päivällinen? Välipalat? Iltapala? Onko tyyppilliset lauantaisapuskat?
Meillä näin klo 9.00
Aamupala tyttö 7 v: Kahdesta täysjyväpaahtiksesta otettu piparimuotilla sydämet, päällä Oivariinia, Oltermannia ja kurkkua, palanpainikkeeksi mukillinen juotavaa jogurttia. Omena.
Minä: Söin ne paahtoleipien reunat
. Samat päälliset kuin tytöllä. Turkkilaista jogurttia myslillä ja hunajalla, maitokahvia.
Mies: 2 Kpl kokonaisia paahtoleipiä samoilla päällisillä kuin me muut, plus maksamakkaraa, maitokahvia.
Noin klo 12
Tyttö ja minä: eilisen kiinalaisen jämät
Mies aikoi paistaa makkaraa puunhakureissulla
Välipalaa tuskin tänään kummemmin syödään, karkkipäivä
.
Päivällinen n ko 17
-itsetehtyjä lihapullia ruskeassa kastikkeessa, pottumuusia ja salaattia
Iltapala saunan jälkeen klo 21
-Tytölle tulee yökyläkaveri, joten syövät varmaan viiliä/jogurttia ja hapankorppuja päällisineen sekä hedelmäsalaattia.
Ihan tyypillistä lauantaita. Joskus ei ole mitään kummempaa lounasruokaa, vain leipää tai pannaria tms. Usein munakasta. Ollaan kaikki huonoja aamupalan syöjiä, usein syödään n 10.30 just munakasta tai amerikkalaisia pannukakkuja, menee lounaasta jo...
Meillä näin klo 9.00
Aamupala tyttö 7 v: Kahdesta täysjyväpaahtiksesta otettu piparimuotilla sydämet, päällä Oivariinia, Oltermannia ja kurkkua, palanpainikkeeksi mukillinen juotavaa jogurttia. Omena.
Minä: Söin ne paahtoleipien reunat
Mies: 2 Kpl kokonaisia paahtoleipiä samoilla päällisillä kuin me muut, plus maksamakkaraa, maitokahvia.
Noin klo 12
Tyttö ja minä: eilisen kiinalaisen jämät
Mies aikoi paistaa makkaraa puunhakureissulla
Välipalaa tuskin tänään kummemmin syödään, karkkipäivä
Päivällinen n ko 17
-itsetehtyjä lihapullia ruskeassa kastikkeessa, pottumuusia ja salaattia
Iltapala saunan jälkeen klo 21
-Tytölle tulee yökyläkaveri, joten syövät varmaan viiliä/jogurttia ja hapankorppuja päällisineen sekä hedelmäsalaattia.
Ihan tyypillistä lauantaita. Joskus ei ole mitään kummempaa lounasruokaa, vain leipää tai pannaria tms. Usein munakasta. Ollaan kaikki huonoja aamupalan syöjiä, usein syödään n 10.30 just munakasta tai amerikkalaisia pannukakkuja, menee lounaasta jo...