Teidän lauantai?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sirpa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kolmelta pääsin töistä.tulin kotiin ja mies lähti kalastamaan.me lähdettiin likkojen kans ulos.äsken siivoilin ja odottelen miestä kotiin,jotta pääsen juoksulenkille =)

Mä olen repinyt paneeleita irti saunan seinästä. Oltiin kahden vaiheilla, uusitaanko seinät ensi viikolla kun miehellä on vapaata, vaiko joku toinen kerta... Joten pääätin vähän vauhdittaa päätöstä:D

Aamupäivä laiskoteltiin
Iltapäivällä käytiin ajelee ja oltiin parisen tuntia pihalla

Nyt mies läks viemään romuja roskikseen(oli liiterin siivous) ja poika meni sänkyynsä

Päivällä pihatöissä miehen kanssa,illalla sisko kävi kahvilla jonka jälkeen lähdettiin meidän 1veen kanssa iltalenkille.Sen jälkeen vannatus,iltapuurot ja nukkumaan ja nyt äippä rentoutuu,isäntä poikien kanssa saunassa joten minulla ihana rauhallinen koti-ilta telkkaria katsellen ja täällä pyörien ;) En valita!

Ei kyllä tullut oltua ulkona, pyörittiin päivä itiksessä ja ajeltiin sieltä sitten kotiin, tehtiin tortsuja ja kateltiin telkkua, nyt poika on iltasadulla isänsä kanssa ja sen jälkeen me sitten miehen kanssa vaan ollaan ja ihmetellään.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ulkona auringossa heiluttiin, pyykkäsin ja oltiin vaan. Jätkä tossa nukahti, että tässä illalle on tiedossa leffaa ja vaakamamboa :D

etkö lähe mestaan messuilleen :D

En mie jaksa.. kyl mua on koko viikko ruinattu mestaan, mut äkäieh. Muutama yö menny vähän heikommin jätkän ja sen uusien oppien kans, niin ku mie eilen jopa annoin äijälle "pakit" (uikutin peiton alta etten jaksa) niin täytyy korvata vahinko sitten tänään kun sai viime yönä vähän paremmat unet otettua :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Ulkona auringossa heiluttiin, pyykkäsin ja oltiin vaan. Jätkä tossa nukahti, että tässä illalle on tiedossa leffaa ja vaakamamboa :D

etkö lähe mestaan messuilleen :D

En mie jaksa.. kyl mua on koko viikko ruinattu mestaan, mut äkäieh. Muutama yö menny vähän heikommin jätkän ja sen uusien oppien kans, niin ku mie eilen jopa annoin äijälle "pakit" (uikutin peiton alta etten jaksa) niin täytyy korvata vahinko sitten tänään kun sai viime yönä vähän paremmat unet otettua :snotty:

:D Minäkin olen vielä kahden vaiheilla.. ei jaksais, mutta toisaalta huvittais.

Aamulla käytiin ostaa tytölle pyörä ja sillä ajeltiin iltapäivällä.Riitelin miehen kanssa ja lähin tytön kanssa kauppaan.Riideltiin vähä lisää kaupasta tultuani ja pyysin miestä painumaan hevon kuuseen.Sitten menin lapsen kanssa ulos ja kun tulin,mies oli häipynyt ja ottanut repullisen kaljaa mukaansa.Otin aikasemmin jo siltä avaimen pois,pysyköön poissa.Nyt lapsi nukkuu ja minä rentoudun.

Meillä mies lähti jo aamulla pyörällä vanhempiensa luokse ja siellä oli talon ulkoseinien pesua. Tuli kotiin kuuden maissa, imuroi, söi, kävi saunassa ja meni just rättiväsyneenä nukkumaan.

Mä olen sairastavan poitsun kanssa ollut kotosalla. Pelattiin shakkia ja koottiin uusi Bionicle. Siivosin pitkin päivää vaatehuonetta, pesin pyykkiä, järjestelin paikkoja ja istuskelin patiolla.

Nyt poitsu katsoo filmiä yläkerrassa jonka kävin sille ärkkäriltä hakemassa ja mä istuskelen koneella. Ajattelin kyllä ihan kohta nostaa takalistoni ja raahautua tekemään popparia ja katsomaan töllöä.

Ihan kiva päivä, harmitttaa vaan kun poitsun kaverisynttärit jouduttiin perumaan ja poika oli tosi surullinen kun ei päässyt ulos. Muuten vallan mainio päivä oikeestaan =)

Yhteistyössä