tei joilla on fuck buddy,muutama kyssäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii asiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii asiaa

Vieras
1 miten päädyitte vakipanoon?
2 kuinka usein tapaatte?
3 kumpi ottaa yhteyttä useammin?
4 kumman luona?
5 teettekö muuta kun sitä?
6 jutteletko hen.koht asioita?
7 oletteko muuten kavereita?
8 häiritseekö jos miehellä muitakin panoja?
9 onko sulla?
10 onko tunteita panoa kohtaan,oletko kenties ihastunut tai tiedätkö onko pano ihastunut sinuun?

kiitos jos vastaat:)

Erään tyypin kanssa on ollut vuosia panosuhde siten, että joskus yöllä yhtäaikaa liikkeellä ollessa ollaan päädytty sänkyyn. Alunperinkin tavattiin baarissa, muutama kerta tavattiin sen jälkeen syömisen yms merkeissä mutta mitään muuta suhdetta ei kehittynyt, ei edes kaverina - häntä ei kiinnostanut. Ei oikeastaan juteltu sitten mitään, joskus jotain hyvän päivän juttuja. Ei häirinnyt hänen muut panonsa, niistä puhuttiinkin joskus, kuten omistanikin. Oli minulle tunteita häntä kohtaan, mutta en ikinä tuonut niitä ilmi, koska hänellä ei tuntunut olevan.

Toinen panoni, jos näin nyt voi sanoa.. on jo reilun vuoden ajalta miespuolinen ystävä. Ollaan juteltu siis syvällisiä keskenämme paljon, lähinnä facebookin kautta. Yhtenä iltana jutut vaan lipsahti jotenkin levottomiksi, se lähti siitä kun olin lähdössä ulos ja tarvitsin yöpaikkaa jota hän sitten tarjosi. Sinne sitten päädyin. Suhteemme on jatkunut sen jälkeenkin ystävyytenä, toivottavasti jatkuu myöhemminkin. Kummallakaan ei ole toisiinsa romanttisia intressejä.

1 miten päädyitte vakipanoon? Emme voineet olla kokeilun jälkeen päätymättä
2 kuinka usein tapaatte? Tapasimme viikonloppuisin
3 kumpi ottaa yhteyttä useammin? Minä otin yhteyttä
4 kumman luona? Hänen
5 teettekö muuta kun sitä? Söimme ja saunoimme välillä :D
6 jutteletko hen.koht asioita? Emme kovinkaan paljon
7 oletteko muuten kavereita? Emme
8 häiritseekö jos miehellä muitakin panoja? Ei ollut mutta ei olisi häirinnyt
9 onko sulla? Ei, mutta tapailin erästä toista
10 onko tunteita panoa kohtaan,oletko kenties ihastunut tai tiedätkö onko pano ihastunut sinuun? Ihastuminen oli molemminpuolista ja fyysistä

Se oli mennyttä aikaa. :)

Minulla on ollut kaksikin fuckbuddya, kerrotaan nyt toisesta (joka oli se parempi.. ;))

- kumpikaan ei halunnut seurustelusuhdetta, mutta kun törmättiin aina baarissa ja päädyttiin yhteen osoitteeseen yöksi niin alettiin järkätä treffejä ihan muutenkin kuin sattumoisin.

2 kuinka usein tapaatte?
- tapasimme pari kertaa kk:ssa, mies kun asui eri paikkakunnalla enkä joka vkl siellä käynyt

- mies otti varmaankin, melkein yhtä usein kuitenkin

4 kumman luona?
- miehen, koska asuin eri paikkakunnalla silloin

- toki, käytiin kuppilassa, katottiin leffaa jne., normaalia kanssakäymistä

- juteltiin, muttei ihan samalla syvyydellä kuin seurustelukumppanin kanssa

- ei oltu

- ei, kun mulla oli itelläkin. en tosin tiennyt, oliko miehellä, niistä ei ikinä puhuttu.

9 onko sulla?
- oli

10 onko tunteita panoa kohtaan,oletko kenties ihastunut tai tiedätkö onko pano ihastunut sinuun?
- alussa olin ihastunut, herra oli niin hyvännäköinen ja mukava. ei kuitenkaan kolahtanut kunnolla, mutta sen verran herkku, että halutti jatkaa tapailua vaikkei se muuhun johtanutkaan kuin hetkittäiseen hauskanpitoon. lopetin "kaveruuden" kun löysin miehen, jonka kanssa aloitin vakavan suhteen.

Olen nyt jo vakavassa parisuhteessa, mutta muistelenpa hetken tätä sinkkuaikojen ihanuutta vuoden parin takaa :)

Meillä on yhteinen kaveri ja tapasimme eräällä keikalla ensimmäisen kerran. Siitä se sitten lähti. Sen yön jälkeen lähinnä vkonloppuisin soiteltiin, että "missä meet, nähdäänkö?" jne. On minua 10 vuotta nuorempi, joten pelkkä seksi oli helppo valinta molemmille. Saatiin kumpikin mitä halusimme :)

2 kuinka usein tapaatte?
Nähtiin lähes vuosi, ehkä noin kerran kuussa. Joskus usemmin, joskus harvemmin.

Yhteydenotto oli hyvin tasapuolista. En yhtään osaa sanoa, kumpi enemmän..

4 kumman luona?
Useammin hänen. Tykkäsin siitä, että lähteminen oli vain omissa käsissäni.

Joo, ollaan toki. Mutta siis vain kavereita eli jos sattumoisin nähdään, niin voidaan hyvin istua yhdessä iltaa jne. Nykyään molemmat jo siis seurustelemme, mutta ennen yleensä tämä johti sitten sänkyyn kuitenkin.

Ei lainkaan. Juteltiin paljonkin hänen mimmeistään. Minun muista kumppaneista hän ei halunnut kuulla, mutta kyse oli lähinnä jostain miehisestä itsetunnosta kuin mustasukkaisuudesta.

9 onko sulla?
Oli muitakin silloin, satunnaisia ja ihastuksia.

Ei tunteita kummallakaan, mutta pidämme kyllä toisistamme ihmisinä. OIkein ihana nuori ja todella komea tyyppi :)

1 miten päädyitte vakipanoon? En tiedä, se vaan meni niin. Luulin ensin, että olis saattanut olla muutakin.
2 kuinka usein tapaatte? Tapasimme 0-3 krtaa viikossa.
3 kumpi ottaa yhteyttä useammin? Molemmat.
4 kumman luona? Pääasiassa hänen.
5 teettekö muuta kun sitä? Katsottiin leffaa silloin tällöin.
6 jutteletko hen.koht asioita? Vähän.
7 oletteko muuten kavereita? Ei oikeastaan, jos törmätään jossain vaihdetaan kuulumisia.
8 häiritseekö jos miehellä muitakin panoja? Jos olis ollut joku vakkari, ei olis kannattanu edes alkaa mihinkään, satunnaisista ei puhuttu.
9 onko sulla? Loppuajasta kyllä.
10 onko tunteita panoa kohtaan,oletko kenties ihastunut tai tiedätkö onko pano ihastunut sinuun? Alussa mä olin ihastuneempi häneen ja loppuajassa toisin päin.

Tämä siis menneessä elämässä. Mun mielestä parempi vaihtoehto kuin irtosuhteet, mutta herkästi polttaa näppinsä tai loukkaa toista. Toisille sopii ja toisille ei.... ja tietysti molempien pitää olla sinkkuja.

Kateltiin leffaa ja keskusteltiin, mutta keskittyi lähinnä seksiin kyllä suhteemme tekemisen osalta.

Juteltiin ja paljon.

2 kuinka usein tapaatte?
4 kumman luona?
9 onko sulla?

1. Olimme hyviä kavereita jo ennestään, molemmat sinkkuja. Se kuulosti kummankin mielestä jännittävältä idealta kokeilla. Olemme molemmat vapaamielisiä, ja kumpikin eli tuolloin puutteessa.
3. Olemme yhteydessä viikoittain, seksiä harastamme pari kertaa kuussa.
4. Minun luonani.
5. Juu, normaaleja kaverijuttuja.
6. Kyllä.
7. Oikein hyviä kavereita.
8. Ei. Lähinnä harmittaa, kun tiedän, ettemme todennäköisesti voi jatkaa tätä loputtomiin. En tiedä, mitä suhteellemme tapahtuu, jos mies alkaa seurustella eikä kumppani hyväksy seksiämme. Minusta seksi on mukavaa, ja olisi kaikkien kannalta parempi, jos sitä voisi harrastaa nykyistä vapaammin.
9. Ei ole. Olen yksin viihtyvää sorttia.
10. Totta kai on tunteita! Hän on upea tyyppi ja hyvä kaveri, ja seksimme on herkkää ja intohimoista. Jostakin syystä en vain haluaisi missään tapauksessa seurustella tai asua hänen kanssaan. Ei vetoa minuun potentiaalisena kumppanina.

Yhteenvetona voisi siis todeta, että fuckbuddyiksi päädytään tavallisimmin (joskaan ei tietenkään aina) sillloin, kun miehellä ei ole kiinnostusta muuhun kuin seksiin. Nainen voisi olla kiinnostunut muustakin tai sitten ei.

1 miten päädyitte vakipanoon? Ollaan tuttuja yli 10 vuoden takaa, silloin pientä sutinaa. Nyt molemmat erottu tahoillamme.
2 kuinka usein tapaatte? 1-2 krt/kk
3 kumpi ottaa yhteyttä useammin? Mies
4 kumman luona? Minun
5 teettekö muuta kun sitä? Kyllä
6 jutteletko hen.koht asioita? Kyllä
7 oletteko muuten kavereita? Ei
8 häiritseekö jos miehellä muitakin panoja? Ei
9 onko sulla? Ei
10 onko tunteita panoa kohtaan,oletko kenties ihastunut tai tiedätkö onko pano ihastunut sinuun? En ole ihastunut, en usko, että mieskään on ihastunut. Tosin en ole ihan varma. Järkiliiton tästä kyllä saisi, jos sellaisen haluaisi.

1 miten päädyitte vakipanoon? Olemme olleet ystäviä nuoruudesta saakka. Lähennyttiin erojemme jälkeen lisää ystävinä ja mies ehdotti seksiä ilman suhdetta. Ajattelin, että voihan sitä kokeilla. En tiennyt, että siihen jää koukkuun. Halu on hirveän kova eikä usko, kun järkeni tahtoo lopettaa seksisuhteen ja olla taas vaan kavereita.
2 kuinka usein tapaatte? Joka päivä, toisinaan montakin kertaa päivässä. Seksiä pari kertaa viikossa.
3 kumpi ottaa yhteyttä useammin? Mies.
4 kumman luona? Molempien.
5 teettekö muuta kun sitä? Ruokaa, ulkona syöntiä, leffojen katsomista, kahvilla käyntiä, kaupassa käyntiä ym
7 oletteko muuten kavereita? Kyllä
8 häiritseekö jos miehellä muitakin panoja? Kyllä. En tiedä että olisi. Jos olisi niin olisi helpompi irrottautua suhteesta. En suostu kuin yhteen kerrallaan.
9 onko sulla? Ei todellakaan.
10 onko tunteita panoa kohtaan,oletko kenties ihastunut tai tiedätkö onko pano ihastunut sinuun? Tykätään toisistamme. Fyysinen vetovoima on jotain käsittämätöntä. Hän himoitsee minua, pitää kauniina. Minä taidan olla rakastunut ja särjen tässä vielä sydämeni.

Fuckbuddyn tarpeessa?
Täältä lännestä löytyy yhdelle kunnollinen luottomies, josta on vaikka mihinkä ;)
Hyväs kunnos ja komia kattella
180/80 37 ei tupakoi.
Rohkea laittaa viestiä: riderjack7x@luukku.com

Yhden illan kapakkaseikkailu johti uusiin tapaamisiin.
2 kuinka usein tapaatte?
Vaihdellen, välillä viikottain, välillä parikin kuukautta väliä. Molempien muiden suhteiden ja asioiden mukaan.
Molemmat
4 kumman luona?
Harvoin mun luona, ei koskaan miehen luona, yleensä jossain muualla... Tämä paikan puuttuminen vaikuttaa myös siihen, ettei nähdä niin usein kuin haluttais.
Ei
Jonkun verran.
Ei. Juttukavereita kyllä, niin että puhelimessa voin hänelle jutella asioistani.
Jonkun verran.
9 onko sulla?
On satunnaisesti.
Aluksi olin ihastunut, mutta mies on naimisissa, joten en ajattele häntä enää romanttisesti. Mies ei ole ihastunut, ehkä jopa tunteeton, mutta kaipaa seksiä. Ja se on välillämme todella hyvää.

Vastaan kahdesta hyvin erilaisesta fuck buddysta joita tapailin yhtä aikaa.

Herra 1: Kaverisuhteen kautta.
Herra 2: Haimme netissä seksiseuraa.

2 kuinka usein tapaatte?
Herra 1: Toisinaan tapasimme ihan päivittäin, emme kuitenkaan aina seksin merkeissä. Sekstailtiin kun huvitti.
Herra 2: Asui toisessa kaupungissa, joka toinen viikonloppu-kerran kuukaudessa tapasimme.

Herra 1: Molemmat yhtä usein kaiketi.
Herra 2: Hän ilmoitti aina kun pystyi tulemaan luokseni.

4 kumman luona?

Herra 1: Hengailtiin kummankin luona.
Herra 2: Hän tuli luokseni, kerran taisi tosin ostaa minulle junaliput hänen luokseen.

Herra 1: Oltiin ihan kavereita eli joo, pyörittiin baareissa ja kotonamme.
Herra 2: Tarjosi aina ruoan seksitapaamisen jälkeen ravintolassa, muuten emme, ei jäänyt edes yöksi :D

Herra 1: Kaikenlaisista asioista.
Herra 2: Emme.

Herra 1: Oltiin ja ollaan edelleen.
Herra 2: Emme käytännössä.

Kummankaan kohdalla ei jos suojauksesta huolehditaan.

9 onko sulla?

Oli, paneskelin siis satunnaisesti kummankin kanssa.

En ollut ihastunut kumpaankaan, mutta Herra 1 oli ihastunut minuun. Tämä fuck buddy-suhde päättyikin sitten vähän ikävästi, koska olin painostanut etten halua tunteita tai suhdetta ja harrastan seksiä muidenkin kanssa. Herra 1 oli kumminkin varma että käytännössä seurustelemme. Aistin lievää mustasukkaisuutta siitä että panin muita ja kerroin siitä avoimesti, mutta mies oli todella tossu eikä ilmaissut mahdollisia tuntemuksiaan asiasta.

Olin puutteessa ja etsin seksiseuraa netin kautta. Kaksi tyyppiä löysin seksichatti-sivustolta ja yhden ilmoitukseen vastasin netissä.

2 kuinka usein tapaatte?

1-2 krt/kk

Mies.

4 kumman luona?

Miehillä on paikka.

Yhden fb:n kanssa olen tehnyt muutakin. Käydään moottoripyöräilemässä, saunotaan, syödään, keskustellaan.

Kyllä.

Ei.

Ei muuten, mutta tautiriski kasvaa.

9 onko sulla?

On.

En ole ihastunut, eikä ole muita tunteita kuin himoa. Yksi panoista ehkä on vähän ollut ihastunut, mutta on itsekin parisuhteessa.

kiitos jos vastaat:)[/QUOTE]

Tässä vastauksia...tämä suhde loppui, kun tapasin nykyisen mieheni, mutta voin varmaan silti vastata ko. suhteesta :D

1 miten päädyitte vakipanoon? Elämäntilanne kummallakin sopi siihen...
2 kuinka usein tapaatte? 1-3krt/vko
3 kumpi ottaa yhteyttä useammin? Kumpikin otti tasapuolisesti
4 kumman luona? Minun
5 teettekö muuta kun sitä? Ei, tai kahvitellaan, mutta ei muuta...
7 oletteko muuten kavereita? Ei
8 häiritseekö jos miehellä muitakin panoja? Ei!
9 onko sulla? Oli kyllä!
10 onko tunteita panoa kohtaan,oletko kenties ihastunut tai tiedätkö onko pano ihastunut sinuun? Ei tunteita...kummallakaan...

Tätä luettuani totean, että esitykseni huorien saamiseksi Terveyskeskuksiin olisi aiheellista. Ei tarvittaisi FuckBuddyjä, kun yhteiskunta kustantaisi naiset, joihin tehdä tarpeensa ja miehet, jotka voisivat miellyttää puutteessa olevia naisia!

Yhteistyössä