Tehyläisiä paikalla? Jäsenmaksuasiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ennariina

Aktiivinen jäsen
04.01.2007
2 571
0
36
Hoitovapaalla ollessahan ei jäsenmaksua peritä, mutta entäs jos lähden tekemään viikonloppuisin joskus keikkaa? Miten sitten asia hoidetaan? Tyhmänä tätä kysyn, aina se on suoraan palkasta peritty kun täysipäiväisesti olen töissä ollut mutta mites keikkahommien aikaan?

Keikoista maksetaan se 1,2% tai vähintään 6?/kk, mut niihin tarviit erilliset maksulaput,e t tarvii olla tehyyn yhteydes. Näin mun mielest. Jos teet keikkaa omalla työpaikalla, jossa se on ennen äitiyslomaa oot ollu töissä, perii työpaikka se edelleen siitä keikkapalkasta.

Alkuperäinen kirjoittaja näin mun mielestä:
Keikoista maksetaan se 1,2% tai vähintään 6?/kk, mut niihin tarviit erilliset maksulaput,e t tarvii olla tehyyn yhteydes. Näin mun mielest. Jos teet keikkaa omalla työpaikalla, jossa se on ennen äitiyslomaa oot ollu töissä, perii työpaikka se edelleen siitä keikkapalkasta.

Joo, tuo 6e kuulostaa tutlta. Oon varmaan joskus vuonna yks ja kaks maksanut itse tuota 6e summaa sellaisella maksukaavakkeella. Eli täytyy ottaa tehyyn yhteyksiä jos aloitan viikonloppukeikkailun. Kiitos sinulle:)

Yhteistyössä