tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmaana:
tulee sellaisia kommentteja, että edessä on varmaan nikin vaihto :LOL: :LOL:
Ei missään nimessä, sähän erotut eduksesi :) Ja sitä paitti kauheeta kun ihmiset koko ajan vaihtaa nimimerkkejä just kun meinaa oppia edellisen :/ Oliks nahkatakkinen tyttö muuten yh vai mistä se tuli?
niin olen käsittänyt, kun "työntää lastenvaunujaan ilman saattajaa"...
Hmm. On aika kauan siitä kun oon sen kuullut.. No mut mun versiossa sulla ei ole lapsia vaan olet huoleton opiskelijaneitonen joka on vielä villi ja vapaa :p
Eli olet siis nahkatakkinen tyttö ennen biisin tapahtumia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Minka Meduusa on vaaleatukkainen viettelijätär joka syö miehiä lounaaksi. Minkalla on pilkettä silmäkulmassa ja aina meno päällä, hän on heti valmis radalle kun kaverit soittaa. Minka on bileiden sielu ja jokainen mies toivoo pääsevänsä saatille. Miehille tosin saatille pääsy on usein kohtalokasta, koska Minka on kuin rukoilijasirkka, miestä ei välttämättä reissun jälkeen enää löydy..
:LOL: :LOL: Kyllä mä olen kaukana viettelijästä. :ashamed:
 
Aatamin Akka on ison maatilan emäntä jolla on iso lauma lapsia, pönöttävä pöhöttynyt ukko ja justiinamainen olemus. Lehmiä, lampaita, kissoja ja kanoja löytyy vaikka muille jakaa ja Akka onkin aina menossa jossain. Aamu alkaa neljältä lypsyllä ja jatkuu aina iltakymmeneen kissojen ruokintaan. Akka on aina pätevä ja tomera emäntä joka laittaa pötyä pöytään koko kylälle kun kinkerit kokoontuvat Akan tuvassa. Akka on jo parhaat päivänsä nähnyt, mutta miehensä silmissä aina maailman kaunein Akka ja miehen keski-iänkriisi onkin ilmentynyt jatkuvana, jo lähes häiritsevänä perseenpuristeluna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Aatamin Akka on ison maatilan emäntä jolla on iso lauma lapsia, pönöttävä pöhöttynyt ukko ja justiinamainen olemus. Lehmiä, lampaita, kissoja ja kanoja löytyy vaikka muille jakaa ja Akka onkin aina menossa jossain. Aamu alkaa neljältä lypsyllä ja jatkuu aina iltakymmeneen kissojen ruokintaan. Akka on aina pätevä ja tomera emäntä joka laittaa pötyä pöytään koko kylälle kun kinkerit kokoontuvat Akan tuvassa. Akka on jo parhaat päivänsä nähnyt, mutta miehensä silmissä aina maailman kaunein Akka ja miehen keski-iänkriisi onkin ilmentynyt jatkuvana, jo lähes häiritsevänä perseenpuristeluna.
:LOL: :LOL: Tuo kohta osui ihan täysin! Muuten en kyllä allekirjottaisi. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Eikö mun nikistä oikeesti tuu kenellekään muulle mitään mieleen? :snotty:
Mulle tulee mieleen nikistä semmonen hillitty, rauhallinen keski-ikäinen täti-ihminen, joka ei ei pidä melua itsestään, kuuntelee, ymmärtää, jonka puoleen koko suku kääntyy jos on ongelmia ja tarvitsee apua tai ymmärtäjää, mutta joka tarpeen tullen osaa laittaa kuriin niin lapsen kuin aikuisenkin, ja jota sitten todellakin uskotaan jos se ärähtää.
 
Essie on pikkutyttö jolla on vaaleat saparot, aina värikkäillä ponnareilla kiinnitettyinä. Essiellä on söpösiä pikkumekkoja ja hän hypähtelee iloisan leikkisästi joka paikkaan, usein hyppynarun kanssa. Essien lempiruokaa on mummon lihapullat ja mukana leikeissä kulkee usein äidin vanha räsynukke Liisa-Lölli. Nimi tulee siitä ettei Essie pienenä osannut sanoa R-kirjainta, mutta nukke muistutti naispuolista Rölliä. Essielle maailma on vielä vailla huolia ja murheita ja jokainen päivä on aurinkoinen kukkaketo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Eikö mun nikistä oikeesti tuu kenellekään muulle mitään mieleen? :snotty:
Mulle tulee mieleen nikistä semmonen hillitty, rauhallinen keski-ikäinen täti-ihminen, joka ei ei pidä melua itsestään, kuuntelee, ymmärtää, jonka puoleen koko suku kääntyy jos on ongelmia ja tarvitsee apua tai ymmärtäjää, mutta joka tarpeen tullen osaa laittaa kuriin niin lapsen kuin aikuisenkin, ja jota sitten todellakin uskotaan jos se ärähtää.
Tää on ihana :heart: Voi kun mä sitten keski-ikäisenä olisin tuollainen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Eikö mun nikistä oikeesti tuu kenellekään muulle mitään mieleen? :snotty:
Lassie? Ehkä hulmuava pitkä tukka, vaalea päältä alta ruskea? :D kapeat kasvot
Vaaleat hiukset on mutta lyhyet :D Päältä hieman vaaleammat kuin alta (päällimmäisiin hiuksiin ei väri tartu) ja kasvot on kapeat :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Essie on pikkutyttö jolla on vaaleat saparot, aina värikkäillä ponnareilla kiinnitettyinä. Essiellä on söpösiä pikkumekkoja ja hän hypähtelee iloisan leikkisästi joka paikkaan, usein hyppynarun kanssa. Essien lempiruokaa on mummon lihapullat ja mukana leikeissä kulkee usein äidin vanha räsynukke Liisa-Lölli. Nimi tulee siitä ettei Essie pienenä osannut sanoa R-kirjainta, mutta nukke muistutti naispuolista Rölliä. Essielle maailma on vielä vailla huolia ja murheita ja jokainen päivä on aurinkoinen kukkaketo.
Ihana :heart:
 
Punkmamma on päälle neljääkymmentä käyvä mamma jolla on musta rasvainen tukka ja rööki huulessa. Hän työntelee lastenvaunuja Helsingin kaduilla ja manaa nuorisoa jotka eivät edes tiedä mistä punk aatteena on saanut alkunsa. Punkmammalla on nahka- tai farkkutakki, farkut tai nahkahousut ja aidot kasarilenkkarit. Punkmamman lapset ovat miniversioita hänestä itsestään, niin tytöt kuin pojatkin. Punkmammalla on kolme lasta, kaikki eri miesten kanssa. Hänestä miehet ovat turhakkeita ja ainoa miesten työ johon kolmijalkaisia tarvitaan on itse akti. Punkmamma on hieman elämäänsä kyllästynyt työtön yh joka kuitenkin naapurien epäilyksistä huolimatta on hyvä ja rakastava äiti.
 
One large coffee to go on kiireinen uranainen joka asuu New Yorkissa Manhattanilla. Joka aamu coffee laittaa itsensä viimeisenpäälle valmiiksi; muotikuteet, manolot jalkaan, lärvä kuntoon ja menoksi. Coffee menee ensimmäisenä Starbucksille, tilaa ison kahvin lo-fat, muskottipähkinällä ja kevyellä vaahdolla, juoksee taksiin ja saapuu hehkeänä Voguen toimistolle jossa hän suunnittelee kuvauspaikkoja ja asukokonaisuuksia kuvauksiin. Coffee nauttii työstään ja on erinomainen siinä, vapaa-aikanaan hän elää Sinkkuelämää isolla S:llä.
 
Miimii10 on nainen joka on aina halunnut olla jotain, mutta josta ei ole oikein tullut mitään johtuen hänen äärimmäisenä ujosta luonteestaan. Hän on kuin sattuman kautta päässyt naimisiin yläasteaikaisen poikaystävänsä kanssa, molemmat kun ovat hieman vässyköitä ja ovat ymmärtäneet ettei kovasti ole toivoa ketään muutakaan löytää. Miimiillä on pieni lapsi joka on hänen elämänsä keskipiste ja miimii on erittäin rakastava äiti, vaikka hänellä onkin jatkuva pelko siitä ettei hän ole tarpeeksi hyvä. Miimiin äiti soittaa tyttärelleen joka päivä, huolehtii että tämä on syönyt ja syöttänyt lapsensa, siivonnut kodin ja ulkoiluttanut kissan. Äidin ylihuolehtivuudesta johtuu miimiin oma saamattomuus, äiti on tukahduttanut hänet. Keskustelutilanteissa miimii haluaisi kovasti ottaa kantaa, hän on sivistynyt ja tietää paljon maailman tilanteesta, mutta ei saa sanaa suustaan, varsinkaan jos joku kysyy hänen mielipidettään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
One large coffee to go on kiireinen uranainen joka asuu New Yorkissa Manhattanilla. Joka aamu coffee laittaa itsensä viimeisenpäälle valmiiksi; muotikuteet, manolot jalkaan, lärvä kuntoon ja menoksi. Coffee menee ensimmäisenä Starbucksille, tilaa ison kahvin lo-fat, muskottipähkinällä ja kevyellä vaahdolla, juoksee taksiin ja saapuu hehkeänä Voguen toimistolle jossa hän suunnittelee kuvauspaikkoja ja asukokonaisuuksia kuvauksiin. Coffee nauttii työstään ja on erinomainen siinä, vapaa-aikanaan hän elää Sinkkuelämää isolla S:llä.
Mä koitin miettiä tosta edes yhden lauseen osan joka pitäis tai edes saattaisi pitää paikkansa mun kohdalla, mutta pisin totuudenmukainen pätkä olis ehkä "ison kahvin". :D
 
Lumo on vaalea, surumielinen kukkaistyttö. Hän tuntee syntyneensä väärään aikaan, Lumo kuuluisi oikeasti 70-luvulle, hippien ja vapaan rakkauden aikakauteen. Lumo opiskelee Helsingin yliopistossa eläinlääketiedettä, mutta hänen todellinen intohimonsa on kasvien parissa. Lumo tekee osa-aikaisena töitä Helsingin kasvitieteellisessä puutarhassa ja yrittää kerätä rohkeutta lopettaa opiskelut. Lumon mies on konservatiivisempi kuin nuori vaimonsa ja pitää Lumon unelmia haihatteluna. Ansiotyötä on tehtävä ja rajoilla on että opiskelukaan käy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Lumo on vaalea, surumielinen kukkaistyttö. Hän tuntee syntyneensä väärään aikaan, Lumo kuuluisi oikeasti 70-luvulle, hippien ja vapaan rakkauden aikakauteen. Lumo opiskelee Helsingin yliopistossa eläinlääketiedettä, mutta hänen todellinen intohimonsa on kasvien parissa. Lumo tekee osa-aikaisena töitä Helsingin kasvitieteellisessä puutarhassa ja yrittää kerätä rohkeutta lopettaa opiskelut. Lumon mies on konservatiivisempi kuin nuori vaimonsa ja pitää Lumon unelmia haihatteluna. Ansiotyötä on tehtävä ja rajoilla on että opiskelukaan käy.
Hah tää oli hyvä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
One large coffee to go on kiireinen uranainen joka asuu New Yorkissa Manhattanilla. Joka aamu coffee laittaa itsensä viimeisenpäälle valmiiksi; muotikuteet, manolot jalkaan, lärvä kuntoon ja menoksi. Coffee menee ensimmäisenä Starbucksille, tilaa ison kahvin lo-fat, muskottipähkinällä ja kevyellä vaahdolla, juoksee taksiin ja saapuu hehkeänä Voguen toimistolle jossa hän suunnittelee kuvauspaikkoja ja asukokonaisuuksia kuvauksiin. Coffee nauttii työstään ja on erinomainen siinä, vapaa-aikanaan hän elää Sinkkuelämää isolla S:llä.
Mä koitin miettiä tosta edes yhden lauseen osan joka pitäis tai edes saattaisi pitää paikkansa mun kohdalla, mutta pisin totuudenmukainen pätkä olis ehkä "ison kahvin". :D
:D
 

Yhteistyössä