Tehdään uusin naama kuva pino!

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mutta piristyksen vuoks laitan teille se oksentava kuva :LOL: :LOL: olen ihan kännissä täällä ja ei, en ole töissä, pitänyt vaan hauska yhdessä paikassa ja ajattelin pelleillä..

ja yhteen paikaan oli vaan pakko se musta laita

http://www.aijaa.com/v.php?i=5675999.jpg
Ihan kuin sä yrjöisit kohti taivasta tuossa :D . Aika hauska kuva :) .

Mä en mitään kännikuviani viitsi edes kanssanne jakaa täällä.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mutta piristyksen vuoks laitan teille se oksentava kuva :LOL: :LOL: olen ihan kännissä täällä ja ei, en ole töissä, pitänyt vaan hauska yhdessä paikassa ja ajattelin pelleillä..

ja yhteen paikaan oli vaan pakko se musta laita

http://www.aijaa.com/v.php?i=5675999.jpg
Ihan kuin sä yrjöisit kohti taivasta tuossa :D . Aika hauska kuva :) .

Mä en mitään kännikuviani viitsi edes kanssanne jakaa täällä.. :whistle:
mä näytän niin tyhmältä ja muistan itselläkin tuli melkein nauru, tämä on niin ruma kuin voi olla, mulla kaikki känni kuvat jotka josku olen otanut ovat kauheita :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
Wicked Mary, onko sulla kaverin lupa laittaa kuva?
no en nyt tänään erikseen kysynyt, mutta mulla on mm mun Myspacessa kuvia meistä, ihan hänen luvallaan, ja ihan tuo sama kuva myös, ja mun profiili on Myspacessa julkinen, joten kuka hyvänsä voi sen nähdä missä tahansa kolkassa maailmaa, ja hän on siitä tietoinen, tuskin tämä kaksplussa sen pahempi on.
Ja kuinka tyhmäksi mua oikein luulet, mulla on paljonkin ollut täällä sellaisia kuvia joista on rajattu muut pois, koska he eivät halua kuviaan julkaistavan netissä
 
tiuku
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
Wicked Mary, onko sulla kaverin lupa laittaa kuva?
no en nyt tänään erikseen kysynyt, mutta mulla on mm mun Myspacessa kuvia meistä, ihan hänen luvallaan, ja ihan tuo sama kuva myös, ja mun profiili on Myspacessa julkinen, joten kuka hyvänsä voi sen nähdä missä tahansa kolkassa maailmaa, ja hän on siitä tietoinen, tuskin tämä kaksplussa sen pahempi on.
Ok, kunhan kysyin. Hyvää yötä.
 
tiuku
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
Wicked Mary, onko sulla kaverin lupa laittaa kuva?
no en nyt tänään erikseen kysynyt, mutta mulla on mm mun Myspacessa kuvia meistä, ihan hänen luvallaan, ja ihan tuo sama kuva myös, ja mun profiili on Myspacessa julkinen, joten kuka hyvänsä voi sen nähdä missä tahansa kolkassa maailmaa, ja hän on siitä tietoinen, tuskin tämä kaksplussa sen pahempi on.
Ok, kunhan kysyin. Hyvää yötä.
 
Oho
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mutta piristyksen vuoks laitan teille se oksentava kuva :LOL: :LOL: olen ihan kännissä täällä ja ei, en ole töissä, pitänyt vaan hauska yhdessä paikassa ja ajattelin pelleillä..

ja yhteen paikaan oli vaan pakko se musta laita

http://www.aijaa.com/v.php?i=5675999.jpg
Ihan kuin sä yrjöisit kohti taivasta tuossa :D . Aika hauska kuva :) .

Mä en mitään kännikuviani viitsi edes kanssanne jakaa täällä.. :whistle:
Onko sinulla tuossa kuvassa lappuhaalarit?
 
Suzyanne
Mulla on profiilissa. Mulla on keskiviikkona kampaaja, vaaleita raitoja otan lisää, mutta miten leikkautan, vinkkejä? Ei ainakaan ihan lyhyeksi, on ollut enkä tykännyt.

Toivoisin jotain sellaista pehmeällä tavalla rokahtavaa, eli ei liian räväkkää eikä ihan nössöäkään, vähän sekainen voisi olla, ja sellainen "rouhea", ei missään nimessä mitään liian siistiä tai geometristä. :D

Ja haukkujat älkööt vaivautuko tällä kertaa, kiitos. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Mulla on profiilissa. Mulla on keskiviikkona kampaaja, vaaleita raitoja otan lisää, mutta miten leikkautan, vinkkejä? Ei ainakaan ihan lyhyeksi, on ollut enkä tykännyt.

Toivoisin jotain sellaista pehmeällä tavalla rokahtavaa, eli ei liian räväkkää eikä ihan nössöäkään, vähän sekainen voisi olla, ja sellainen "rouhea", ei missään nimessä mitään liian siistiä tai geometristä. :D

Ja haukkujat älkööt vaivautuko tällä kertaa, kiitos. :D
Voit pyytää että leikkaa vaikka IHAN KUNNOLLA kerroksittain. Niin että lyhyimmät latvat on tosi lyhyet, mutta pisimmät suht pitkiä vielä. Näyttää tosi kivalle kun vähän nostelee niitä, ja raidat vielä korostaa;) Ja ei oo lyhyet.

 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Mulla on profiilissa. Mulla on keskiviikkona kampaaja, vaaleita raitoja otan lisää, mutta miten leikkautan, vinkkejä? Ei ainakaan ihan lyhyeksi, on ollut enkä tykännyt.

Toivoisin jotain sellaista pehmeällä tavalla rokahtavaa, eli ei liian räväkkää eikä ihan nössöäkään, vähän sekainen voisi olla, ja sellainen "rouhea", ei missään nimessä mitään liian siistiä tai geometristä. :D

Ja haukkujat älkööt vaivautuko tällä kertaa, kiitos. :D
Voit pyytää että leikkaa vaikka IHAN KUNNOLLA kerroksittain. Niin että lyhyimmät latvat on tosi lyhyet, mutta pisimmät suht pitkiä vielä. Näyttää tosi kivalle kun vähän nostelee niitä, ja raidat vielä korostaa;) Ja ei oo lyhyet.
Hyvä idea, kiitos, kuulostaa ihan mulle sopivalta. Laitan kuvan sitten uudesta tukasta. =)

Mulla on luonnonkiharat, jotka ei juurikaan tule tässä nykyisessä pituudessa esiin, mutta juurikin kerroksittain leikatussa mallissa näkyvät hyvin. Ja ne saa helposti sitten sellaiseksi villiksi kiharapörröksi, ei nyt sentään ihan anitahirvosmaiseksi, vähän hillitymmäksi kuitenkin. :D
 

Yhteistyössä