Käsittämättömän typerää, mutta rakkaus on sokea! Pitäis vain muistaa että se arki astuu aina kuvaan ja harvemmin se niin ruusuista on. Pelko siitä, et ex vois viedä lapset pois maasta ois kamalaa.
Okei, joo, ymmärrän maahanmuutto ja näin joo - tuo mies maksaa jollekkin taposta, mutta eipä kukaan sitä suomalaismiestä ole pakottanut tappamaan toista ihmistä? Miksei kukaan huomaa sitä? Jos suomalaismies olisi maksanut mamulle taposta niin silti täällä kiehuttaisiin, oooh, mamu tappaa !! Tyhmät ihmiset.
[QUOTE="vieras";28313882]Murhan tekijähän oli suomalaismies?
Okei, joo, ymmärrän maahanmuutto ja näin joo - tuo mies maksaa jollekkin taposta, mutta eipä kukaan sitä suomalaismiestä ole pakottanut tappamaan toista ihmistä? Miksei kukaan huomaa sitä? Jos suomalaismies olisi maksanut mamulle taposta niin silti täällä kiehuttaisiin, oooh, mamu tappaa !! Tyhmät ihmiset.[/QUOTE]
Näinpä. Näille idiooteille merkitsee vain kansallisuus, ei se, että joku on rikollinen. Tekopyhää, sanon mä.
Idiootit itse, kun tappo johtui siitä et murhan tilaajalla on kersoja tapetun naiskaverin kanssa, eikä tilaaja hyväksynyt tätä suhdetta vaan tapatti miehen!
Naapurin tyttö deittaa yhden kanssa ja aikoo sitten lempata kun kyllästyy. Se kun "ostelee kaikkee kivaa ja kehuu aina". Olen sanonut, että et siitä niin vain eroon pääse, muttei usko . Työni takia joudun paljon näiden kanssa tekemisiin eikä asenteeni ole mennyt ollenkaan positiiviseen suuntaan. Opiskelijat ovat usein ihan erilaisia.