tehdäänkö taas ketju NOLOISTA KOMMELLUKSISTA

niitä on aina hauska lukea! miä aloitan:

odotin nuorempaa tyttöä ja synnytys oli käynnistynyt. menin taksilla sairaalaan ja könysin synnärin ovelle joka on lukossa, pitää painaa sellaista summeria...
no, miepä painoin oikein reippaasti että kuulevat varmasti jonkun pyrkivän sisälle ja sain sen täysin jumiin!!! :O jäi jotenkin pohjaan se nappi..
normaalisti siis soi kerran, mutta nyt osastolla kaikui helvetillinen ulina jota hoitajat yrittivät epätoivoisesti sammuttaa.. mie nojailin siinä seinään ja ähisin nolona että "melko näyttävä sisääntulo!"

:whistle: :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Minä olin kaksivuotiaani kanssa hakemassa postia. Naapuri 1 oli 3-vuotiaansa kanssa postilaatikkojen välittömässä läheisyydessä leikkimässä. Naapuri 2 oli pakkaamassa autoaan pihassa näköetäisyydellä. No, oma lapseni siinä sitten pelleili ja koitti lähteä karkuun komennoista huolimatta, kunnes keksin houkutella lemppari-isillä ja kyselin "missäs isi on, meniköhän isi kotiin, mennäänkö katsomaan onko isi kotona?"
Tässä vaiheessa naapuri 2 lähti autolla, ja naapuri 1:den 3-vuotias osallistui keskuun toteamalla
"Ei sen isi oo kotona, se lähti just autolla."
Naapuri 2: No se ei kuule Pekka tainnut olla tuon pojan isä joka sillä autolla lähti."
Ja minä en keksinyt mitään parempaa sanottavaa kuin "No mistäs sitä ikinä tietää."

Hetken vaivaantunut hiljaisuus, äkkiä lasta kädestä kiinni ja kotia kohti, naapurin tuijotus tuntuu selässä.
 
Professional Griefer
Kiroilen ja "kiroilen" hallitsemattomasti. Esim. jos jalka luistaa alta ja meinaan lentää turvalleni, niin en ole se "hihi, hups" vaan se "&¤)"#)"=!"()¤(&/¤!!", ja mun äänenvoimakkuus vastaa n. pienen festarialueen desibelejä.

Mulla on tosi alhainen kipukynnys, ja varsinki iskut tohon reiteen/lonkan alueelle sattuu ihan jumalattomasti. Tossa joulun alla sitten oltiin isossa marketissa ruuhka-aikaan ja töpöttelin lasinen glögipullo kädessä, kun mun reisi osu sellaseen kukkaständikulmaan ja se pullo toki tippu. No, siitä sitten lähti sellanen perinteinen "voi jeesuksen puolukkaisen vitun kiherä karva" -tyyppinen kiroilulitania. Ei mua varmaan muuten ois ees hävettäny, paitsi miehen ilme oli sitä luokkaa, että ku päästään kotiin niin se sitoo mut nippusiteillä patteriin eikä päästä enää ulos.

Pyydän vilpittömästi anteeksi, jos lapsenne oli tätä todistamassa. Ja toki muiltakin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Salla07 ja Nap
Professional Griefer
Olen myös uskomattoman etevä kaatelemaan pieniä hyllyjä ja tiputtelemaan ohi mennessäni esim. kirpputoripöydästä tavaraa.
"Hups tää kahva jäi käteen" vois olla melkein mun motto.

Mut en muista hetkeen kuitenkaan niilläkään alueilla mitään yhtä noloa ku toi markettisähläys.
 
  • Tykkää
Reactions: Salla07
vieras*
Olin tulossa kaupasta ja laitoin vauvan kaukaloa autoon. Näin sivusilmällä, et joku tuli viereiseen autoon, ja 3-vuotias sanoi, että setä menee autoon istumaan. En katsonut kunnolla, ja sanoin vaan jotain, että joo, setä menee, tule sinäkin omaan autoon istumaan. Sain vauvan kaukalon paikoilleen ja otin pään pois sieltä autosta, niin se "setä" paljastui lyhythiuksiseksi, "urheilullisesti" pukeutuneeksi naiseksi, joka mulkoili aika pahasti. Hävetti :(
 
nolotti kyllä
Joskus nuorempana, menin ensimmäistä kertaa yhden miehen luokse, jota en ollut myös koskaan livenä tavannut. No, hyvin meni siihen asti kunnes miehen joku kaveri ilmoitti et tulee pikaiseen käymään. No se sen kaveri vaikutti vähän sellaiselle yli-innokkaalle höseltäjälle ja miun ahdistus kasvoi entisestään.

No, ne kaksi lähtivät tupakalle ja päätin laittaa ystävälleni viestin. Kerroin miten ahdistaa ja haukuin sen miehen kaverin päästä varpaisiin. Noooo, kohta mies tulee nauraen sisälle näyttäen tekstaria JONKA OLIN VAHNGOSSA LÄHETTÄNYT HÄNELLE.

No ei hävettänyt ei, olisin halunnut itkeä. :)
 

Yhteistyössä