Tehdääs uusi blogipino

"vieras"
Mulla on noihin kuviin kauhean ristiriitainen suhtautuminen :D. Haluaisin, että kuvissa olisi sitten oikeasti joku pointti (ok, sen vessakuvan laitoin ihan huvikseni) eikä "vain" kuvitusta kuvituksen vuoksi. Mutta oikeassa olet, kyllähän kuvat keventäisivät... pitää alkaa kehitellä jotakin :).
Ymmärrän mitä tarkoitat. Enkä toivo esim. "päivän asu" "mitä söin tänään"- kuvia.
Esim. pohjanmaa- tekstissäsi olisin toivonut kuvaa pohjanmaalta, en siellä asu, kävin kesällä ja todella yllätyin miten paljon tilaa, tyhjää tilaa joka suuntaan, siellä on.
Mutta joo, tämä vain yhden ihmisen mielipide. :)

Mulla on noihin kuviin kauhean ristiriitainen suhtautuminen :D. Haluaisin, että kuvissa olisi sitten oikeasti joku pointti (ok, sen vessakuvan laitoin ihan huvikseni) eikä "vain" kuvitusta kuvituksen vuoksi. Mutta oikeassa olet, kyllähän kuvat keventäisivät... pitää alkaa kehitellä jotakin :).
Jos ottaisit oman kuvan sinne yläpalkkiin, vaikka kirjahyllystäsi, oliko sinulla se värikoodattu hylly? Minusta tuo ulkoasu on nyt kivemman näköinen, mutta kaipaisin niitä kirjoja jossain muodossa sinne.=)

Riepulle vielä: jos tuo fontti jää, niin voisi olla asteen verran suurempaa. Mun mielestä vanhojen tekstien courier vaan näyttää nyt entistäkin paremmalta...

Ja uusimmata tekstistä, se oli hyvä! Siinä oli jotakin sellaista juuri sinua (vaikken tunnekaan, mutta into kuultaa läpi tekstistä) ja lämpöä ja rakkautta. Aihe oli kaikkiaan hyvä. Lopetuslause oli hiukan samantyyppinen kuin aiemmin.

Jos ottaisit oman kuvan sinne yläpalkkiin, vaikka kirjahyllystäsi, oliko sinulla se värikoodattu hylly? Minusta tuo ulkoasu on nyt kivemman näköinen, mutta kaipaisin niitä kirjoja jossain muodossa sinne.=)
Mulla loppuu järki! Help! Jos laittaa kuvan sinne yläpalkin taustakuvaksi, niin saako, ja jos niin miten, sitä otsikkoa siirrettyä sen palkon alalaitaan?

"kira"
[QUOTE="Memmu";24605685]Minunkin blogiani saa käydä kommentoimassa :) Uutuutena nukkekodin asukkaille tehty saunarakennus ;)[/QUOTE]

Ihania nuo nukkekoti jutut. Oispa itekki yhtä näppärä käsistä :)

Yhteistyössä