tei keillä tavis suomalainen väritön tukka minkä väriseksi värjäätte sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarkoittaako väritön sitä maantienharmaata?

Mulla menee platina vaaleasta sinimustaan aina mielialan mukaan. Joskus punaisena toisinaan vaalea mustilla raidoilla tai joskus ihan mitä sattuu.

Kaikki menee, toinen paremmin ku toinen. Silmä tottuu parissa päivässä vaikka vaihtais ihan laidasta toiseen. Mulla väri vaihtuu kuukauden tai parin välein. Mutta kun tukka on tosi lyhyt, niin se kestää värjäämisen. Jos on pitkä tukka, niin sitten kannattaakin pysytellä siinä värissä mikä oikeasti sopii..

Siitä mikä kellekin sopii, niin on kans maku asia.. Mulle mustasta joku kehuu tosi paljon ja toinen sanoo, ettei sovi ollenkaan. Ota siitä sit selvää? Ilmeisesti punertava/mahonki yms on sellainen, joka sopii oikeasti maantienvärisille tapauksille.

Niin ja permanentti väreillä mennään.. Merkillä ei niin väliä, yleensä otan sen halvimman, jos siinä on hyviä sävyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Millon mitäkin... Nyt on londikausi... Kohta ei tartte väriä miettiä :whistle:

Niinpä. Millisiili kun on niin ei tarvitse värejä miettiä :D Värit tosin jätin teini-iän mukana. Oma väri on perusmaantietä asteen tummempi ja punertavampi niin se oli tarpeeksi kiva musta sillon ku tukka oli vielä pitkä. Eikä tarvinnut juurikasvua kytätä.

Ei viitsi tummemmaksi värjää, koska juurikasvu tulee näkyviin niin nopsaan. Sen takia ainut vaihtoehto on vaaleampi
Mutta musta on ollut joskus nuorempana, itse pidin mutta kaikki muut oli sitä mieltä ettei sovi, ja toi juurikasvu just aiheuttaa ongelmia

Yhteistyössä