Elikkä maisnosta omaa blogiasi ja jos ei sitä omaa ole niin lemppariblogisi sitten.
Olkka hyvät
Olkka hyvät
minä seurailin blogiasi joskus talvella, olin jo unohtanut kokonaan =) Ihania löytöjä, ja niiiin kade kun täältä ei meinaa noin halvalla ihania saada
No ei saa unohtaa mun ihanaa blogianiminä seurailin blogiasi joskus talvella, olin jo unohtanut kokonaan =) Ihania löytöjä, ja niiiin kade kun täältä ei meinaa noin halvalla ihania saada
Meillä nuoriso seuraa tuota.http://kakkakaffe.com/
3 alle 3 vuotiaan naisen blogi, hän on vasta 24v. suomenruotsalainen nainen
Saa muuten kommentoida uutta ulkoasua. Olen kahden vaiheilla, vaihtaako alkuperäinen takaisin...
huomattavasti parempi fontti! kuvia olis kiva saada.
Jotenkin pidin siitä vanhasta kuitenkin enemmän. Siinä tekstin pohjaväri oli kiva ja teksti ilmavampaa.Saa muuten kommentoida uutta ulkoasua. Olen kahden vaiheilla, vaihtaako alkuperäinen takaisin...
Juu, vaihdoin fontin, kun Courierin luettavuutta moitittiin. Samaa mieltä, että otsikko ei ole kovin onnistunut. Ja kirjoja kaipaan sitten kuitenkin... äh, vaikeaa .Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24430171:Jotenkin pidin siitä vanhasta kuitenkin enemmän. Siinä tekstin pohjaväri oli kiva ja teksti ilmavampaa.
Sulla on uusimmassa tekstissä eri fontti kuin muissa?
Otsikko ei ole kovin tyylikäs. Tuon mallin (valkoinen, leveä pohjaosio) kanssa sopisi se kirjahylly-taustakuva ihan hyvin.
Ulkoasu on kiva, selkeä. Sisältö kunnossa tekstin osalta, mutta jäin kaipaamaan kuvia. Laittaisin jokaiseen postaukseen tekstin lisäksi kuvan, keventäisi ja monipuolistaisi asiaa.Saa muuten kommentoida uutta ulkoasua. Olen kahden vaiheilla, vaihtaako alkuperäinen takaisin...