Teidän perheen "jutut"

Mitä isoja tai pieniä rutiineja tai ilmiöitä teidän perheellä on, joita et ole välttämättä muilla tavannut? Käyttekö joka sunnuntai Siwassa tai luetteko yhdessä kesäisin Akkareita mökin kuistilla esimerkiksi?

Vieras
Eipä taida olla oikein minkäänlaisia. Yks mikä on aika säännöllistä on et la iltana mies saunoo ulkosaunassa ensin lasten (6) kanssa ja lopuksi sitte viel minunkin kanssa kun lapset tullu jo pois.

niin
Alkuperäinen kirjoittaja Tinneritussi:
Alkuperäinen kirjoittaja laululintu:
lapsuuskodissa käydessäni (ja siellä muulloinkin) joko joku siskoista tai isäni soittaa sähköuruilla ja muut laulaa. Parhaimmillaan 6-7 ihmistä laulamassa.
Ai virsiä ai?
niitäkin (ja on kauniin kuulosta ;) )mutta myös monia kauniita muita lauluja vaikka soittokirjoista, vanhoista musiikkikirjoista yms...

Turkilmas
Meillä on tapana kerääntyä meen parisänkyyn koko poppoo ja halia yhdessä. Minä, mies, pojat ja koira...kaikki mahdutaan hyvin =) :heart: .

Mökillä taas heti aamulla laitetaan radio päälle ja tanssitaan meidän valtavassa (n. 10 neliön) mökissä aamuhumpat. Tähän ei vielä tuo kuopus osallistu, paitsi viime kesänä mun vatsassa :D.

Mitäs vielä... käydään metsäretkillä.... en mä nyt keksi mitään "erilaista" muuta. Tosi paljon tehdään kaikkea yhdessä kyllä ja kovasti nautitaan perheen kesken olemisesta :heart:

nanna
noukitaan syksyisin perunoita pellosta puisiin perunalaatikoihin kunhan vanhanaikainen rakkine on ne ensin nostanut maan pinnalle. Sit traktorin peräkärryllä ne maakellariin.

Yhteistyössä