Tehokkain hampaiden valkaisu kotona?

  • Viestiketjun aloittaja hammaskeiju
  • Ensimmäinen viesti
hammaskeiju
Minkä merkkinen tuote olisi paras (ja mahd. vähän hampaita vahingoittava! ) tahna tms hampaiden valkaisuun kotona?

En todellakaan ala harjaamaan sitruunalla, suolalla eikä millään muullakaan hampaita tappavalla.
Denivitiä olen käyttänyt nyt yhden tuubillisen verran, mutta se ei vakuuttanut mua kyllä.
Ei mulla kyllä ole edes mitkään keltaiset hampaat, mutta vähän epätasaisen väriset mm kahvin juonnista johtuen.

En ole myöskään uskaltanut tilata noita liuskoja jenkeistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mä käytän Dentosal merkkistä.
En ole koskaan kuullutkaan! Pitääkin googlettaa :) Kiitos!
Apteekista ostettu ja ihan ok toimiva.Eihän se nyt sellaiseksi tee kuin mainoksessa jossa tyttö ja poika ja valot sammuu.
Mutta minusta toimiva,jos vertaan tavallisella pestyihin ja tuolla pestyihin hampaisiin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mina tilasin crest white stripsei jenkeista ja olivat tosi tehokkaita!
Milloin olet ne käyttänyt?
Mun parilla kaverilla on juuri tällä hetkellä kymmenen päivän liuskat käytössä noita samaisia crest whiteja, ja ne näyttävät todella toimivan! Mutta mun mielestä ehkä liian tehokkailta tuntuvat, olisi kiva nähdä miltä hampaat näyttävät vuoden-pari tollaisen valkaisukuurin jälkeen..
Vuoden suunnilleen pitäisi tuloksen kestää, mutta mitäs sitten? Miltä hampaiden kiille näyttää?
 
Sanna
Ei ei älä missään nimessä rupea harjaamaan sitruunalla tai suolalla. Menevät vain hampaat huonompaan kuntoon.

http://hampaidenvalkaisut.com/hampaiden-kotivalkaisu-edullinen-ja-suosittu-valkaisumenetelma

Kotivalkaisuun soveltuvia tuotteita on monia, kuten valkaisevat hammastahnat, purukumit, valkaisukynät, valkaisuteipit ja valkaisupuikot. Niistä vain valitsemaan!
 
Iida Kaistinen
Toimivassa hampaidenvalkaisutuotteessa on peroksidia. Sille ei voi valitettavasti mitään.
Myös ammattilaisella tehdyssä valkaisussa käytetään peroksidi tuotteita. Ja se on aivan turvallinen kiilteelle oikein käytettynä. Seuraa vaan tarkasti valkaisutuotteen ohjeita.
Mä oon ite käyttäny crestin 3dwhite:ä jo monta vuotta, eikä mitään ongelmia ole ollut. Hampaat tulevat juuri niin valkoisiksi kuin itse haluaa ja hammaslääkärillä käynneillä olen joka kerta kertonut mitä valkaisutuotetta käytän ja hammaslääkäri on sanonut että kiille näyttää todella hyvältä.
 
hömöti
Apteekeista saa iWhite paketteja johonki viiteenkymppiin, se ei vahingoita hampaita mutta pitäisi olla tehokas, siinon semmoset hammaskaaren muotoiset kupit joissa on se valkaisuaine, se läntätään vaan suuhun pesun jälkeen. http://www.iwhiteinstant.com/fi
 
ainavalkeat
Itse olen käyttäny ties mitä kotivalkaisutuotetta, muunmuassa iWhite valkaisuaineita ja voin todeta ettei mikään vedä vertoja Crestin liuskoille helppoudessa, tehossa ja valkaisukyvyssä. Olen niitä itse käyttänyt jo useamman vuoden ja ennen kaverini lähetti niitä jenkeistä tai sitten raahasin niitä itse matkalaukullisen mukanani, mutta onneksi nykyään niitä saa tilattua suoraan crestin omilta suomen sivuilta 3dwhite.fi:stä suoraan koti ovelle. Eikä hintakaan ole paha, koska tuote kestää kummiskin melkein vuoden.
 
Mirkaa1984
Crestit taas kuulostavat aika myrkyllisiltä minun mielestäni...Satuin lukemaan artikkelin, jossa miehelle oli kurkkuun tavallaan palanut reikä noilla Crestin tuotteilla. Daily Mailista muistaakseni, jos joku nyt kiinnostuu etsimään jutun. :D

Haluaisinkin löytää jotain luonnollisempaa, kookosöljystä olen kuullut. Luin juttua myös aktiivihiilestä, ja kiinnostaisi kyllä kokeilla: http://www.whitening.nu/fi/warpaint/ Onko kenellekään kokemusta tuosta Warpaintista?
 

Yhteistyössä