Tehyläisten joukko irtisanomisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietityttää

Vieras
Laitoin tän toho pakkolaki ketjuun,mutta aloitan oman

Ok, sairaanhoitajille olisin valmis antamaan lisää palkkaa.. Mutta missä raja tulee vastaan.
Ei ole s-hoitjien/kätilöiden vika,että mulla on riski synnyttää aikaisin,tiedän..
Mutta HELVETTI EN HALUA ruotsiin synnyttään. Jos Mulla nyt alkaa supistukset säännöllisesti pääsenkö Naistenklinikalle(hki) synnyttään ja saako pieni tehohoidon?
Vai ihan tosissaan lennättää mut Ruotsiin synnyttään YKSIN en puhu Ruotsia/englantia niin hyvin,että pärjäisin jossain sairaalassa!!En ymmärtäisi jos todetaan joku komplikaatio lapsella,että mikä häntä vaivaa,tajuaisin että jokin on vialla,mutta se tärkein että mikä on vialla sitä en tietäisi!!..Ei en halua.

Eikö tähän hommaan voisi jo tulla ratkasu ihan sama mulle,että kumpi antaisi periksi kuhan vaan tulisi ratkaisu ja pian.

Tietääkö kukaan,että miten toimii käytännössä helsingin naistenklinikka nyt entä keskola?
FAKTAA?

Laki turvaa tavalliset synnytykset. Jos vaarana olisi ennenaikainen synnytys niin silloin sinut voidaan lennättää jonnekkin muuhun maahan. Älä hätäile! Kyllä kaikki järjestyy :)

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Lehdessä ainakin luki, että Upsalaan oli lähetetty kaksi äitiä, joilla oli vaarana ennenaikainen synnytys ja vauvat tulisi tarvitsemaan keskoshoitoa.
Kiitos.
Ahaa,mutta oliko ne jo sairaalassa sisällä ja esim.tipalla pidettiin supistukset pois.
Ja sen takia siirrettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laki turvaa tavalliset synnytykset. Jos vaarana olisi ennenaikainen synnytys niin silloin sinut voidaan lennättää jonnekkin muuhun maahan. Älä hätäile! Kyllä kaikki järjestyy :)

Kyllä kaikki järjestyy sitä en pelkää..
Mutta kuten ap.kirjoitti niin kielitaito ei oikeesti riitä mulla..
Se on se mikä oikeesti jännittää ja mietityttää.

Jag vill ha epidural,helvette :ashamed: Siinä on mun kielitaito ei kaunista ei.. :ashamed:

Jos joku täällä ruotisin kielen taitoinen pitäis pikku kurssin synnytys sanastosta,Pika kurssilla :D :laugh:

Yhteistyössä