Tehdääs uusi blogipino

minä seurailin blogiasi joskus talvella, olin jo unohtanut kokonaan =) Ihania löytöjä, ja niiiin kade kun täältä ei meinaa noin halvalla ihania saada :D
No ei saa unohtaa mun ihanaa blogiani :D

Onneksi olit nyt piakalla, kun siitä muistutin :) Muutama postus taaksepäin oli nettilöytöjä ja niitä on tulossa lisääkin...eli aina välillä netistäkin löytää kaikkea kivaa, kohtuuhinnalla :)

Saa muuten kommentoida uutta ulkoasua. Olen kahden vaiheilla, vaihtaako alkuperäinen takaisin...
Jotenkin pidin siitä vanhasta kuitenkin enemmän. Siinä tekstin pohjaväri oli kiva ja teksti ilmavampaa.
Sulla on uusimmassa tekstissä eri fontti kuin muissa?
Otsikko ei ole kovin tyylikäs. Tuon mallin (valkoinen, leveä pohjaosio) kanssa sopisi se kirjahylly-taustakuva ihan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24430171:
Jotenkin pidin siitä vanhasta kuitenkin enemmän. Siinä tekstin pohjaväri oli kiva ja teksti ilmavampaa.
Sulla on uusimmassa tekstissä eri fontti kuin muissa?
Otsikko ei ole kovin tyylikäs. Tuon mallin (valkoinen, leveä pohjaosio) kanssa sopisi se kirjahylly-taustakuva ihan hyvin.
Juu, vaihdoin fontin, kun Courierin luettavuutta moitittiin. Samaa mieltä, että otsikko ei ole kovin onnistunut. Ja kirjoja kaipaan sitten kuitenkin... äh, vaikeaa :D.

[QUOTE="vieras";24430225]Ulkoasu on kiva, selkeä. Sisältö kunnossa tekstin osalta, mutta jäin kaipaamaan kuvia. Laittaisin jokaiseen postaukseen tekstin lisäksi kuvan, keventäisi ja monipuolistaisi asiaa.[/QUOTE]

Mulla on noihin kuviin kauhean ristiriitainen suhtautuminen :D. Haluaisin, että kuvissa olisi sitten oikeasti joku pointti (ok, sen vessakuvan laitoin ihan huvikseni) eikä "vain" kuvitusta kuvituksen vuoksi. Mutta oikeassa olet, kyllähän kuvat keventäisivät... pitää alkaa kehitellä jotakin :).

Yhteistyössä