Tehonutraus 5 päivän startti.

Aloitan 1.10. ke. lisäksi otan joka päivä rasvasieppareita, tonalinia ja kromia. Sen jälkeen olisi tavoite alkaa laihduttaa kunnolla pv.pisteillä, dieettiä. Ja paasto on yksi mitä teen, sitä en tee kuitenkaan laihduttaakseni, se on vaan mun juttu saan siitä älyttömän hyvän olon. Yleensä paastoan yövuorojen aikana kun ei juuri kulutakkaan mitään. Meillä yövuoroja on 2 yötä peräkkäin ja kahdesti kuussa, joten paastoan kerrallaan 3 vrk joko molemmat yövuoro kerrat eli kuukaudessa paastoamista tulee 3-6vrk.
Olisko muita nutraajia jotka aloittaisi yhtä aikaa. En ole enne nutrannut joten odotan kauhulla kuin pahan makuisia noi pöperöt ovat :x =)
Tsemppi kaveria kaipailen! =) Tulee mukaan!

Itse syön nyt maanantaista perjantaihin tuon tehostarttipaketin. Syön kyllä muutakin, koska imetän vielä vauvaa. Eilinen meni hyvin ja kaikki muut maistui paitsi se pasta... Kilon verran oli paino tänään vähemmän, vaikka tosiaan siis söin aika paljon muutakin vielä noiden päälle!

No niin. Eka aamu. Eka pirtelö vetastu. Aika elämys oli kun en osaa syödä juoda aamuisin mitään makeaa. Oli ihan kaakaon makusta toi suklaapirtelö. Tökki hiukan näin aamusta toi makeus mutta kyllä sen joi. Tästä se lähtee. Yleensä Laihduttamisessa on vaikeinta eka viikko ja sit vatsalaukku pienenee ja ei ole koko ajan nälkä. Näin ainakin mulla et tuskallista viikkoa esessä. Ja päätä alkaa särkee jossain vaiheessa vaikka juon tarpeeksi 2-4 litraa päivässä.
Käyn illalla tai huomenna kertomassa kuin hyviä/pahoja noi sapuskat on. Jos nyt joku on kiinnostunut nutraamisesta =)
Edelleenkin kaipaan nutrauskamuja! :flower:
Tilsulle tsemppiä! Hienoa kilo lähtenyt ja lisää varmasti lähtee. On nois kalorit aika alhaiset.

Toinen päivä menossa. Eilinen oli helppo päivä. Illalla yhdeksään aikaa teki mieli vaikka mitä syödä mut sitten iski pääsnsärky ja nälkä hävisi. Tänään aamusta alkoi päänsärky ei auttanut vesi otin lääkettä. Nuo ruuat on heikko kohta. Suurin osa on makeaa oikeen ällyn lälly makeaa ja ite kaipaan nälässä enempi suolasta ruokaa joten ihan hyvää oli toi juustopasta ja tomaattiliemi. Patukat ovat karseimpia kun ne ovat niin järkyn maikeita. No yhtä palaa kun pyörittää viis minaa suussa ni ei tee mieli makeata.
Mut fiilis on hyvä, kun ei vaan pää särkisi. =)

Yhteistyössä