Tehdään pino sellaisille, jotka pystyvät syömään puoli kiloa konvehteja kerralla!!!

Luulen, että menis. En muista tosin koskaan kokeilleeni... Ei ku muistan! Edellis jouluna, ensin meni paradise rasia (se on kai 500g? ), väliin "vähän" kinkkua ja sit tais mennä kerros juhlapöydän konvehteja. Jotenki ne vaan oli kadonnu ja voitte arvata et oli huono olo ja maha täys! |O :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Anteeksi nyt, mutten usko!

Mä haluan nähdä. Koko puolikiloinen kertaistumalla?
Siis sama kuin rytkisi kaksi ja puoli suklaalevyä.
Paljon on sinulla vielä oppimista :D

Tervetuloa käymään, voidaan yhdessä harjoitella :p :p :p miten suklaata kuuluu syödä..
 
:wave: eikä todellakaan tee tiukkaa. ja siksipä meille ei tänäkään jouluna tuu konvehteja.... yhtenä jouluna meni semmonen 1,2 kilon konvehtirasia ihan muutamassa kymmenessä minuutissa... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:wave: eikä todellakaan tee tiukkaa. ja siksipä meille ei tänäkään jouluna tuu konvehteja.... yhtenä jouluna meni semmonen 1,2 kilon konvehtirasia ihan muutamassa kymmenessä minuutissa... :ashamed:
Arvaa, me piheinä ostetiin jonain vuonna joulun jälkeen konvehdit alesta seuraavaksi jouluksi pakastimeen - arvaa olivatko seuraavaan jouluun siellä pakkasessa???? :p :p :p
 
Bannitar
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:wave: eikä todellakaan tee tiukkaa. ja siksipä meille ei tänäkään jouluna tuu konvehteja.... yhtenä jouluna meni semmonen 1,2 kilon konvehtirasia ihan muutamassa kymmenessä minuutissa... :ashamed:
Arvaa, me piheinä ostetiin jonain vuonna joulun jälkeen konvehdit alesta seuraavaksi jouluksi pakastimeen - arvaa olivatko seuraavaan jouluun siellä pakkasessa???? :p :p :p
Teillä nämä jutut vaan paranee!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Anteeksi nyt, mutten usko!

Mä haluan nähdä. Koko puolikiloinen kertaistumalla?
Siis sama kuin rytkisi kaksi ja puoli suklaalevyä.
Paljon on sinulla vielä oppimista :D

Tervetuloa käymään, voidaan yhdessä harjoitella :p :p :p miten suklaata kuuluu syödä..
juu, mieki voin opettaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:wave: eikä todellakaan tee tiukkaa. ja siksipä meille ei tänäkään jouluna tuu konvehteja.... yhtenä jouluna meni semmonen 1,2 kilon konvehtirasia ihan muutamassa kymmenessä minuutissa... :ashamed:
Arvaa, me piheinä ostetiin jonain vuonna joulun jälkeen konvehdit alesta seuraavaksi jouluksi pakastimeen - arvaa olivatko seuraavaan jouluun siellä pakkasessa???? :p :p :p
no ei varmaan ollu! ja kuinka monta hammasta lohkes ku söit jäisiä konvehteja? miulla ei onneksi oo vielä lohenny ykskään hammas mutta luulen että jäisen sukulaatin syöminen lohkas paikan tässä parisen vuotta sitten....
:whistle: no onhan se tietty korjattu samointein eli en mie vieläki istu lohjennu paikka hampaassa (pakko tämäki oli sanoa ku kohta ois joku kysyny) ;)
 

Yhteistyössä