teho-osasto

  • Viestiketjun aloittaja tehisfani
  • Ensimmäinen viesti
mä ajattelin ihan samaa :D

Mä en nähnyt ihan kunnolla loppua, menikö jotenkin niin et kun se yks uus amanuenssi soitteli vaimolleen et siellä kotona ei ollutkaan vaimoa ja lasta? kun näin vaan sen valokuvan lopussa onnellisesta perheestä.. Hitto ku piti just kaverin soittaa pahimmoilleen.. :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja veikkaan:
mulle tuli mieleen et se on joko ollut siellä potilaana tai menettänyt siellä jonkun läheisenä. jotenkin se reaktio oli outo kun ne meni sinne traumahuoneeseen.
Siinähän jossain vaiheessa mainittiin tsunamista, ehkä menettänyt siihen perheensä?
 
as
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
se valokuva siinä lopussa vinkkas jotain.... ja siinä alussa kun jumppas oli niin miehinen... ja sitten se yks hoitaja sanoi sille että olet niii tutun näköinen...
Mun mielestä se nainen siinä kuvassa oli se itse ja siinä sen lapsi ja mies.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja veikkaan:
mulle tuli mieleen et se on joko ollut siellä potilaana tai menettänyt siellä jonkun läheisenä. jotenkin se reaktio oli outo kun ne meni sinne traumahuoneeseen.
Siinähän jossain vaiheessa mainittiin tsunamista, ehkä menettänyt siihen perheensä?
Samaa ajattelin.
 
ai se olikin sen uuden pomon kuva? Okei, mä luulin et olin sen kuka soitteli vaimolleen koko ajan ja ihmettelinkin kun kuvassa ei ollut ku yks laps vaikka se puhu lapsista monikossa... okei joo, ois pitäny ottaa nauhalle, hitto ku poistin nauhotuksen ku luulin et katon sen, ja viime viikkonen jäi kattomatta, kylläpä mun sarjafriikkeys nyt kärsii.. :D
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja google kertoo:
Haluatteko tietää?
Älä vaan paljasta mitään! haluan itse nähdä sitten kun sen aika tulee...

Musta tuntuu, että se on menettänyt oman perheensä jossain onnettomuudessa -> siksi kavahti sitä traumahuonetta. Ja se alun treenaus on sen tapa hallita suruaan ja itseään. Mutta se jäi muakin hämäämään, että miksi se hoitsu sanoi sen olevan niin tutun näköinen...
 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja as:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
se valokuva siinä lopussa vinkkas jotain.... ja siinä alussa kun jumppas oli niin miehinen... ja sitten se yks hoitaja sanoi sille että olet niii tutun näköinen...
Mun mielestä se nainen siinä kuvassa oli se itse ja siinä sen lapsi ja mies.
No näin minäkin vaan oletin. Ei tullut sukupuolenvaihdosleikkaus mieleenkään! Mut jäi kyllä kaivelemaan se "oot tutun näköinen" -kommentti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja google kertoo:
Haluatteko tietää?
EEEIIII! Kun kerro vaan selviääkö ees lähiaikoina vai pitkäänkö joutuu oottamaan? Se ykshän oli siellä Afrikassa, mutta eikö se ollut sen Rasgotran mies, joka kuolikin jo?
Michael?
Afrikassa oli kyl Carter, eiks ollutkin...?
Mutta eikös Rasgotra ole Neela?Ja se ei ole seurustellut Carterin kanssa?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja google kertoo:
Haluatteko tietää?
EEEIIII! Kun kerro vaan selviääkö ees lähiaikoina vai pitkäänkö joutuu oottamaan? Se ykshän oli siellä Afrikassa, mutta eikö se ollut sen Rasgotran mies, joka kuolikin jo?
Michael?
Afrikassa oli kyl Carter, eiks ollutkin...?
Mutta eikös Rasgotra ole Neela?Ja se ei ole seurustellut Carterin kanssa?
Ja se Michael taisi olla Irakissa?
 

Yhteistyössä